Miksi Beyonce on niin palvottu?
- Ihan tavallisen nätti, ei poikkeuksellisen
- Hyvä lauluääni, aavistuksen kimakka ylärekisterissä
- Ei kirjoita omia kappaleitaan
- Ei osaa tanssia: lähinnä perseenheilutusta
- Pidetään nykyfeminismin keulakuvana, mutta nimeää kiertueensa Mrs Carter'iksi, esiintyy videoissa puolialasti samalla kun Jay-Z töllöttää taustalla täysissä vetimissä
- Ottaa laulaakseen naista alistavia lyriikoita: "I just wanna be a girl you like..."-tyyliin...
- Useissa esittämissään kappaleissa teemana "Put a ring on it" eli se siitä itsenäisen naisen julistuksesta
- Tunkee nimensä kappaleen tekijälistalle vaikka ei olisi mitään muuta tehnyt kuin sanan, pari vaihtanut. Lisäksi rouvasta on liikkeellä varsin sinnikkäitä plagiarismi-syytöksiä.
Ja tätä alokasta kehdataan vielä verrata Madonnaan. Ansiot ovat kyllä pikkaisen kevyet. Katotaan 25 vuoden päästä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
http://celebritysurgerynews.com/wp-content/uploads/2014/11/beyonce-nose-job.jpg
Oisi nyt edes jättänyt naamansa leikkelemättä jos on niin ylpeä juuristaan
Ja hiuksetkin on suoristettu ja raidoitettu vaaleiksi.
En ole koskaan ymmärtänyt Beyoncén "kurvien" palvontaa. Eihän hänellä ole luonnostaan isoja rintoja vaan silarit. En nimitä omaa päärynävartaloanikaan kurvikkaaksi. Beyoncé on muka niin upean naisellinen vahva nainen kaikkine kauneusleikkauksineen, joihin julkisuuden paine on hänet ajanut. Ja kannustaa muka naisia olemaan vahvoja, vaikka on itse kaiken em. perusteella ennemminkin heikko. 😂
http://plasticsurgerymagz.com/wp-content/uploads/2015/12/Beyonce-Boob-J…
Hillitön vanha ketju. :D
Madonna on heikkolahjainen, joka on naimalla edistänyt uraansa. Todella keskinkertaisia biisejä tehnyt ja laulaminen niin ja näin. Madonna on reippaadti yliarvostetuin ja mäkin siitä diggailin vielä Truebluen aikoihin. Sen paneskelut osui hyvään saumaan, ei ollut kilpasiskoja hirveesti.
Beyonce on kaunis, bootylicious.. Kova työmoraali lapsesta saakka.. Osaa tanssia ja laulaa.
Sitten valitettavasti tapahtui Jay Z. Rakkaus on sokea. Isänsä onneksi hoksas heittää manageroinnista pihalle.
En mä edes diggaile Beyoncea, mutta tunnistan lahjakkuuden kun sellaisen näen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistaa rasistisuus läpi näistä BLM-vihaajien kommenteista. Oletteko sattuneet tutkimaan kuinka monia viattomia tummaihoisia esimerkiksi poliisit ovat murhanneet ja niiden joukossa myös lapsia? Kuitenkin valitatte siitä, että yksi valkoihoinen on kuollut. Selvästi joitakin häiritsee, kun tummaihoiset haluavat olla samanarvoisia kuin muutkin. Mikä siinäkin on että aina pitää kokea olevansa parempi kuin muut vain ihonvärinkin takia?
Oletko itse sattunut tutkimaan kuinka monta valkoista poliisi on tappanut?
Kerro toki kuinka monta valkoihoista poliisi on tappanut ennakkoluulojen/ihonvärin takia?
Todista toki itse ensin, että mustat tapettiin ennakkoluulojen/ihonvärin takia.
http://www.vanityfair.com/news/2016/07/data-police-racial-bias
Vierailija kirjoitti:
- Tunkee nimensä kappaleen tekijälistalle vaikka ei olisi mitään muuta tehnyt kuin sanan, pari vaihtanut. Lisäksi rouvasta on liikkeellä varsin sinnikkäitä plagiarismi-syytöksiä.
