Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli unelmamieheni kans match tinderissä

Vierailija
05.09.2016 |

Miten kannattaisi lähestyä? Odottaa hetki jos hän lähettäisi viestiä vai lähetänkö itse ensin? Tähän mennessä miehet ovat ottaneet yhteyttä ja kukaan ei ole oikein napannut. Miten nappaan tuon komistuksen? Tekstistä päätellen etsii vakavaa seuraa 😊

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te, jotka olette löytäneet hänet tinderistä..

Vierailija
2/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kysyin unelmamieheltäni tyyliin vaan kuulumiset :D Siitä se sitten lähti ja puoli vuotta oltu virallisesti yhdessä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kannattaisi lähestyä? Odottaa hetki jos hän lähettäisi viestiä vai lähetänkö itse ensin? Tähän mennessä miehet ovat ottaneet yhteyttä ja kukaan ei ole oikein napannut. Miten nappaan tuon komistuksen? Tekstistä päätellen etsii vakavaa seuraa 😊

Pitkität ensitapaamista mahdollisimman pitkään ja elät haavemaailmassasi. Sitten jossain vaiheessa ne pakolliset ensitreffit ja sängyn kautta kotiin. Mies jatkaa seuraavaan unelmamatchiin.

Vierailija
4/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitimme ihan vaa kevyellä jutustelulla, nyt useampi vuosi yhdessä ja juuri hän minut kihlasi etelän lomallamme 😍 Rohkeasti vaan!

Vierailija
5/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho, onpas täällä kyynistä porukkaa. Mitä teille on tapahtunut, kun teistä on tullut tuollaisia? Surullinen puolestanne 😢

Vierailija
6/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko se mä???:DDD

Vierailija
7/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarjottavaa aloittajalla itsellään on miehelle? #prinsessaharhat#

Vierailija
8/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit unelmiesi haavekuvan, promillen tuhannesosan mahdollisuus onnistua. Kohta olet täällä itkemässä, että se panee jotakin toista, tai seksi oli surkeaa tai jotain muuta vastaava.

Onnea vaan "rotkohyppyyn", LOL

Vierailija
9/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on aloittajan 'unelmamies' ja hänen mielestään komistus, niin yhtäkkiä täällä tiedetään, että kyseessä on pelimies. Naisten ei siis pitäisi kiinnostua kenestäkään miehestä? Minkä ihmeen takia Tinderissa sitten ollaan?

Vierailija
10/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mä oon kyllä lähipiirissä nähnyt, että tinderistä on löytänyt se elämänkumppani. Ehkä te ette usko enää onneen, hyvään, koska teidän elämä on niin perseestä. 

Vierailija
11/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on oikeasti sun unelmamies, riittää että olet oma itsesi. Keneltäkään ei voi pyytää enempää (eikä toisaalta vähempää). Oma kokemukseni on, että oikean tyypin kanssa juttu vaan lähtee ihan luonnostaan etenemään, koska yksinkertaisesti ollaan samalla aaltopituudella. Ihan sama, missä tavataan, netissä vai irl. Kyllä sen tinderissäkin nopeasti huomaa molemmat, kannattaako tavata.

Vierailija
12/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotin aikoinani unelmamiehelleni suoraan sexitreffejä :) Pyysin hänet luokseni ja lähetin muutaman kuvan siitä mitä on luvassa ja avotsie! Kuulostaa ehkä härskiltä, mutta nyt olemme olleet jo yhdessä melkein kaksi vuotta ja sexiä on edelleen lähes viikoittain!

Vierailija
13/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotin aikoinani unelmamiehelleni suoraan sexitreffejä :) Pyysin hänet luokseni ja lähetin muutaman kuvan siitä mitä on luvassa ja avotsie! Kuulostaa ehkä härskiltä, mutta nyt olemme olleet jo yhdessä melkein kaksi vuotta ja sexiä on edelleen lähes viikoittain!

Lähes viikottain :D

Vierailija
14/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on aloittajan 'unelmamies' ja hänen mielestään komistus, niin yhtäkkiä täällä tiedetään, että kyseessä on pelimies. Naisten ei siis pitäisi kiinnostua kenestäkään miehestä? Minkä ihmeen takia Tinderissa sitten ollaan?

Minkä takia ollaan tinderissä? Kun ei osata olla yksin, ei osata/uskalleta lähestyä kiinnostavaa ihmistä tuolla ulkona normaalisti selvinpäin, ei osata siis normaalin elämän sosiaalisia taitoja.

Ja miksi tinderissä tai muussakaan "palvelussa", no seksin perässä tietenkin.

Luulisi tyhmemmänkin tajuavan. Voi siellä joku olla ihan tositarkoituksellakin, mutta taitaa olla aika suuri todennäköisyys tulla hyväksikäytetyksi. Siellä on varattuja.

Ettekö lukeneet sitä tinder horrorstory ketjua? Siellä tais olla ihan yhden käden sormilla laskettavissa ne tapaukset, joista oli tullut jokin vakaampi suhde.

Vierailija
15/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes viikottain :D

Ei edes kahta vuotta yhdessä ja lähes viikottain? Eihän se meille kuulu, mitä me ollaan arvostelemaan, mutta kannattaako sillä nyt ihan kovaan ääneen lesota?

Nyt rupeet ehdottelemaan sille, laita vaikka niitä sexitreffikutsuja taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi