Keksikää mulle gradu-aihe
Kaikki ideat tervetulleita! Alalla ei väliä. Mahdollista voittajaideoijaa lupaan kiittää tutkielmassa.
Kommentit (29)
Heh. Mene vaan sitä ohjaajaasi jututtamaan.
"Miksi narsismista ja adhd:sta tuli suosittuja diagnooseja"
Ai että et ole vielä päässyt sisään yliopistoob kun ei väliä aiheella?
Ei me aleta kaikkea maan ja taivaan väliltä tarjoamaan.
Ihanko totta kehtaat mainita kiitoksissa, että aihe keksittiin av:lla, kun et itse keksinyt? :)
Gradussa ei kiitellä. Se on perusopinnäytetyö.
Käsikakkaavat av-mammat Munsalan kansallispuvussa Porvoon torilla.
Katsaus mammojen sielunelämään 2000-2016
Kiitos jo tulleista ehdotuksista! AV:n aivoriihi ei petä.
Luonnontieteellisessä tdk:ssa opiskelen. Tarkemmin omaa alaa en kehtaa sanoa, eikä sillä tässä ideointivaiheessa niin väliä olekaan.
"Itseohjautuvuuden puute nykyopiskelijoilla. Empiirinen tutkimus Vauva-lehden keskustelupalstalta"
Voi jeesus sun kanssasi. Ihan ei ehkä kannata alkaa ideoida mitään, kun ei tiedä, onko kyse biologiasta, kemiasta, fysiikasta...
Punatulkkujen parinvalinta Porvoossa.
Olen törmännyt monessa gradussa kiitos-osioon, joten ei kai se mahdotonta ole kiittää idean keksijää, vaikka tämä av-palstalta olisikin tuttu.
Mistä kumpuaa kollektiivinen viha, ja voiko sen esiintyvyyttä ohjata. Millaiseen provokatiiviseen koukkuun ihminen tarttuu helpoimmin ja minkälaisen ihminen jättää huomiotta. Käytännön tutkimus päivystää viikko joka kuukausi viisi tuntia päivässä uusia aloituksia ja seurata viikon ajan kyseisten aloitusten kehittymistä.
Vau 16! Olisimpa sosiologi, niin tuo aihe olisi todella kiinnostava. Toivottavasti joku poimii sen.
Borrelioosi ja punkkeja levittävät eläimet - tästä jtn
"Vauva.fin vaikutus naisten psyykkeeseen"
pumpulipää kirjoitti:
Vau 16! Olisimpa sosiologi, niin tuo aihe olisi todella kiinnostava. Toivottavasti joku poimii sen.
Suomen kielen opiskelija et tosiaan ole. Sori, oli pakko.
Mitä olet opiskellut?