Ja tätä alokasta kehdataan vielä verrata Madonnaan. Ansiot ovat kyllä pikkaisen kevyet. Katotaan 25 vuoden päästä.
En ota muuhun kantaa, mutta Madonnahan tekee ihan samaa. Jos myyt biisin Madonnalle niin M merkitään mukaan. Jos ei käy niin sitten seuraava hittinikkari jonosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistaa rasistisuus läpi näistä BLM-vihaajien kommenteista. Oletteko sattuneet tutkimaan kuinka monia viattomia tummaihoisia esimerkiksi poliisit ovat murhanneet ja niiden joukossa myös lapsia? Kuitenkin valitatte siitä, että yksi valkoihoinen on kuollut. Selvästi joitakin häiritsee, kun tummaihoiset haluavat olla samanarvoisia kuin muutkin. Mikä siinäkin on että aina pitää kokea olevansa parempi kuin muut vain ihonvärinkin takia?
Kerro toki kuinka monta valkoihoista poliisi on tappanut ennakkoluulojen/ihonvärin takia?
Mistä luulet, että kyseiset ennakkoluulot kumpuavat? ;)
hän on kaunis ja mahtava esiintyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä luulet, että kyseiset ennakkoluulot kumpuavat? ;)
Yritätkö vihjailla että viattomien ihmisten tappaminen on oikeutettua koska joku niistä voisi sopia näihin ennakkoluuloihin?:)
En mäkään ymmärrä. Ehkä Jenkeissä on juuri tummaihoisten tyttöjen idoli ja Suomessakin pitää hehkuttaa queen beetä, kun kerta jenkeissäkin. Itse näen hänet ihan samalla tasolla kuin vaikka Rihannan tai Katy Perryn, ei se kummempi, mutten inhoakaan. Minusta esim. Mariah Carey on parempi laulaja.
Ei osaa pitää omaa nimeään, mies ei osaa pitää housujaan jalassa. Tyypillinen tossuvaimo joka merkitsee itsensä miehellä samalla kun mies viilettää painamassa muita naisia. Nolo tossu.
Naurettavaa miten te täällä valitatte BLM-liikkeestä mutta kukaan teistä ei varmastikkaan puhu paskaakaan KKK:sta joka on vieläkin elossa
Se tämänvuotinen Grammy-esitys oli kyllä niin nolo... Äiti ja oma tytärkin oli sotkettu mukaan.
En ymmärrä. Eihän se pysy edes tahdissa (Crazy right now -piisin kertosäe esim.)
en ole koskaan tykännyt enkä fanita.
Tismalleen samaa olen ihmetellyt. Ei tuo musagenre muutenkaan nappaa, mutta jos musa on jonkun mielestä todella erinomaista niin miksei hehkuteta tuottajia? Minulle tulee hänestä sellainen fiilis että on hiljainen ja tekee mitä miehensä käskee, että se mies tuota uraa johtaa. Mutta en tiedä. Eihän Beyonce edes ole sanonut mitään poliittista koskaan..?
Beyonce on kyllä kaunis kuin Victorias secret malli mutta en oikeasti ymmärrä miksi just hänen musiikki on muka niin hyvää että kriitikotkin hehkuttaa, haluaisin että joku tosifani kertoisi minulle miksi Beyonce on niin hyvä, ehkä ymmärtäisin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Beyonce oli se huonoimman näköinen niistä Destinys child - tytöistä. Hänen isä oli heidän manageri joten omaa lasta suosittiin niiden toisten kustannuksella.
Haastatteluissa hän ärsyyntyi jos toimittajat kysyi jotain niiltä kahdelta muulta. Siitä tehtiin sketsikin jenkkitvssä.
Huonoimman näköinen? Pitäisköhän sun varata aika silmälääkäriin?