Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: beta-miehen ottaminen on paras sijoitus jonka parisuhde- ja perhemarkkinoilla voi tehdä

Vierailija
05.09.2016 |

Ei tarvitse vääntää siitä, estääkö penis tiskikoneen tyhjentämistä tai imurointia. Lapset saavat aidosti arjessa läsnäolevan, tasavertaisen vanhemman, eivät mitään viikonloppujen linnanmäki-isää, jota lapset kiinnostavat silloin, kun niistä on hyötyä ja/tai iloa. Ei tarvitse olla huolissaan siitä, että mies kilpailuttaisi sinua puolisona jatkuvasti ja vaihtaisi viisikymppisten korvilla sinut 20-vuotiaaseen fitnesspepputyttöön.

Ihan aidosti, suosittelen! Paras mahdollinen vaihtoehto jos haluaa elää parisuhteessa miehen kanssa ja hankkia lapsia ydinperheeseen.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti on beta-mies?

Beta-mies on sellainen jonka ulkonäkö ja kiinnostavuua sijottuu johonkin 80-95 % parhaimmistoon miehistä.

Eli tinderissä saa tatunnaisesti tykkäyksi kun alfat taas 5% miehistä kerää 90% naisista.

Tuo Apn erinomaisen kuuloinen beta-mies vastaa lähinnä tuon omega-miehen kuvausta, joita afojen tapaan on noin 5% miehistä, mutta ovat juuri siellä päinvastaisessa ääripäässä, viehätysvoimansa suhtee ja valta osa heistä kuolee poikuus tallella, jos ei käy maksullissa.

Beta-miehiä monet tuntuvat pitävän alfojen vastakohtana Apn tavoin. Betat nyt vaan on se toisiksi viehättävin miesryhmä ja kreikan aakkosia riittää omegaan asti siinä on monta vielä välissä. Eikä kaikki kirjaimia edes käytetä eläintiedessä laumahierakkiaa ja dynamiikkaa tutkittaessa.

Beta ei ole alfan vastakohta, vaan lähes yhtä viehättävä, saattaa olla että pituus jää esimerkiksi alle 180 sentin jolloin ei voida ajatella alfa luokitusta, vaikka monelle 178 senttinen olisikin miellyttävämpi, kuin 195 senttinen.

Alfa vastakohta on omega, eli mies jolla ei ole mikäänlaista viehätysvoimaa saati edes kohtalaista älyä.

Eläinmaailmassa omegat yleensä ajetaan pois laumasta, eivätkä pääse mihinkään uuteenkaan laumaan mukaan.

Vierailija
42/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaottele miehiä alfoiksi, betoiksi tai miksikään muuksi kreikkalaiseksi kirjaimeksi.

Vain alfoiksi ja beetoiksi jaotteleminen onkin älyllisesti melko epärehellistä. Alfoja kun on vähemmän kuin yksi kymmenestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa näistä miehistä etukäteen tietää, millaiseksi ne sitten, ajan kanssa, tulevat? Itsekin olin ottavinani kiltin, Maripaitaan pukeutuvan miehen aikoinaan, mutta menestyksen ja vuosien myötä hän kasvoikin aikamoiseksi alfaurokseksi. Tässä sitä nyt ihmetellään, lähdes viisikymppisinä, että mitä ihmettä tuon kanssa oikein tekisi.

Vierailija
44/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän surullisena sitä, että turhan monet miehet uskovat lassukka-ajatteluun eivätkä ymmärrä, että kohteliaammalla, ystävällisemmällä ja huomaavaisemmalla käytöksellä heistä voisi joku nainen OIKEASTI kiinnostua.

Jatkuva uhriuliseminen vauvapalstalla on vain ja ainoastaan vastenmielistä.

Vaaditte liikaa.

Kohteliaisuus=nainen haluaa prinsessakohtelua.

Ystävällisyys=miehen tulee ajatella kaikessa naisen etua.

Huomaavaisuus=mies käyttää rahaa naiseen, hemmotellen tätä lahjoilla ja järjestää mukavia yllätyksiä.

En ilmeisesti oo nainen, kun kohteliaisuus ei tarkoita mulle prinsessakohtelua, ystävällisyys ei tarkoita mun etujen edelle laittamista ja huomaavaisuus ei tarkoita rahan käyttämistä muhun.

TAI

Sinä miehenä et ymmärrä naisia paskan vertaa.

Vierailija
45/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten edes määrittelet Beta-miehen? Jos minä ihastun ulkonäöllisesti keskinkertaiseen mieheen jonka kuitenkin itse näen kaikin mahdollisin tavoin jonain erityisenä, niin onko tämä kyseinen henkilö tylsä Beta-mies objektiivisilla määreillä? Eikö tuo ole katsojastakin kiinni että miten viehättävänä jonkun ihmisen koemme? Mikään limainen, teennäinen ja kymmeniä naisia paneva Gigolo ei voisi vähempää kiinnostaa, miestyyppi jonka kierrän mahdollisimman kaukaa. Tunnistan sellaiset limanuljaskat jo kilometrin päästä ja annan heille aina suorilta käsin pakit, heistä paistaa epäluotettavuus hyvin kauas ja se on miehessä ehdoton turn off minulle. Haluan rehellisen ja luotettavan ihmisen, kaikenlainen hämäryys luonteenpiirteissä on omiaan karkottamaan minut kauas moisen miehen luota. Minulla ei ole aikaa millekään suhdepeleille, jos toinen ei ole 100%:sti mukana, niin saa minun puolestani etsiä jonkun toisen jota käyttää hyväkseen. Minä en kenenkään pyöriteltäväksi ryhdy.

Täsmälleen.

Mietin että mahtaako minun mieheni olla alfa vai beta.

Hyvin pärjännyt töissä ja harrastuksessaan. Keskinkertainen ulkonäöltään. Kiltti muttei missään tapauksessa nössö.

Uskollinen on ollut.

Vierailija
46/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten edes määrittelet Beta-miehen? Jos minä ihastun ulkonäöllisesti keskinkertaiseen mieheen jonka kuitenkin itse näen kaikin mahdollisin tavoin jonain erityisenä, niin onko tämä kyseinen henkilö tylsä Beta-mies objektiivisilla määreillä? Eikö tuo ole katsojastakin kiinni että miten viehättävänä jonkun ihmisen koemme? Mikään limainen, teennäinen ja kymmeniä naisia paneva Gigolo ei voisi vähempää kiinnostaa, miestyyppi jonka kierrän mahdollisimman kaukaa. Tunnistan sellaiset limanuljaskat jo kilometrin päästä ja annan heille aina suorilta käsin pakit, heistä paistaa epäluotettavuus hyvin kauas ja se on miehessä ehdoton turn off minulle. Haluan rehellisen ja luotettavan ihmisen, kaikenlainen hämäryys luonteenpiirteissä on omiaan karkottamaan minut kauas moisen miehen luota. Minulla ei ole aikaa millekään suhdepeleille, jos toinen ei ole 100%:sti mukana, niin saa minun puolestani etsiä jonkun toisen jota käyttää hyväkseen. Minä en kenenkään pyöriteltäväksi ryhdy.

Täsmälleen.

Hyvin pärjännyt töissä ja harrastuksessaan. Keskinkertainen ulkonäöltään. Kiltti muttei missään tapauksessa nössö.

Uskollinen on ollut.

Ei taida olla alfa. Eihän alfa lopeta harrastuksiaan, vaikka kotona asuisi hänen lastensa äiti.

Vierailija
47/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupean siis tästä lähin treffeillä kyselemään "millä kreikkalaisella kirjaimella kuvaisit itseäsi?" tai "samaistutko susiin?". Ainakin poikkeaa siitä vanhasta säästä jankkaamisesta.

Vierailija
48/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen.

Uskollinen on ollut.

Ei taida olla alfa. Eihän alfa lopeta harrastuksiaan, vaikka kotona asuisi hänen lastensa äiti.

Etkö osaa lukea? Hyvin pärjännyt harrastuksissaan eli ei ole lopettanut niitä. Vai mitä ihmettä tarkoitit?

Ei sen puoleen ihan sama kumpi on, hyvä ja tarpeeksi kiinnostava minulle hän kuitenkin on.

49/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempi kommentoija osui oikeaan sanoessaan, että alfa on sellainen, joka ei kaipaa muiden hyväksyntää. Miehen alfastatus perustuu käyttäytymiseen ja minäkuvaan. Miehen ei tarvitse olla rikas tai edes hyvännäköinen ollakseen alfa.

Toisessa ketjussa esittelemäni alfapiirteet olivat:

- olet sinut itsesi kanssa,

- tiedät, mitä haluat elämältä ja ihmissuhteilta

- tiedät, mitä tarjottavaa sinulla on,

- toimit arvojesi mukaan pelosta riippumatta,

- luotat kykyysi pärjätä vastoinkäymisistä huolimatta ja

- käyttäydyt ystävällisesti, avoimesti, assertiivisesti ja arvosi tuntien.

Se, että on hoivaviettiä ja tykkää laittaa kotia, ei tee kenestäkään betaa sen enempää kuin rettelöiminen tai bemarilla ajaminen tekee kenestäkään alfaa. Riittämättömyyden, takertuvuuden, liiallisen tarvitsevuuden, ylikiltteyden, välttelyn ja hyväksynnän hakemisen piirteet sen sijaan tekevät betan.

Alfa kertoo, kuinka paljon kotitöitä on valmis tekemään ja tekee sen. Hän pitää sanansa ja on valmis sopimaan mutta ei salli itseään syyllistettävän tai kiristettävän mihinkään. Hän ei roiku parisuhteessa yksin jäämisen pelosta, koska hän luottaa siihen, että voi aina löytää rakkautta.

Minusta miehen kannattaa olla alfa ei vain siksi, että se on viehättävää, vaan myös siksi, että se auttaa muutenkin elämässä.

Vierailija
50/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, kelpaako betamiehelle betanainen? Pyöreähkö, arkisen näköinen yksinhuoltaja, esimerkiksi?

Vierailija
51/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, naiset ei ehkä puhu alfa- ja betamiehistä, mutta tasoista puhuvat esim. Mies ei ollut mun tasoa, etsin samantasoista miestä.... Nämä alfat ja betat tulee mukaan kuvioihin sitten kun tarkastellaan asiaa laajemmin: mies on beta, kun tarpeeksi monet naiset näkevät hänet alempana omaa tasoaan.

Ja naisissako ei ole niitä haluttavia yksilöitä, joita suurin osa miehistä tavoittelee? Miksi miehet aina itkevät siitä kuinka naiset tavoittelevat niitä parhaimpia miehiä kun he itse syyllistyvät samaan mitä tulee naisiin?

He ihan samalla tavalla valikoivat sieltä joukosta ne naiset jotka ovat kauniita muidenkin miesten, kuin vain heidän itsensä mielestä. Tämä on ihan käsittämätöntä tekopyhyyttä puolin ja toisin jota en henkilökohtaisesti voi sietää, ärsyttää tämä ihme sanallinen taistelu miesten ja naisen välillä mikä täällä on meneillään vaikka totuushan on se että kumpikin sukupuoli on ihan yhtä syyllinen tässä asiassa, jossa meitä kaikkia ohjaa ne biologiset vaistot ja vietit. Jesus Christ..

Miten kauan meinasitte tästä päivänselvästä asiasta vielä inttää? Tätä keskustelua voidaan käydä hamaan tulevaisuuteen asti mutta se ei muuta tosiasioita yhtään miksikään, ihmiset jatkavat käytöstään entiseen malliin, ei ne parinvalinta preferenssit muutu vaikka ihmisiä miten paljon tahansa soimaa ja syyllistää niistä valinnoista joita he kumppanin suhteen tekevät.

Vierailija
52/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupean siis tästä lähin treffeillä kyselemään "millä kreikkalaisella kirjaimella kuvaisit itseäsi?" tai "samaistutko susiin?". Ainakin poikkeaa siitä vanhasta säästä jankkaamisesta.

Mä en uskalla, jos vaikka paljastuu että seuraan vauvafoorumin loputtomia mies-ketjuja ;)

Vierailija
53/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani ylätason miehiä pyöriteltyäni ja heidät epäluotettaviksi todettuani otin keskituloisen ja keskitasoisen miehen samalta alalta, tunsimme jo entuudestaan. Hän on myös 12 vuotta mua vanhempi, joten tulen aina olemaan nuorempi nainen. Mies pitää mua kuin kukkaa kämmenellä ja jaksoi kantaa vastuunsa silloin, kun sairastuin melko vakavasti ja arjen pyöritys oli aika pitkään vain hänen vastuullaan. Että ihan mielelläni sitten joskus tulevaisuudessa olen omaishoitaja, jos semmoinen aika tulee. Toistaiseksi olen itse saanut jo niin paljon tältä suhteelta, että se sitten tasaa puntit.

T. Realistisesti rakastunut ja avioitunut.

Vierailija
54/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ypsilon-mies, en vaihda pois!

Vierailija
55/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mun ukko näyttää lähinnä omegalta.

Vierailija
56/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfasta omegaan-miehen kun löytäis, siinä olis kaikki.

Vierailija
57/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kirjainmiehiähän vois keräillä ja vaihdella kuin kortteja, tai vaikka kerätä koko sarjan alfasta omegaan.