Vakkari??
Onko kenelläkään kokemusta ns. vakituisista seksisuhteista? Miten toimii, millä pelisäännöillä mennään? Viikonloppuna tapasin Tinderistä mukavalta vaikuttavan miehen. Hän toi tämän asian esille kertomalla että hänen tämän hetkinen elämäntilanne ei anna myöden seurusteluun tms. vakavampaan. Jäin miettimään myös omaa elämäntilannettani perheen, työn, harrastusten parissa. Kieltämättä tähän elämäntilanteeseen tälläinen järjestely voisi sopia. Mutta kokemusta tälläisestä ei ole.
Kommentit (5)
Itselleni tuo termi "vakituinen seksisuhde" vähän kyllä mietityttää. Miten luottaa mieheen ettei olisi muita. En haluaisi jakaa, mutta ei mitään vakavaa suhdetta tai nurkkiin asumaan. Aika vaikeata, joka toinen viikko seksiä. Jos nyt ei aina silloinkaan. Jaksaako sellainen mies odotella tapaamista?
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuo termi "vakituinen seksisuhde" vähän kyllä mietityttää. Miten luottaa mieheen ettei olisi muita. En haluaisi jakaa, mutta ei mitään vakavaa suhdetta tai nurkkiin asumaan. Aika vaikeata, joka toinen viikko seksiä. Jos nyt ei aina silloinkaan. Jaksaako sellainen mies odotella tapaamista?
Mistä sitä tietää parisuhteessakaan. Luottaa tai sitten ei luota.
Olin varatun miehen kanssa. Tutustuimme baarissa, hän vaikutti kiinnostavalta eikä edes yrittänyt salata olevansa naimisissa, minä taas en kaivannut parisuhdetta. Fyysinen puoleensavetävyys oli siis läsnä alusta alkaen, enkä netin kautta olisi vakihoitoa koskaan alkanut etsiäkään. Emme koskaan sopineet mistään tapailuaikataulusta vaan nähtiin silloin kun molemmille sopi ja mieli teki. Hän kävi luonani myös muuten kuin sekstaamassa ja vietimme yhden viikonlopun yhdessä mökillä, jonka hän vuokrasi. Pikkuhiljaa meni kuitenkin fiilis ja kun tapaamistauko venyi riittävän pitkäksi niin sitten ei enää huvittanut nähdä lainkaan.
Kondomi oli itsestäänselvyys enkä koskaan kysellyt hänen ja vaimonsa seksielämästä (tai parisuhteesta muutenkaan) tai siitä, oliko hänellä muita hoitoja.
Mulla on 30v vakkari pelkkään seksin. Toimii hyvin ja nähdään harvoin, ehkä kerran kuussa. Nopeesti, tai sitten jopa koko viikonlopun. Vaihtelu virkistää.
Olen muutaman naisen kanssa tälläisessä suhteessa ollut ja homma toimii hyvin.
Ollaan sovittu tapaaminen 1-2 kertaa viikossa ja nähty aina jomman kumman luona. Tapaamiset ovat olleet pitkiä ja niissä on sitten naitu niin kauan kunnes molemmat on ihan läkähtyneitä. Tärkeintähän näissä jutuissa on, että tykkäätte samanlaisesta seksistä ja tulette toimeen toistenne kanssa. Se on niinkuin mikä tahansa muukin ystävyyssuhde, mutta seksillä höystettynä. Sopii itselleni hyvin, koska en halua sitoutua, mutta hyvä seksi on mulle välttämättömyys. Muita sääntöjä en sopinut kuin sen, että jos hyppää myös muidenkin naisten kanssa sänkyyn, niin on huolehdittava kumista. Ihan perusjuttuja siis. Kannattaa kokeilla!