Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla mies/nainen, joka hieroo pyytämättä, tuo pikkuyllätyksiä, kuuntelee kuulumisesi, laittaa ruokaa, kunnioittaa, kehuu ja ihailee sinua?

Vierailija
05.09.2016 |

Pidä siitä saatana kiinni. Niitä on pirun vaikea löytää! Nih.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Itelle ei oo löytyny tollasta kultakimppua.

Vierailija
2/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mielikuvituspoikaystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa on. Mietin jonkun aikaa sitten eroa. En siksi että miehessä olisi vikaa. Vaan itsessäni. Mutta kyllä sitä katuisi jos päästäisi noin hyvän miehen menemään. Jatkossa en pidä häntä itsestäänselvyytenä.

4/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, miksi kaikki miehet eivät toimi noin, vaikka on moneen kertaan osoitettu, miten paljon sitä arvostetaan.

Vierailija
5/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mutta minä olen tuollainen kumppanilleni.

Vierailija
6/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mun avopuoliso tuli kotiin töistä, ja tuli yläkertaan kun olin lepäämässä.. Hän toi tullessaan kauniin orkidean.. Siis VALTAVAN ison! Ilman mitään syytä..

Hän kyllä koskee, pussailee ja halailee ilman että pyydän. Mikä on minulle täysin uutta. Mutta on hänessä sitten sellainen huononpikin puoli.. Alkoholi.

Että hyviä puolia löytyy, mutta on sutten tämä pimeä puoli, josta ei edes heidän perheessä oteta esille. Niin arka paikka puhua.

Vierailija
7/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. On ollut kohta 10 vuotta ja on tätä yhä. Mieheni on minua 10v vanhempi, ja tajuaa mitä parisuhde vaatii. Aiemmat miehet oli lähinnä bensalenkkareita jotka eivät tajunneet naisista mitään. 

Vierailija
8/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pidän kii:) Osittain mies tekee noin ostaa kaupasta välillä ylläreitä, ei siis tavaraa vaan pikkuisia ruokaylläreitä. Kehuu, kunnioittaa, kokkaa jos oon kipeenä, välillä auttelee ruoan laitossa. Hierontaa en oo saanut pyytämättä, silittelyä kyllä.

Vierailija
9/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Ja sit kun noi asiat tekee vielä aidosti toisen puolesta eikä omaa hyötyä ajatellen niin <3

Vierailija
10/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin pidän kii:) Osittain mies tekee noin ostaa kaupasta välillä ylläreitä, ei siis tavaraa vaan pikkuisia ruokaylläreitä. Kehuu, kunnioittaa, kokkaa jos oon kipeenä, välillä auttelee ruoan laitossa. Hierontaa en oo saanut pyytämättä, silittelyä kyllä.

Silittelykin on ihanaa

Vierailija
11/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju :) Mies on tuommoinen ja yritän parhaani mukaan kehua häntä ja olla kiitollinen hänelle/hänestä!

Hän on niitä "tylsiä" miehiä joiden perässä naiset eivät juosseet. Vähänpä tiesivät että hän on todella hauska ja kiehtova persoona kun tutustuu paremmin :)

Vierailija
12/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen miehelleni. Hieron selkää, päätä, jalkoja pyytämättä ja ostelen yllätyksiä. En hienoja lahjoja tosin, mutta jos mies on sanonut että tarvitsisi jotain, ostan sen hänelle tai jos joskus näen jotain kivaa mistä mies pitäisi, ostan sen.

Minä teen kotityöt ja kokkaan miehen lempiruokia. Passaan ja hellin häntä. Kunnioitan ja arvostan häntä ihan älyttömästi. Ja rakastan kaikkein eniten. Mä tykkään olla tämmöinen hellivä ja paapova nainen

Vierailija
13/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joo kaikki nuo kyllä. Ihana mies siis.

Lisäksi ei osaa kommunikoida omista negatiivisista tunteistaan ja vaikeista asioistaan kuin raivoamalla, onneksi myös itkemällä. Se raivoaminen kyllä vituttaa, mutta nyt kun näin tuon litanian asioista mitä ihmiset toivoo puolisoltaan, niin tajusin että kyllähän omassa rakkaassa valtavasti niitä hyviä puolia on <3

Vierailija
14/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mies <3 arvostan. Ja kerron sen hänelle. Toimii meillä molemmin puolin.ei olis reilua ollut pelkästään se ottava osapuoli vaan kyl sen huomioimisen tulis olla Ihan molemmin puolista Niin siihen pyrin itsekin..:)

Vierailija
15/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa on. Mietin jonkun aikaa sitten eroa. En siksi että miehessä olisi vikaa. Vaan itsessäni. Mutta kyllä sitä katuisi jos päästäisi noin hyvän miehen menemään. Jatkossa en pidä häntä itsestäänselvyytenä.

Sama täällä. Onneksi mietin näitä juttuja vain itsekseni, mutta en mieti enää.

16/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Minua ihmetyttää, miksi kaikki miehet eivät toimi noin, vaikka on moneen kertaan osoitettu, miten paljon sitä arvostetaan.

Voisiko joku miinustaja selittää, miksi ei toimi noin?

Vierailija
17/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
18/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä siitä saatana kiinni. Niitä on pirun vaikea löytää! Nih.

On juuri tuollainen ja aion todellakin pitää hänestä kiinni.

Vierailija
19/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kamalaa elää tuollaisessa ihailun vankilassa.

Vierailija
20/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Voisiko joku miinustaja selittää, miksi ei toimi noin?

Koska miehillä on omakin elämä? Kaikki kunnioitus tuollaisille ylihuomaavaisille miehille ja naisille, mutta aika harva kuitenkaan jaksaa arjen keskellä olla koko ajan järkkäilemässä puolisolleen jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi