Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomiehelläni pääosin naisia kavereina ja paljon facebookissa

Vierailija
05.09.2016 |

Itse en ole lainkaan facebookissa mukana, mutta aviomieheni on, ja katselin hänen kaverilistaansa, niin hämmästyin isosti, että hänellä on niin paljon naisia kaverilistallaan, joista osan tiedänkin liittyvän hänen harrastustoimintaansa. Mieheni ei ole mukana työelämässä, mutta itse olen, ja nyt olen miettinyt, että mitenköhän paljon miehelläni on "seksisäätöä" joidenkin naiskaveriensa kanssa? Enhän itse voi olla koko ajan vahtimassa hänen menojaan. Myönnettäköön, että olen hiukkasen mustis, sillä olen jo aikoja sitten kyllästynyt seksiin, ja ei huvita sekstailu mieheni kanssa.
Mitä voisin tehdä, että saisin selvyyden, onko miehelläni sivupanoja? Vinkkejä tänne ja heti!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kannattaisi opetella salaamaan kaverilistansa niin sinun ei tarvitsisi pohtia tuollaisia.

Vierailija
2/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki:

Harrasta seksiä hänen kanssa edes välillä niin ei tarvitse murehtia että pettääkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

4/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä aloituksesi aviomiehellesi ja anna hänen tehdä omat johtopäätöksensä.

Vierailija
5/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin erota, mutta en uskalla, ja en kuitenkaan saisi enää uutta miestä, sillä olen niin kertakaikkisen huono itsetunnoltani, ja en usko, että löytäisin ketään enää, saatika parempaa kuin nykyinen, sillä onhan tuo nykyinenkin aikaisemmin eronnut ex.vaimonsa halusta, ja tiedän syynkin siihen.  Mies otti minut ikään kuin pelastajakseen.   Ja joku vaan oli minunkin saatava, etten yksin jäisi.  Olen kuitenkin jollain tavalla kiintynyt tuohon, mutta eipä haittaisi, vaikka häipyisi koko mies. Hän ei tee mitään kotitöitäkään.  Olen aivan romuna ja väsynyt. Maksankin miltei kaiken menoistamme.

Vierailija
6/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä mustistelemaan, jos sua ei kerran kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä