Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään ekan kerran kipua

Vierailija
04.09.2016 |

Eli neitsyyden menettämiseen liittyvää kipua. Tietysti sitä ei kaikilla ole, mutta itse kuulun sakkiin joilla on luonnostaan huomattavan tiukka immenkalvo. Oli täystyö syksyllä onnistua edes tampoonin laitossa, kesti kolme kuukautta, että sain sen sisään. Tässä onnistuin, koska venytin sormella aukkoa. Lähtötilanne oli, ettei yksikään sormi mennyt sisään...
Olen yrittänyt tietysti venyttää lisää, mutta tuntuu ettei immenkalvo anna enempää myöden. Pitäisi kyseessä olla joustava elin, mutta itsellä sellanen tunne, että seuraava vaihe on repeäminen. Poikaystävän kanssa olemme kahdesti kokeilleet yhdyntää, mutta ei olla onnistuttu tiukkuuden takia. Poikaystäväni ei halua kuitenkaan satuttaa minua millään tavalla ja itsekin pelkään kipua. Sitä aiheutuu tarpeeksi jo yrittäessä. Kyse ei ole etteikö olisi haluja ja leikimme esileikkejä aina pitkään. Olisi vain kiva päästä itse asiaankin joskus.
Epäonnistuminen saa itsellä mielen surkeaksi ja tuntuu etten halua edes yrittää enää. Kerralla kunnolla survaisemallahan varmasti menee kenellä tahansa, mutta en halua ekan kerran olevan itkua, kipua ja verta. Oliko kenelläkään samanlaista vai olenko vain niin herkkänahkainen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi operoitavana terveyskeskuksessa eli tuohon on ihan saatavissa apua, paikallispuudutus ja pieni viilto.

Vierailija
2/9 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kävi operoitavana terveyskeskuksessa eli tuohon on ihan saatavissa apua, paikallispuudutus ja pieni viilto.

Olen itsekin kuullut, että noitakin suoritetaan tarpeen vaatiessa. Tuntuu vaan jotenkin säälittävää, ettei luonnollisin keinoin onnistu. Olen vasta tosin 17 mutta tuskin iän myötä immenkalvo itsekseen venyy vai olenko aivan metsässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neitsyys lähtee, kun kunniakansalainen pomppaa puskasta esiin.

Vierailija
4/9 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin kuullut, että noitakin suoritetaan tarpeen vaatiessa. Tuntuu vaan jotenkin säälittävää, ettei luonnollisin keinoin onnistu. Olen vasta tosin 17 mutta tuskin iän myötä immenkalvo itsekseen venyy vai olenko aivan metsässä?

No voihan v! Mitäpä nyt jos menet terkkariin ja lakkaat palvomasta omaa p***asi. Hei-hei!

Vierailija
5/9 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni tänä kesänä. Olen myös todella tiukka, tampoonin kanssa ei ole ongelmia, mutta esim. 2 sormea ei mene sitten mitenkään. Onnistuttiin varmaan jollain neljännellä kerralla, tuntui ettei penis mene sitten millään ja kipua oli. Käytettiin ERITTÄIN runsaasti liukkaria ja sit pikkuhiljaa vaan pientä venytystreeniä niin alkoi se sitten sujumaan ja paikat tottui täytteeseen eikä enää sattunut : D mulla on emättimen aukko jotenkin tosi arka myös eli joka kerta hiukan tuntuu kun penis työntyy sisään, mutta ei se sitten enää yhdynnän aikana tunnu yhtään pahalta. 

Olin itse kanssa jo aika epätoivoinen, mutta sitten se vaan alkoi sujumaan kun vähän treenattiin :D ja juuu itsekin tuntui ihan sormella koittaessa et eihän tää jousta mihinkään, mutta kyllä se sit vaan joustaa :D

Vierailija
6/9 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkis kirjoitti:

Itse menetin neitsyyteni tänä kesänä. Olen myös todella tiukka, tampoonin kanssa ei ole ongelmia, mutta esim. 2 sormea ei mene sitten mitenkään. Onnistuttiin varmaan jollain neljännellä kerralla, tuntui ettei penis mene sitten millään ja kipua oli. Käytettiin ERITTÄIN runsaasti liukkaria ja sit pikkuhiljaa vaan pientä venytystreeniä niin alkoi se sitten sujumaan ja paikat tottui täytteeseen eikä enää sattunut : D mulla on emättimen aukko jotenkin tosi arka myös eli joka kerta hiukan tuntuu kun penis työntyy sisään, mutta ei se sitten enää yhdynnän aikana tunnu yhtään pahalta. 

Olin itse kanssa jo aika epätoivoinen, mutta sitten se vaan alkoi sujumaan kun vähän treenattiin :D ja juuu itsekin tuntui ihan sormella koittaessa et eihän tää jousta mihinkään, mutta kyllä se sit vaan joustaa :D

Ihanaa kun löytyy kohtalotoveri!! Olen juurikin miettinyt että pitää vaan sitkeästi yrittää, lekuriin sitten jos ei kerta kaikkiaan onnistu :D

Ap

Vierailija
7/9 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan v! Mitäpä nyt jos menet terkkariin ja lakkaat palvomasta omaa p***asi. Hei-hei!

?? O.o kiitos asiallisesta neuvosta :)

Ap

Vierailija
8/9 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olepa hyvä!

Vierailija
9/9 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olepa hyvä!

Ja ikää oli?