Pakettiautomaatista
Lähettäjä kertoi laittaneensa pakettiautomaatista lähetyksen. Kulkeutuuko se toiseen pakettiautomaattiin väkisin vai onko postin toiminta niin fiksua että tietää minua lähempänä olevan toisen postin. Ei muuten mutta kun pakettiautomaatti on syrjässä ja posti aivan töihin pyöräilemäni reitin varrella ja lähempänä.
Kommentit (7)
Munkin mielestä lähettäjä määrittää sen, tuleeko toiseen automaattiin vaiko postiin.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Saitkin jo vastauksen, että lähettäjä voi pakettia automaatilta lähettäessä itse määrittää mihin automaattiin tai postin noutopaikkaan paketti toimitetaan. Voimme tarkistaa asian myös lähetystunnuksen perusteella asiakaspalvelussamme tarvittaessa.
Ystävällisin terveisin
Mirva
Asiakaspalvelu | Posti Oy
PL 6, 00011 POSTI
www.posti.fi
Posti palvelee myös Facebookissa www.facebook.com/Posti ja Twitterissä @Postigroup
Tiesitkö, että lähetyksen seuranta ja monet muut palvelumme ovat saatavilla älypuhelimeesi?
Maksuton Posti-sovellus antaa myös arvion lähetyksesi saapumisajasta!
Lataa Posti puhelimeesi soveluskaupastasi!
Mitä helvettiä? :O TÄÄ ON MEIDÄN PALSTA.
Saat tekstiviestin, jossa lukee mihin automaattiin paketti on saapunut. Ilman sitä tekstiviestiä et voi edes noutaa pakettiä kun siinä viestissä on luukun aukaisukoodi.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Saitkin jo vastauksen, että lähettäjä voi pakettia automaatilta lähettäessä itse määrittää mihin automaattiin tai postin noutopaikkaan paketti toimitetaan. Voimme tarkistaa asian myös lähetystunnuksen perusteella asiakaspalvelussamme tarvittaessa.
Ystävällisin terveisin
Mirva
Asiakaspalvelu | Posti Oy
PL 6, 00011 POSTI
www.posti.fi
Posti palvelee myös Facebookissa www.facebook.com/Posti ja Twitterissä @Postigroup
Tiesitkö, että lähetyksen seuranta ja monet muut palvelumme ovat saatavilla älypuhelimeesi?
Maksuton Posti-sovellus antaa myös arvion lähetyksesi saapumisajasta!
Lataa Posti puhelimeesi soveluskaupastasi!
Onko postillakin oma botti AV:lla?
POSTI ilmoitettu asiattomaksi viestiksi, perusteena MAINOS.
Botille hakusanoja: pakettiautomaatti, lähettäjä, postittaa, noutopiste.
Lähettäjä määrittää mihin se paketti tulee, lähikauppaan , postiin , työpaikan lähellä olevaan automaattiin jne .
Kysy lähettäjältä mihin määritti noutopisteen.