Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä hajotti autoradio näytön :( Paljonhan maksaa korjaus? (kuva)

Vierailija
05.09.2016 |

Joo ja todellakin on entinen tän jälkeen! Auto on Passat vm.02

http://aijaa.com/FsN5cC

Missähän voisi käydä Helsingin lähistöllä korjauttamassa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetty vastaava tilalle 80-150e + työt

Siis tosiaan radio kuitenkin toimii ihan normaalisti! :)

Toi näyttö on siis vaan joka häiritsee kun on rikki. Eli voiskohan ton pelkän näytön löytää jostain ja vaihtaa? Mistähän vois alkaa etsimään?

Ap

Vierailija
22/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta siihen hyvänen aika nykyaikainen soitin tilalle, äläkä haaveile edes samanlaisesta tai entisen korjaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenhän sitä hintaa ja saatavuttaa pitäisi selvittää ja sitten hyväksyttää ratkaisuehdotuksensa sinulla ennen toteutusvaihetta. 

Vierailija
24/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi näyttö on siis vaan joka häiritsee kun on rikki. Eli voiskohan ton pelkän näytön löytää jostain ja vaihtaa? Mistähän vois alkaa etsimään?

Ap

Porvoon VW-purkaamolta.

Vierailija
25/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItäs vakuutusyhtiö sanoi asiasta? 

Itse kyllä vaatisin miestä korvaamaan tuon. Mä en pystyis olemaan ilman radiota, nukkuisin rattiin, niin se musiikki/puhe on oleellinen seikka ajon aikana

Vakuutusyhtiö? Mikä vakuutus tuon korvaisi? Jännämiesvakuutus?

Vierailija
26/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen jännämies.

Ex-miesystäväni oli kilttimies. Kunnollinen, tunnollinen, moitteeton, hiljainen, väritön, hajuton, mauton herrasmies. Vaan ne kilarit sitten muutaman kerran vuodessa. Just noita pikkupoikien kiukkupuuskia, että heitetään läppäri seinään tai kahvinkeitin ikkunasta, ruoka jätetään syömättä pöytään jos ei ole oikeaa ketsuppia, jätetään auto jonnekin korpeen ja taksilla kotiin, kaupassa jätetään ostokset ärjyen kesken kassalle jne. Rasittavaa. Puhumattakaan mykkäkouluista.

Kilttimiehet taitavat nämä henkisen väkivallan jutut. Kodista tulee vankila.

Vierailija
27/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae käytetty radio autoromuttamolta tilalle ja vaihda itse. Maksaa 0-50€ siellä romuttamolla. Tai katso netistä findit.fi tai tori.fi, noita myydään muutamilla kympeillä. Mä oon asentanut monta autoradiota ja olen nainen, joten uskon että säkin saat sen itse paikalleen. Ellet saa niin kysy apua, (isä/veli/työkaveri/naapuri/joku tuttu?).

Jos ilkeämmän version haluat, tee rikosilmoitus ja pistä ukkosi maksamaan uusi radio merkkiliikkeen paikalleen asentamana. Tosin kestää sitten kuuuuuuuukausia ennenkuin asia on käsitelty oikeudessa. Ja jos ukkosi on huonoissa varoissa, et saa maksua.

Vierailija
28/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItäs vakuutusyhtiö sanoi asiasta? 

Itse kyllä vaatisin miestä korvaamaan tuon. Mä en pystyis olemaan ilman radiota, nukkuisin rattiin, niin se musiikki/puhe on oleellinen seikka ajon aikana

Terveisiä sinulle pulloon!

Vakuutusyhtiössä sanoisivat 0 euroa. Siis jos saisivat naurunsa asettumaan. Korvaus 14 vuotta vanhasta autostereosta. LOL

Halvalla pääsee jännämieskin ;-)

Vierailija
29/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei siihen pelkkiä näyttöjä missään varaosana myydä. Mahdollisesti ei saa edes koko radiota varaosana.

Vierailija
30/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä en varmasti tuu rahoja saamaan. En ota siihen enää mitään yhteyttä! Pääasia että pääsen eroon ennen kun aiheuttaa lisää vahinkoa.

Ap

Vierailija
31/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae käytetty radio autoromuttamolta tilalle ja vaihda itse. Maksaa 0-50€ siellä romuttamolla. Tai katso netistä findit.fi tai tori.fi, noita myydään muutamilla kympeillä. Mä oon asentanut monta autoradiota ja olen nainen, joten uskon että säkin saat sen itse paikalleen. Ellet saa niin kysy apua, (isä/veli/työkaveri/naapuri/joku tuttu?).

Jos ilkeämmän version haluat, tee rikosilmoitus ja pistä ukkosi maksamaan uusi radio merkkiliikkeen paikalleen asentamana. Tosin kestää sitten kuuuuuuuukausia ennenkuin asia on käsitelty oikeudessa. Ja jos ukkosi on huonoissa varoissa, et saa maksua.

Jatkan vielä sen verran että näyttöä ei kannata vaihtaa, se maksaa usein enemmän kuin koko soitin uutena. Vaihda soitin.

Vierailija
32/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos noista linkeistä! Joo mun isä pystyy vaihtamaan sen :) Mutta en kehtaa kertoa ennen kuin oon löytänyt uuden tilalle.

Ap

Vierailija
33/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kai noita sitten purkaamoilla on kun kerta tuollaiset autot ovat jo tullut osan mammafoorumilaisten mielestä elinkaarensa päähän.  

Mitäs siinä mikäli auto toimii luotettavasti muuten ja tekee tehtävänsä, eikä vaadi vielä isompia remontteja, niin miksei sillä voisi ajaa edelleenkin. 

Ehkä uusiin autoihin verrattuna suuremmat päästöarvotkin tulee sovitettua yhteiskunnalle vihreille arvoille tyypillisellä tavalla, eli kun maksat veroja enemmän, niin saat saastuttaa ja tuhota tulevaisuuden ihmisiltä maapallon ympäristöä enemmän. 

Lisää maksettu raha "puhdistaa", vaikkei sitä edes ympäristönsuojelun eteen käytettäisikään, vaan vaikkapa väestön siirtymisen tukemiseen tänne kylmään pohjoiseen, jossa jokaisen tulijan hiilijalanjälki ympäristölle kaikkine nykyaikaisine hilavitkuttimineen ja lämmitettyine asuntoineen moninkertaistuu siihen aikaisempaan verrattuna.

.

Vierailija
34/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen jännämies.

Ex-miesystäväni oli kilttimies. Kunnollinen, tunnollinen, moitteeton, hiljainen, väritön, hajuton, mauton herrasmies. Vaan ne kilarit sitten muutaman kerran vuodessa. Just noita pikkupoikien kiukkupuuskia, että heitetään läppäri seinään tai kahvinkeitin ikkunasta, ruoka jätetään syömättä pöytään jos ei ole oikeaa ketsuppia, jätetään auto jonnekin korpeen ja taksilla kotiin, kaupassa jätetään ostokset ärjyen kesken kassalle jne. Rasittavaa. Puhumattakaan mykkäkouluista.

Kilttimiehet taitavat nämä henkisen väkivallan jutut. Kodista tulee vankila.

Kuule. Ikävä murtaa kuvitelmasi, mutta ei sinun eksäsi ollut mikään herrasmies tai kilttimies. Ihan oli luonnehäiriöinen/ jännämies/ väkivaltainen/ narsisti tms. Pystyi vaan käyttäytymään asiallisesti (suuren) osan ajasta. Tiedätkö, että on ihmisiä, jotka eivät KOSKAAN käyttäydy noin. Edes kerran viidessä vuodessa. 

Vierailija
35/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yrittää, jännämies sanoo että enpäs hajottanut, ja se on sitten siinä.

Ja vaikka tunnustaisikin, 14 vuotta vanhan stereon hinta on 10 euro max. Hyvät naurut saisi tai mustan silmän sinä saisit ;-)

Vierailija
36/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos noista linkeistä! Joo mun isä pystyy vaihtamaan sen :) Mutta en kehtaa kertoa ennen kuin oon löytänyt uuden tilalle.

Ap

Eikö Tinderistä löydä aika nopeasti? 

Vierailija
37/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa siihen tarra päälle

Vierailija
38/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö Tinderistä löydä aika nopeasti? 

.

Eksillä on ikävä piirre jäädä roikkumaan tavalla tai toisella nurkkiin. 

Eli aloittajan kannattaa kyllä kolata niinsanotusti kenttä puhtaaksi ja lopettaa yhteydenpitäminen tuohon tuholaiseen. Pitää pieni tuumaustauko ja olla turvautumatta mihinkään hätäratkaisuun parisuhdemarkkinoilla.

Löytyy se kunnollinen varmasti ja aika nopeastikin, kun noin fiksu vaikuttaa olevan. Ihan kirjoitustyylistä päättelin :)

.