Miks mulle tulee alkoholista migreeni
Ja nyt en tarkota mitää darraa vaan viime la kun join 2 siideriä ja 1 kaljan, siitä noin parin tunnin päästä tuli jäätävä migreeni:( en varmaan pysty enää juomaan ollenkaan alkoholia jos tämmöne meininki jatkuu..muilla samaa?
Kommentit (10)
On samaa, mutta kun juon laittilimua ja väkeviä, ei tule.
Koska kuulut ihmisiin, joilla alkoholi toimii migreenin laukaisijana. Niin kuulun itsekin. Onneksi asiaan on ihan helppo ratkaisu.
Kyllä mä epäilen syyksi jotain muuta kuin sitä ALKOHOLIA. Todennäköisesti joku siiderin sulfiitti tai muu lisäaine? Tai joku muu jota söit siinä juomisen yhteydessä? Esim. mulla viini+homejuusto on varma migreenin aiheuttaja, mutta erikseen nautittuna ei. Light-paskat on myös päänsärkyjuttuja. Jounen viinimerkki. Synteettiset värit ja lisäaineet.
Eli jos juon, niin juon "puhdasta" alkoholia (viina, viski, rommi) tai olutta tai muutamaa kuivaa valkkaria tai muutamaa tietynmerkkistä punkkua. Mässytykset hiiteen, tai jos, niin suolapähkinöitä, tavallisia sipsejä itsetehdyllä dipillä (=kermaviili, sitruunapippuri, ketsuppi ja paprikajauhe, joskus puristettu valkosipuli).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä epäilen syyksi jotain muuta kuin sitä ALKOHOLIA. Todennäköisesti joku siiderin sulfiitti tai muu lisäaine? Tai joku muu jota söit siinä juomisen yhteydessä? Esim. mulla viini+homejuusto on varma migreenin aiheuttaja, mutta erikseen nautittuna ei. Light-paskat on myös päänsärkyjuttuja. Jounen viinimerkki. Synteettiset värit ja lisäaineet.
Eli jos juon, niin juon "puhdasta" alkoholia (viina, viski, rommi) tai olutta tai muutamaa kuivaa valkkaria tai muutamaa tietynmerkkistä punkkua. Mässytykset hiiteen, tai jos, niin suolapähkinöitä, tavallisia sipsejä itsetehdyllä dipillä (=kermaviili, sitruunapippuri, ketsuppi ja paprikajauhe, joskus puristettu valkosipuli).
Höpö höpö, Ap:lla on sellainen geeni, että ei vaan siedä alkoholia. Kiinalaisilla on muistaakseni suurimmalla osalla kansasta sellaiset geenit, että eivät kestä alkoholia juuri lainkaan ja saavat siitä päänsäryn.
Ihan tutkittua faktaa se on.
Juot liian vähän. Kokeile seuraavan kerran pohjille 12 tölkkiä olutta ja siihen päälle 0,75 pullo Absinthia. Voin taata ettei ole pää kipeä hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
On samaa, mutta kun juon laittilimua ja väkeviä, ei tule.
Siis mitä mä oikein kirjoitin?!? Nimenomaan ei saa juoda laittilimua, vaan ihan sitä aitoa tavaraa. Spriteä, Pepsiä, Jaffaa, Cocista sekä esim. Vodkaa.
Vierailija kirjoitti:
Juot liian vähän. Kokeile seuraavan kerran pohjille 12 tölkkiä olutta ja siihen päälle 0,75 pullo Absinthia. Voin taata ettei ole pää kipeä hetkeen.
Tuosta määrästä tulee jo amatööreille sairaalareissu, vähän kokeneemmallekkin mandoliinikrapula, jos ei paina 200kg
Mutta mikä ihmeellisintä, tarpeeksi pitkään kun juo, niin krapulat häviää, jos ei ihan överiksi vedä.
Okei. Älä juo alkoholia?