Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla mies/nainen, joka hieroo pyytämättä, tuo pikkuyllätyksiä, kuuntelee kuulumisesi, laittaa ruokaa, kunnioittaa, kehuu ja ihailee sinua?

Vierailija
05.09.2016 |

Pidä siitä saatana kiinni. Niitä on pirun vaikea löytää! Nih.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Minua ihmetyttää, miksi kaikki miehet eivät toimi noin, vaikka on moneen kertaan osoitettu, miten paljon sitä arvostetaan.

Voisiko joku miinustaja selittää, miksi ei toimi noin?

Koska miehillä on omakin elämä? Kaikki kunnioitus tuollaisille ylihuomaavaisille miehille ja naisille, mutta aika harva kuitenkaan jaksaa arjen keskellä olla koko ajan järkkäilemässä puolisolleen jotain.

Ja lisään vielä, että onhan sekin osoitettu, että miehet tykkäävät suihinotoista. Miksi siis kaikki naiset eivät ota päivittäin suihin miehiltään?

T. Nainen

Vierailija
22/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Minua ihmetyttää, miksi kaikki miehet eivät toimi noin, vaikka on moneen kertaan osoitettu, miten paljon sitä arvostetaan.

Koska miehillä on omakin elämä? Kaikki kunnioitus tuollaisille ylihuomaavaisille miehille ja naisille, mutta aika harva kuitenkaan jaksaa arjen keskellä olla koko ajan järkkäilemässä puolisolleen jotain.

Pienet eleet riittää. Esim. keittää kahvit ja teet, kokkaa, sanoo näytätpä hyvältä.

Vierailija
24/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä se laittaa ruokaa aina välillä.

Vierailija
25/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ajatellut, että mieheni olisi ansainnut minua paremman puolison. Hän huomioi minut monin tavoin pysyy rauhallisena, vaikka minä provosoisin ja kiukuttelisin. Sanoo usein rakastavansa minua, tuo ruusuja ja herkkuja ja on avulias. Hän on pitkä, harteikas, suomalainen, mutta ulkomaalaisen näköinen. Saisi helposti minua paremman, olen suht tavallisen näköinen, ehkä huumorintajuni ja välillä hassutteluni vetoaa häneen, sekä yhteiset intohimoiset hetkemme ja kultturilliset harrastuksemme.

Vierailija
26/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä löytyy itseltä sellainen nuorempi mies! Kokkailee terveellistä ruokaa päivittäin mulle kun tulen töistä ja iltaisin hieroo kun katsotaan elokuvia. Pusuttelee ja halailee päivittäin. Pitää fyysisestä kunnostaan hyvää huolta, niin se tekee mustakin aktiivisemman ihmisen vapaa-ajalla. Juttelee mukavia ja tuhmia ;) Lahjoja se ei osta enkä minäkään hänelle, mutta ne rahat sitten laitetaankin yhteisiin lomamatkoihin! Talous kunnossa ja alkoholia ottaa kohtuudella. En kyllä päästä irti tästä miehestä! Tässä parisuhteessa tulee esille paremmin myös ne omat hyvät puolet ja ihan eri tavalla jaksaa itsekin panostaa parisuhteeseen.

Vierailija
27/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy! Lisäksi on todella hyvän näköinen, pitkä ja miehekäs, sekä tunteellinen että käytännöllinen. Ei hänkään tietenkään täydellinen ole ja meillä on toki omat taistomme, mutta aikamoinen tuuri on meikäläisellä käynyt!

Vierailija
28/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa on. Mietin jonkun aikaa sitten eroa. En siksi että miehessä olisi vikaa. Vaan itsessäni. Mutta kyllä sitä katuisi jos päästäisi noin hyvän miehen menemään. Jatkossa en pidä häntä itsestäänselvyytenä.

Sama täällä. Onneksi mietin näitä juttuja vain itsekseni, mutta en mieti enää.

Kiva kuulla, että muillakin tätä esiintyy. Meillä nuo vaimon tuntemukset johtivat eroon asti. En minä mikään täydellinen mies ole, mutta ainakin omasta mielestäni olisin ollut pitämisen arvoinen ;)

Vierailija
29/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiero, silittele eikä hirveästi halaakaan pyytämättä mutta muuten ihana.

Lähtee vaikka illalla klo 21 kauppaan jos jotain on unohtunut ja pakko saada. Laittaa ruokaa, tänään vei lapsen lääkäriin ettei mun tarvinnut lähteä, siivoaa pyytämättä (tosin ei pese vessoja), keksii yllätyksiä, tuo kukkia talvisin (kesällä oma piha täynnä), huomioi sängyssä, kova keskustelemaan ja kehuu kun on aihetta - joka päivä mm mainitsee kun pukeudun ja laittaudun töihin että näytän hyvältä jne. Työmatkoilta soittaa aamulla ja illalla, tuo aina jotain pientä tuliaista pyytämättä. Ihana isä lapsillemme ja lapsenlapselle

Ja tietenkin toisinpäin. Eihän tuo yksipuolisesti olisi reilua.

Vierailija
30/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
31/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Kuten joku muukin kirjoitti, ei tuohon mene 24/7. Pienet eleet riittää, vaikka halaus ohimennen keittiössä, mukaan napatut pyykit telineiltä kun tulee yläkertaan tai tiskikoneen täyttö kun kerran on keittiössä. Kotimatkalla töistä käy ruokakaupassa tai vaikka vain hakemassa iltakahvipullat tai toisen lempparijäätelöä jälkkäriksi vaikkei itse siitä tykkääkään.

Itse järjestin pari vuotta sitten miehelleni syntymäpäivälahjaksi ajelun Ferrarilla Maranellossa kun kerran synttäreiden aikaan olimme siellä. 50v lahjaksi järjestin meille ja 2 ystäväpariskunnalle reissun Skotlantiin. Ei siinä ole mitään vaivaa, teen noita ihan mielelläni. Mutta se riemu miehen silmissä ja hymyssä:)

Minä puolestani olen viettänyt hääpäivän yllärimatkalla Roomassa ja synttärit Istanbulissa, lempikaupungissani.

Vierailija
32/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Nuorempi fit-tyttö länsinaapurista on lellinyt minut niin piloille että jos joskus minut jättää pitää varmaan ryhtyä munkiksi tai liittyä bb-nikon teamiin...

Itse yritän olla hyvä mies ja moni noista asioista tulee ihan luonnostaankin sekä tekee itselle paremman olon.

Esim. *kokkaan *ostan lahjoja *pieniä ylläreitä *hoidan lemmikit *"pesen naiseni" niin kuin kissanpennut pesevät toisiaan... *halailen ja yritän huomioida *käydään kivoissa paikoissa syömässä *ostan kukkia *lisäksi joskus kun on xtra rahaa panostan yhteisiin lomiin. Ja silti avopuolisoni vetää pidemmän korren...

Se miten hän huomioi minua arjessa tai varsinkin merkkipäivinä on lähes utopistista ja harvoin siitä enää kavereille puhun koska usea suhde EI ole tälläinen.

Ja juu ennen häntä olen kuullut nuoresta asti samaa jaskaa "liian kiltti" ja toinen mielestäni älytön juttu "liikaa lihaksia" (ei ole, puran agret salille en kotiin).

Vierailija
33/33 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On silti hyvä mies. Uskokaa tai sitten älkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän