Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: beta-miehen ottaminen on paras sijoitus jonka parisuhde- ja perhemarkkinoilla voi tehdä

Vierailija
05.09.2016 |

Ei tarvitse vääntää siitä, estääkö penis tiskikoneen tyhjentämistä tai imurointia. Lapset saavat aidosti arjessa läsnäolevan, tasavertaisen vanhemman, eivät mitään viikonloppujen linnanmäki-isää, jota lapset kiinnostavat silloin, kun niistä on hyötyä ja/tai iloa. Ei tarvitse olla huolissaan siitä, että mies kilpailuttaisi sinua puolisona jatkuvasti ja vaihtaisi viisikymppisten korvilla sinut 20-vuotiaaseen fitnesspepputyttöön.

Ihan aidosti, suosittelen! Paras mahdollinen vaihtoehto jos haluaa elää parisuhteessa miehen kanssa ja hankkia lapsia ydinperheeseen.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haluisin ehkä kappamiehen, joka olis toisaalta vähän niinku ksii- tai piimies, mut theetamiehen kropalla ja omikronmiehen huumorintajulla varustettuna. Olisko tällanen hyvä sijoitus parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
22/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän surullisena sitä, että turhan monet miehet uskovat lassukka-ajatteluun eivätkä ymmärrä, että kohteliaammalla, ystävällisemmällä ja huomaavaisemmalla käytöksellä heistä voisi joku nainen OIKEASTI kiinnostua.

Jatkuva uhriuliseminen vauvapalstalla on vain ja ainoastaan vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi miehet luokittelevat noin toisensa. YKSIKÄÄN nainen ei tee niin. Ei ainoakaan.

Ap, toivon, että löydät itsellesi (äärettömän kauniin ja seksikkään nuoren) vaimon - etkä enää koskaan kirjoita palstalle. 

Kyllä naisetkin puhuvat alfauroksista ja heillä on usein näille omat, miehistä poikkeavat määritelmätkin.

Joo, ehkä omassa kierossa mielessäsi.

Me emme ole puhuneet alfauroksista muuta kuin silloin kun keskustelemme luonto-ohjelmista.

No hyvää päivää vaan sullekin! Voitko mennä vittuilemaan vaikka äidillesi ja isällesi, koska ne on sua satuttanu todennäköisemmin kuin minä? 

Moro.

Vierailija
24/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi miehet luokittelevat noin toisensa. YKSIKÄÄN nainen ei tee niin. Ei ainoakaan.

Ap, toivon, että löydät itsellesi (äärettömän kauniin ja seksikkään nuoren) vaimon - etkä enää koskaan kirjoita palstalle. 

Kyllä naisetkin puhuvat alfauroksista ja heillä on usein näille omat, miehistä poikkeavat määritelmätkin.

Me emme ole puhuneet alfauroksista muuta kuin silloin kun keskustelemme luonto-ohjelmista.

No hyvää päivää vaan sullekin! Voitko mennä vittuilemaan vaikka äidillesi ja isällesi, koska ne on sua satuttanu todennäköisemmin kuin minä? 

Moro.

Taitaa mennä tunteisiin kun me naiset ei ollakaan sellaisia kuin sinä olet päättänyt. Ehkä kannattaisi lähteä sieltä äidin helmoista ja tutustua oikeaan maailmaan.

Vierailija
25/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro.

Edellisessä viestissä ei ollut yhtään mitään loukkaavaa. Kyseessä oli toteamus.

Älä viitsi kiroilla.

Suosittelen oikeasti, että juttelet omasta tilanteestasi ammattiauttajan kanssa, koska käytöksesi on oikeasti erittäin huolestuttavaa.

Ohis

Vierailija
26/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä kuullut naisten puhuvan alfauroksista tosissaan, ilman ironian häivääkään. Tai no, olen silloin kun on tullut puhetta susilaumoista.

No esimerkkinä tällä palstalla oli joskus aloitus, jossa nainen kysyi että pystyvätkö miehet tunnistamaan alfan jostain? Kun naiset tunnistavat alfauroksen kehonkielestä ja olemuksesta, niin onko se miehillä sama juttu.

Vierailija
27/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro.

Edellisessä viestissä ei ollut yhtään mitään loukkaavaa. Kyseessä oli toteamus.

Älä viitsi kiroilla.

Suosittelen oikeasti, että juttelet omasta tilanteestasi ammattiauttajan kanssa, koska käytöksesi on oikeasti erittäin huolestuttavaa.

Ohis

Eli kun sulle huomautetaan vittuilustasi, niin vastaat siihen vittuilemalla lisää? Ja tulet mulle huomauttamaan kiroilusta :D Otapa kuule hyvin pitkä katse peiliin. Sä taidat olla niitä ihmisiä, jotka pitää omaa huonoa käytöstään vain "totuuden puhumisena" ja pitää muita heikkoina nillittäjinä?

Vierailija
28/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otin" miehen johon rakastuin. Meillä on samanlaiset arvot ja huumorintaju mutta sen verran erojakin luonteissa ettei elo käy tylsäksi. Yhdessä pysytty 27 vuotta. Mitään kreikkalaisia kirjaimia en luojan kiitos silloin osannut ajatella, enkä tässä asiassa neuvoisi miettimään.

T. µ-täti

Vierailija
29/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes määrittelet Beta-miehen? Jos minä ihastun ulkonäöllisesti keskinkertaiseen mieheen jonka kuitenkin itse näen kaikin mahdollisin tavoin jonain erityisenä, niin onko tämä kyseinen henkilö tylsä Beta-mies objektiivisilla määreillä? Eikö tuo ole katsojastakin kiinni että miten viehättävänä jonkun ihmisen koemme? Mikään limainen, teennäinen ja kymmeniä naisia paneva Gigolo ei voisi vähempää kiinnostaa, miestyyppi jonka kierrän mahdollisimman kaukaa. Tunnistan sellaiset limanuljaskat jo kilometrin päästä ja annan heille aina suorilta käsin pakit, heistä paistaa epäluotettavuus hyvin kauas ja se on miehessä ehdoton turn off minulle. Haluan rehellisen ja luotettavan ihmisen, kaikenlainen hämäryys luonteenpiirteissä on omiaan karkottamaan minut kauas moisen miehen luota. Minulla ei ole aikaa millekään suhdepeleille, jos toinen ei ole 100%:sti mukana, niin saa minun puolestani etsiä jonkun toisen jota käyttää hyväkseen. Minä en kenenkään pyöriteltäväksi ryhdy.

Vierailija
30/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro.

Taitaa mennä tunteisiin kun me naiset ei ollakaan sellaisia kuin sinä olet päättänyt. Ehkä kannattaisi lähteä sieltä äidin helmoista ja tutustua oikeaan maailmaan.

Ai niin sä oot tällanen tyyppi, joka ensin vittuilee ja sitten sanoo että toisella menee tunteisiin.

Vierailija
31/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, tää on ihan uus juttu mulle. En oo kertaakaan kuullut että yksikään nainen ihan tosissaan puhuisi jostain alfa- tai betamiehistä tai muistakaan määritelmistä. Tältä palstalta nuo termit itsekin opin, eikä niitä ole kukaan oikeassa elämässä mun kuullen käyttänyt.

Vierailija
32/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme miestä kerrallaan on naisen ihanne. Mies nro 1 rahoittaa kaiken. Mies nro 2 hoitaa arjen rutiinit. Mies nro 3 on lukutaidoton muskelisonni, jonka kanssa nainen säteilee ja löytää itsensä naisena.

Vierailija
33/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, tää on ihan uus juttu mulle. En oo kertaakaan kuullut että yksikään nainen ihan tosissaan puhuisi jostain alfa- tai betamiehistä tai muistakaan määritelmistä. Tältä palstalta nuo termit itsekin opin, eikä niitä ole kukaan oikeassa elämässä mun kuullen käyttänyt.

Näin. Itsekin törmäsin moiseen jaotteluun ekaa kertaa tällä palstalla. Enkä ole kyllä senkään jälkeen kuullut kenenkään puhuvan moisista irl.

Vierailija
34/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten edes määrittelet Beta-miehen? Jos minä ihastun ulkonäöllisesti keskinkertaiseen mieheen jonka kuitenkin itse näen kaikin mahdollisin tavoin jonain erityisenä, niin onko tämä kyseinen henkilö tylsä Beta-mies objektiivisilla määreillä? Eikö tuo ole katsojastakin kiinni että miten viehättävänä jonkun ihmisen koemme? Mikään limainen, teennäinen ja kymmeniä naisia paneva Gigolo ei voisi vähempää kiinnostaa, miestyyppi jonka kierrän mahdollisimman kaukaa. Tunnistan sellaiset limanuljaskat jo kilometrin päästä ja annan heille aina suorilta käsin pakit, heistä paistaa epäluotettavuus hyvin kauas ja se on miehessä ehdoton turn off minulle. Haluan rehellisen ja luotettavan ihmisen, kaikenlainen hämäryys luonteenpiirteissä on omiaan karkottamaan minut kauas moisen miehen luota. Minulla ei ole aikaa millekään suhdepeleille, jos toinen ei ole 100%:sti mukana, niin saa minun puolestani etsiä jonkun toisen jota käyttää hyväkseen. Minä en kenenkään pyöriteltäväksi ryhdy.

Kyllä näkisin että alfa määritellään sillä, että on ns. johtajatyypin mies ja ei hae toisilta hyväksyntää. Joku tossukkamainen miesmalli ei ole alfa eikä myöskään joku kompleksinen ujo muusikko, jolla on naisia kiertuebussi täynnä. Alfa voi olla ylipainoinen tai vanha. Jethro Rostedt on alfa. Bill Clinton on alfa vaikka on jo ihan papparainen.

Vierailija
35/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän surullisena sitä, että turhan monet miehet uskovat lassukka-ajatteluun eivätkä ymmärrä, että kohteliaammalla, ystävällisemmällä ja huomaavaisemmalla käytöksellä heistä voisi joku nainen OIKEASTI kiinnostua.

Taitaa kuitenkin isompi ongelma olla miehillä se, että ovat liikaa toisille mieliksi. Useimmat apua tarvitsevat miehet tarvitsisivat itsetuntokoulua, jossa heitä opetettaisiin sanomaan "ei" ja "voisitko tehdä minulle palveluksen" ja suhtautumaan kylmästi ihmisiin, jotka kohtelevat heitä huonosti. Monilla pahimmista mulkuista taas ei ole mitään ongelmia saada naisia, ikävä kyllä. Näytä mulle mies jolle voisi sanoa "et olisi tollanen toisia alistava ja ylimielinen paha poika, niin ehkä pääsisit joskus poikuudestasi"?

Vierailija
36/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, naiset ei ehkä puhu alfa- ja betamiehistä, mutta tasoista puhuvat esim. Mies ei ollut mun tasoa, etsin samantasoista miestä.... Nämä alfat ja betat tulee mukaan kuvioihin sitten kun tarkastellaan asiaa laajemmin: mies on beta, kun tarpeeksi monet naiset näkevät hänet alempana omaa tasoaan.

Vierailija
37/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaditte liikaa.

Kohteliaisuus=nainen haluaa prinsessakohtelua.

Ystävällisyys=miehen tulee ajatella kaikessa naisen etua.

Huomaavaisuus=mies käyttää rahaa naiseen, hemmotellen tätä lahjoilla ja järjestää mukavia yllätyksiä.

Vierailija
38/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä kuullut naisten puhuvan alfauroksista tosissaan, ilman ironian häivääkään. Tai no, olen silloin kun on tullut puhetta susilaumoista.

Tällä palstalla muuten kerran joku nainen korosti, miten todellinen alfa on aivan äärimmäisen harvinainen ja että suurin osa alfoiksi luulluista on egollaan ratsastavia wannabe-alfoja, joista kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
39/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaditte liikaa.

Kohteliaisuus=nainen haluaa prinsessakohtelua.

Ystävällisyys=miehen tulee ajatella kaikessa naisen etua.

Huomaavaisuus=mies käyttää rahaa naiseen, hemmotellen tätä lahjoilla ja järjestää mukavia yllätyksiä.

Millaisessa kodissa olet oikein kasvanut?!

Vierailija
40/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaottele miehiä alfoiksi, betoiksi tai miksikään muuksi kreikkalaiseksi kirjaimeksi.

Sama mulla.

Lisäksi: en puhu ihmissuhteista ja perheestä kapitalismin käsitteillä (parisuhdemarkkinat, perhemarkkinat).