Murhista tuomituilla saa olla ig profiili
Tuli sen Seinäjokisen tytön murhaaja vastaan. Ei ole feikkiprofiili.
Kommentit (34)
Jossain väitettiin, että olisi Turussa hoidossa ja vanhemmat muuttaneet perässä kaupunkiin , jotta voivat olla lähempänä tytärtään.
Mä en muista sen sukunimeä nyt?
Etunimi kyllä ..... <-
Miltä kirj sukunimi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako muka vankilassa käyttää nettiä, yms? Tai siis miten sieltä käsin pääsee someen? Ne vangit, jotka tiedän, niin ainoa yhteydenottokeino on kirjeet. Ja puhelinkortti, ei muuta. Ulkopuolelta saa laittaa vangille s-postia, mutta senkin vanki saa paperiversiona, eikä hän voi vastata siihen s-postilla.
Eihän H ole missään vankilassa vaan pakkohoidossa.
No ei sitä murhataloa oo myyty että ilmeisesti isukki siinä vielä asuu. vanhemmat eronneet. Ä on sairaanhoitaja kai
Voiko nyt joku kertoo murhaajan nimen?!
Vierailija kirjoitti:
Hanna V. Tekohetkellä oli 15-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosiaan niin helvetin pälli ettet googlettamalla löydä itse??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pälli koska oon lukenu jo miljoona sivua murha.infoa enkä edelleenkään löydä.
Mun linkki ei ole se mitä kaivataan.
Mutta on valittamassa edelleen tuomiosta:
http://www.press-report-fi.eu/murhainfo-seinajoen-teinisurma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pälli koska oon lukenu jo miljoona sivua murha.infoa enkä edelleenkään löydä.
Niin, luit murhainfoa. Miten ois toi Google? Tollasille tarvi mitään sanoakaan kun eivät osaa nettiä käyttää. Äitii Äitii, pyyhkimään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, luit murhainfoa. Miten ois toi Google? Tollasille tarvi mitään sanoakaan kun eivät osaa nettiä käyttää. Äitii Äitii, pyyhkimään!
Joojoo, löysin jo! Rauhotu :D
Miten joku voi olla noin mustasukkanen yhden pojan takia... siis ei tätä voi vaan käsittää ja aivan kamala tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako muka vankilassa käyttää nettiä, yms? Tai siis miten sieltä käsin pääsee someen? Ne vangit, jotka tiedän, niin ainoa yhteydenottokeino on kirjeet. Ja puhelinkortti, ei muuta. Ulkopuolelta saa laittaa vangille s-postia, mutta senkin vanki saa paperiversiona, eikä hän voi vastata siihen s-postilla.
Eihän H ole missään vankilassa vaan pakkohoidossa.
Jaa, en tiennyt. Oletan murhasta tuomittujen yleensä istuvan vankilassa tuomioitaan. Mutta on se vankimielisairaalakin omituinen paikka, jos sielläkin saa netissä hengailla, vaikka muuten yhteydenotto olisi helpompaa.
Mahtaako netissä hengailu edes edistää parantumista, jos sellaiseen edes pyritään psykopaattien kohdalla?
Toosi tarpeellinen kommentti taas tähän ketjuun