Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti-ihastus tarvitsisi rahat lainaksi lentolippuun että pääsisi Suomeen, uskaltaisinko luottaa?

Vierailija
05.09.2016 |

Olemme jutelleet lähes vuoden facebookissa ja voin myöntää olevani ihastunut. Hän sanoi, että hänellä on Suomessa asuvia sukulaisia joilta saisin rahat takaisin heti kun hän on Suomessa ja että hänkin on ihastunut minuun. Olen reilusti ylipainoinen ja suomalaiset miehet ovat aina vaan pilkanneet minua joten tämä on minulle uutta,

Lipun hinta olisi vähän vaille 700€. Hänen kuvansa ja viestit kavereille yms. vaikuttaisivat aidoilta, tosin kaikkea en tajua kun on hänen omalla kielellään osa jutuista. En ole rikas, mutta säästöön jäisi vielä vaikka lainaisin nuo rahat.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi se pyytää 700€, jos olet niin tyhmä että maksat sen niin tuleekin yllättäviä esteitä ja niitä varten tarvii lisää rahaa...

Vierailija
22/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä sääntö: "lainaa rahaa vain niin paljon, kuin olet valmis menettämään". Pätee varmaan tässäkin tapauksessa. Jos olet valmis menettämään sen 700€, lainaa ihmeessä. Oppirahat on aina maksettava ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Minä lähettäisin rahat noin pitkän tutustumisajan jälkee. Itse olen säästämässä että saan ostettua liput Gambiaan kun olen tuntenut sikäläisen miehen facebookin kautta jo monta kuukautta. Ens jouluna on lähtö.

You are joking, I hope.

Vierailija
24/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet läski niin ei sentään tarvitse olla aivoton.

Vierailija
25/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät menee surkeaan provoon :D

Vierailija
26/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole hullu-don't be anybodys fool..

Vierailija
27/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä lainaa.

Mistä maasta tämä tyyppi väittää olevansa?

Vierailija
28/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkai nää vttu tyhmä

Vierailija
29/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai menitkö?

Vierailija
30/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ne säästöön jäävät minulle! Anna osoite johon voin lähettää tilinymeroni!

Vierailija
31/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin vitun sinisilmäinen idiootti? Voi saatana anna sille nyt talosi, eihä se ainakaan huijata voi. Voisit joskus edes miettiä mitä teet voi saatana.

Vierailija
32/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sää noin tyhmä?

Täähän on klassinen huijaustapaus!!

Vierailija
33/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijari varmasti, en lähettelisi mitään. Jutut ja ihastukset tyrehtyy hyvin äkkiä kun kieltäydyt rahaa lähettämästä. Olethan tarkastanut henkilön kuvat googlen kuvahaulla että viekö johonkin romancescam sivustoille? Kyllä näihin jotkut retkahtaa, sivusta seuranneena erään naisen tarinaa fb. Oli mahtavan rakastunutta, muuttamassa jenkkeihin, menossa naimisiin ym ym... mies olevinaan joku armeijan äijä. Niin ja naisen mielestä kaikki, ketkä häntä varoitteli huijauksesta ovat vaan kateellisia, kun hän on löytänyt elämänsä rakkauden  ja äkkiä pois kaverilistalta moiset arvostelijat. Itse kun googlasin tämän herran kuvat, löytyi heti scammerista ja myös toinen profiili samoilla kuvilla. Ilmeisesti ehti huijata jo rahaa kunnes totuus paljastui. 

Vierailija
34/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole rahaa matkustaa, niin sitten ei matkusta. Säästäköön rahat lentolippuun. Tyyppi joka matkustelee lainarahalla ei kuulosta mitenkään fiksulta.

Vierailija
35/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sen kuvia tänne niin katsotaan onko pöllitty muualta.

Vierailija
36/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä hitosta sen voisi tietää, onko kyseessä joku tuollaisella  (....aika kummallisen)huvinsa vuoksi provoileva,vaiko joku oikeasti noin sinisilmäinen ja huijausta aavistamaton.

Vierailija
37/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi jännä vitsi, että lupaisit lähettää ne rahat mutta et lähetäkään. Näin hänen oikeat tunteensa paljastuisivat.

.

Ihmettelisit vain kovasti, että kyllä lähetit ja tulossa on, mutta onko joku mahdollisesti koijannut ne matkan aikana itselleen.  Kerro kuitenkin, ettet enää uusia rahoja halua laittaa tulemaan, ettei niillekin käy samalla tavalla kuin aikasemmille ehkä kävi.

Voithan siinä vielä mainita, että laitoit jokusen satasen vielä extraa tulemaan, niin tuska vastapuolella nousee huippuunsa.

.

Vierailija
38/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästän Mombasan matkaan, pieneen souvenirs-liikkeeseen ja myötäjäisiin, edelliseltä reissulta tuttu mies odottaa kiihkeästi tuloani. Me mennään naimisiin sinisen meren äärellä, muistattehan te sen Taiskan iki-ihanan biisin, wau!

Vierailija
39/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo

Vierailija
40/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ko. mies on kotoisin?