Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut sairaalloisesta ylipainosta paljon, mies on "pettynyt" kun en enää tarvitse niin paljon apua

Vierailija
05.09.2016 |

Sanoo siis että on muka iloinen puolestani, mutta käyttäytyy päinvastaisesti. Saan solmittua esimerkiksi kengännauhat ilman apua. Aamulla lenkille lähtiessä hän tuli automaattisesti eteiseen ja hihkaisin iloisena että sain nauhat itse solmittua. Hän näytti pettyneeltä ja sanoi "Kivat sulle" ja meni takaisin nukkumaan.

Olen ennen tarvinnut apua myös tiettyjen paikkojen pesemisessä. Nyt ilmoitin hänelle että pystyn tästä lähtien suoriutumaan itse, hän suuttui. Kysyi "Ai mä en enää kelpaa sulle, senkö takia laihdutat kun mun kosketus ällöttää"

Miksi hän sanoo yhtä ja käyttäytyy päinvastaisesti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla feeder 😕

Vierailija
2/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakastaa sua niin paljon että pelkää menettänsä sut nyt kun oot laihtunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeder... Kannattaa alkaa harkita eroa.

Vierailija
4/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, ei mitenkään pakota minua syömään. Ainakaan samassa mittakaavassa mitä noissa tv-dokumenteissa. Saattaa ostaa herkkuja kaappeihin mutta ei pakota syömään.

Ap

Vierailija
5/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu eroon. Jos laihdut lisää, sillä ei seisokaan enää.

Vierailija
6/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä painoinen olit kun tarvitsit noin paljon apua? Itse olen ollut 130 kg enkä ole tarvinnut mihinkään apua.

Vierailija
7/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ainakaan eroa kannata miettiä. Mies tarvitsee sopeutumisaikaa, onhan tää nyt uusi tilanne hänellekin. Vaikka varmasti on iloinen puolestasi, voi kokea nyt tietynlaista "tyhjyyttä", kun et hänen apuaan niin paljon tarvitsekaan. Niinhän se on monta kertaa niilläkin, joiden puoliso raitistuu; ei enää osaakaan "olla" kun se toinen ei enää juo. Vaatii sopeutumista uuteen tilanteeseen. Tsemppiä, ap! Well done :)

Vierailija
8/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla ap, mutta vaikutat provolta...

Vierailija
9/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies ei kuulosta mitenkään feederiltä. Sen sijaan kuulostaa, että miehellä on huono itsetunto ja nyt kun vaimo onkin laihempi kuin aikaisemmin hän pelkää että etsit uuden miehen ja jätät hänet ennemmin tai myöhemmin. Et enää tarvitse häntä samalla tavalla niin hän kokee epävarmuutta itsestään ja roolistaan. Voi olla että parisuhteenne on perustunut aiemmin miehen mielessä paljon sille että mies auttaa sinua. Et tarvitsekaan enää apua niin mies kokee itsensä täysin tarpeettomaksi. Ei löydä uutta paikkaansa.

Vierailija
10/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämelliset onnittelut sinulle, kun olet onnistunut laihtumaan niin paljon. Kyllä miehesi siihen tottuu. Jos sinusta on mukavaa, että miehesi pesee sinut suihkussa, pyydä, että tekee niin edelleen ja toisinpäin.

Vierailija
11/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provolta haiskahtaa, olen itsekin lähes 120kg enkä tarvitse apua mihinkään tuollaiseen arjen perusjuttuun.

Vierailija
12/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 160 kg pahimmillaan.

Ap

Vierailija
13/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin yleinen ja kummallinen ilmiö, josta monet ihmiset ovat maininneet. Ne henkilöt jotka ovat pudottaneet suuria määriä kiloja, ovat pettymyksekseen huomanneet etteivät heidän läheisensä ole muutoksesta yhtä innoissaan.

Monet ihmiset kun ovat kateellisia siitä että jollakin toisella on motivaatiota ja halua tehdä muutos parempaan, näitä ihmisiä harmittaa että heiltä itseltään puuttuu tahdonvoima tehdä se tarvittava elämäntapamuutos. Myös monet laihtumiseen liittyvät lieve-ilmiöt kuten lisääntynyt huomio vastakkaiselta sukupuolelta, saattaa lisätä kitkaa etenkin parisuhteessa olevien välille. Kumppani saattaa alkaa pelkäämään että se laihduttanut ihminen lähtee jonkun toisen matkaan, koska hänet noteerataan ja hän saa muilta positiivista huomiota.

Liian harvoin törmää siihen että ihmiset kannustaisivat toisiaan muuttamaan itseään parempaan suuntaan, yleensä se on päinvastoin. Niinhän se on sanontakin: Misery loves company. Ne jotka eivät ole itseensä tyytyväisiä, eivät toivo muidenkaan olevan sinut itsensä kanssa.

Monet etenkin naispuoliset henkilöt jotka ovat laihduttaneet, ovat sanoneet että ovat menettäneet lähestulkoon kaikki naispuoliset ystävänsä koska nämä ystävät ovat olleet heidän muutoksestaan aivan äärimmäisen kateellisia. Kuulostaa uskomattomalta mutta se on täysin totta, itsekin kun lihoin valtavan paljon, naiset tykkäsivät minusta enemmän. Sitten kun laihduin entisiin mittoihini, naiset suhtautuivat minuun todella nyrpeästi. Neuvoni onkin että jos joku ei voi olla onnellinen puolestasi, niin kannattaa miettiä että haluaako sellaisen ihmisten kanssa viettää aikaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi