Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti-ihastus tarvitsisi rahat lainaksi lentolippuun että pääsisi Suomeen, uskaltaisinko luottaa?

Vierailija
05.09.2016 |

Olemme jutelleet lähes vuoden facebookissa ja voin myöntää olevani ihastunut. Hän sanoi, että hänellä on Suomessa asuvia sukulaisia joilta saisin rahat takaisin heti kun hän on Suomessa ja että hänkin on ihastunut minuun. Olen reilusti ylipainoinen ja suomalaiset miehet ovat aina vaan pilkanneet minua joten tämä on minulle uutta,

Lipun hinta olisi vähän vaille 700€. Hänen kuvansa ja viestit kavereille yms. vaikuttaisivat aidoilta, tosin kaikkea en tajua kun on hänen omalla kielellään osa jutuista. En ole rikas, mutta säästöön jäisi vielä vaikka lainaisin nuo rahat.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerian prinssi?

Vierailija
2/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille lentolippu Porvooseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on maksukykyisiä sukulaisia Suomessa, miksei lainaa suoraan heiltä? Eli eikö edes hiukan soita hälytyskelloja? Syytä olisi.

Vierailija
4/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi jännä vitsi, että lupaisit lähettää ne rahat mutta et lähetäkään. Näin hänen oikeat tunteensa paljastuisivat.

Vierailija
5/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5. Yksi piste siitä, että tätä aihetta en muista nähneeni täällä tänä kesänä tai syksynä. Ja siitä, että oikeasti on ihmisiä, jotka tuollaista miettivät ja saattavat jopa tehdäkin,

Vierailija
6/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa luota.

Vierailija
7/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kusetus tällä kertaa. :D

Vierailija
8/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Älä edes mieti moista.

Vierailija
9/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainatkoon suoraan sukulaisiltaan.

Vierailija
10/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eieiei

Vierailija
11/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi.

Ei yksinkertaisedti vain ole korrektia toimintaa pyytää sellaiselta ihmiseltä lainaa, jota ei ole edes tavannut. Saa kyllä lainaa lähempää jos on luotettava tyyppi.

Ehdota siitä huolimatta treffejä Suomessa. Jos peruu ne tms, ei tosiaan ollut öuoton arvoinen

Vierailija
12/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä odotat. Et olisi ensimmäinen joka löytää rakkauden kauempaa - ja millä ehdoin :)

Vierailija
13/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, miksei pyydä rahoja niiltä sukulaisiltaan? Todennäköisesti naureskelee kamuilleen sinua, ja haluaa vain Suomeen, ja kun oleskelulupa on saatu, jättää sinut.

Tai vaihtoehtoisesti ottaa vain rahat, eikä edes aio tulla, tai jos tulee, ei tapaa sinua, keksii vain tekosyitä.

Vierailija
14/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Vaikka tämä lienee Porvoosta, niin miksei ne Suomessa olevat sukulaiset suoraan maksa niitä lentolippuja? Ja millä tuo rahaton henkilö sitten muka Suomessa elää?

Pitäisikö vielä lähettää rahat kuoressa tälle henkilölle, vai miten?

Vierailija
15/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi jännä vitsi, että lupaisit lähettää ne rahat mutta et lähetäkään. Näin hänen oikeat tunteensa paljastuisivat.

Juurikin näin.

Tässä hämää se ettei miksi lainaa sukulaisiltaan.

Huijausyritys, näitähän riittää. Jos lähettäisit rahat niin sairastuisi äkkiä ja tarvitsisikin rahat hoitoonsa ja olisi pian kerjäämässä lisää rahaa, näin loputtumoiin kunnes lopulta ymmärtäisit että sinua kusestetaan.

Olisiko syytä tehdä selväksi että meillä suomalisilla on tapana elättää itsensä työllä ja suositella sitä tapaa hänellekin. Miksi alunpitäinkään tapailisit persaukista ihmistä olipa suomalainen tai ulkomaalainen.

Jos mies olisi tosissaan kanssasi häpeäisi köyhyyttään ja järjestelisi asiansa niin ettet tulisi tilanteestaan tietoiseksi.

Vierailija
16/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on ylimääräistä rahaa noin löysässä, niin minullekin kelpaisi 700 euron laina. Sukulaiseni maksavat varmasti takaisin.

Vierailija
17/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ihastus vaikuttaa tosi rehellinen.

Mutta ne sen omat suomessa asuvat sukulaiset ja tuttavat eivät halua itse sille mitään antaa!

Päättele itse tästä jotain , jos pystyt 😃👍

Vierailija
18/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Minä lähettäisin rahat noin pitkän tutustumisajan jälkee. Itse olen säästämässä että saan ostettua liput Gambiaan kun olen tuntenut sikäläisen miehen facebookin kautta jo monta kuukautta. Ens jouluna on lähtö.

Vierailija
19/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä anna rahoja! !!

Vierailija
20/70 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkn sinä lainaat, nyt on elämäsi tilaisuus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi