Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apinalauma Ikeassa syömässä

Vierailija
05.09.2016 |

Siihen jäi pöytä sikakuntoon astioineen päivineen. Iloisesti kassit heiluen uusiin seikkailuihin 2 äitiä ja 4 hirviötä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan katsonut mäkkärin tms.lattialle?

Vierailija
2/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää ikinä käy siellä syömässä! Edelläni jonossa oli kaksi tyylikästä vanhempaa rouvaa, joista toinen otti vahingossa liikaa leikkeleitä, otti nipun sormin käsiinsä ja laittoi puolet takasin vitriiniin....voin uskoa, että kun siellä jonossa on kaikennäköistä kulkijaa, niin tuo ei edes ole pahimmasta päästä. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä että miksi ei just esim IKEASSA voi viedä niitä omia roskia ja tarjottimia palautukseen? Miksi! En tajua miten jotkut vanhemmat kehtaa näyttää tuollaista esimerkkiä lapsilleen että on ihan ok jättää kauhea sotku muiden siivottavaksi. Nämä lapset ovat sitten teineinä niitä jotka sotkevat mäkkärissä ym.

Kamalaa!

Vierailija
4/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinoita ne ylipäänsä onkin kaikki, jotka Ikeaan menevät.

Vierailija
5/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko sittenkin urosapinoita kun kassit heiluivat?

Vierailija
6/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on wt-ihmisten paratiisi

Vierailija
7/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa pitäisi olla lapsivapaita päiviä

Vierailija
8/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua miksi pitää ottaa lapset mukaan Ikeaan? Ihan kuin ne siellä jaksaisivat aikuisten mukana kiertää ja sitä kiljumista ja parkumista ei sitten kukaan jaksa kuunnella. Joka ikinen kerta ikean ravintola on täynnä huutavia kakaroita.

Vierailija
9/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinat jättivät pöydän sikakuntoon, ne on siis selkeesti saanut jotain koulutusta!

Vierailija
10/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeassa pitäisi olla lapsivapaita päiviä

Mainio idea! Kannatan.

Kesällä on tuskaa käydä Ikeassa kun pikkuapinat ruokittiin ilmaiseksi joka päivä. Ei siellä voinut käydä kun sen ainoan kerran toteamassa ettei ei helvetti.

Vierailija
11/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ikärajaksi noihin lapsivapaisiinpäiviin? K13? Saako 10v odottaa autossa?

Vierailija
12/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina en periaatteen takia kanna tarjottimia mihinkaan!! Olen asunut jo kauan ulkomailla ja taalla esimerkiksi kahvilassa tarjoilija tulee ottamaan tilauksen, tuo sen poytaan ja lahdettyani puhdistaa poydan.

Suomalainen hinnoittelu on niin ylikauheaa, etta niilla rahoilla en ala ilmaiseksi piiaksi. 

Vierailija
13/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ennen lounastauolla ruokapaikassa syömässä. Sitten tuli tää sormiruokailu kehiin. Oon nyt sit pari vuotta syönyt takahuoneessa vain eväitä. Sormiruokailu julkisesti on ihan jees, jos lapsen ruokana on jotain vihannespaloja tms. Mutta miten kukaan kehtaa mennä ravintolaan syömään sormiruokailevan lapsen kanssa ja laittaa sen eteen kulhollisen jotain muusia yms. Puolentoista metrin säteellä on pöydät ja lattiat täynnä sotkua, joka aikuisesta näyttää oksennukselta. Kaikki takaseinien pöydät on sitten varattu, kun lapsukainen syö siinä keskellä olevassa pöydässä - ja lähipöydät tyhjinä. Vastenmielistä.

Vierailija
14/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mina en periaatteen takia kanna tarjottimia mihinkaan!! Olen asunut jo kauan ulkomailla ja taalla esimerkiksi kahvilassa tarjoilija tulee ottamaan tilauksen, tuo sen poytaan ja lahdettyani puhdistaa poydan.

Suomalainen hinnoittelu on niin ylikauheaa, etta niilla rahoilla en ala ilmaiseksi piiaksi. 

Niin, on kyllä ylihinnoiteltua Ikealta se että maksat 0,50€ siitä että ruokit koko kuusihenkisen lapsikatraasi samalla kun kaksi-kolme henkilökunnan jäsentä yrittää sinun pöytäsi lisäksi siivota ne 102 muuta pöytää ja ehtiä palvelemaan 17 metrin pituista jonoa siinä samalla. Olet ihmiskunnan pohjasakkaa jos minulta kysytään, ja lapsesi tulevat olemaan samanlaisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän