Johtuuko se lamasta tämä nykyinen sugar daddy ilmiö?
Nuorilla iehillä ei ole töitä tai jos on, ne on surkeita. Nykyisillä viisikymppisillä on ne hyvä työpaikat ja varaa tarjota nuorelle fitnesspimulle sitä omakotitaloa edes. Mitä Mieltä olette?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa mennä sieltä mistä aita on matalin.
Kaikki sitä haluaa. Naisille se aita vaan on alemmalla, koska heillä on jotain mitä melkein kaikki miehet haluaa. Noh, ei kaikille naisille toki, vain nuoret ja nätit.
Minkäköhän ikäisiä nämä tytöt tai naiset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on myyneet seksiä kautta aikojen, parempikin termi tähän on olemassa kuin "sugardaddy-ilmiö".
"Avioliitto on vain prostituution laillistettu muoto".
Juuri viime viikolla Iltapulussa joku suomalainen tutkijaproffa sanoi sen suoraan: "tiivistettynä tilastoista, köyhä mies ei naista saa".
Jotenkin näiden kahden toteamuksen valossa suorastaan vituttaa että on naisen ottanut saman katon alle ja vielä "pysyväisseurausten" kera. Vuokraseksi olisi ollut paljon halvempi vaihtoehto pidemmässä juoksussa...
Johtuu vain ahneudesta ja nuorten naisten rappuosta. Terveistä perheistä ei synny näin vinksahtaneita naisia. Namusetiä on on ollut aina.
Olen itse 30v. Ja minulla on 39v sugar daddy. Ostelee laukkuja yms. Teen hänelle sitewnpalveluksen millon mitäkin hän haluaa.
Minulla on vähän pulaa rahasta..huolisiko joku tälläisen hyvin säilyneen 45v. mamman sugar babyksi...vai olisinko sugar mam?
Naisten rahanahneus siinä on taustalla, kuten kaikessa muussakin. Hummusta ei ole pakko syödä, mutta niin vain tehdään.
Mä olen sugarmummy. Juuri aamulla annoin miehelle pari sataa käyttörahaa.