Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johtuuko se lamasta tämä nykyinen sugar daddy ilmiö?

Vierailija
05.09.2016 |

Nuorilla iehillä ei ole töitä tai jos on, ne on surkeita. Nykyisillä viisikymppisillä on ne hyvä työpaikat ja varaa tarjota nuorelle fitnesspimulle sitä omakotitaloa edes. Mitä Mieltä olette?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sugarmummy. Juuri aamulla annoin miehelle pari sataa käyttörahaa.

Vierailija
22/28 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa mennä sieltä mistä aita on matalin.

Kaikki sitä haluaa. Naisille se aita vaan on alemmalla, koska heillä on jotain mitä melkein kaikki miehet haluaa. Noh, ei kaikille naisille toki, vain nuoret ja nätit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän ikäisiä nämä tytöt tai naiset ovat?

Vierailija
24/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on myyneet seksiä kautta aikojen, parempikin termi tähän on olemassa kuin "sugardaddy-ilmiö". 

"Avioliitto on vain prostituution laillistettu muoto".

Juuri viime viikolla Iltapulussa joku suomalainen tutkijaproffa sanoi sen suoraan: "tiivistettynä tilastoista, köyhä mies ei naista saa".

Jotenkin näiden kahden toteamuksen valossa suorastaan vituttaa että on naisen ottanut saman katon alle ja vielä "pysyväisseurausten" kera. Vuokraseksi olisi ollut paljon halvempi vaihtoehto pidemmässä juoksussa...

Vierailija
25/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu vain ahneudesta ja nuorten naisten rappuosta. Terveistä perheistä ei synny näin vinksahtaneita naisia. Namusetiä on on ollut aina.

Vierailija
26/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 30v. Ja minulla on 39v sugar daddy. Ostelee laukkuja yms. Teen hänelle sitewnpalveluksen millon mitäkin hän haluaa.

Vierailija
27/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän pulaa rahasta..huolisiko joku tälläisen hyvin säilyneen 45v. mamman sugar babyksi...vai olisinko sugar mam?

Vierailija
28/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rahanahneus  siinä on taustalla, kuten kaikessa muussakin. Hummusta ei ole pakko syödä, mutta niin vain tehdään.