Miksi laitat banaania täytekakkuun?
Kommentit (35)
Tykkään, sen sijaan marjat ja mansikat tuppaa olemaan karseita klimppejä, jos pakasteesta. Tuoreena ok, pakasteena ei.
Kaikki sellaiset käyttää, jotka tekee kakkunsa valmispohjista. Eli ne, jotka ei osaa. Ihan järkyttävän näköisiä ne ruskeat banaanit siellä rahkakerman seassa, mausta puhumattakaan!
Vierailija kirjoitti:
huh, ne kamalat kreemihässäkät pilaa kyllä kakun kuin kakun (samoin kuin marsipaani). Mieluummin aitoja ja oikeita hedelmiä ja marjoja kuin noita kauheita lisäainepommeja.
Ai mitä ihmeen kreemihässäköitä te sinne laitatte väliin? :o Itse olen tehnyt varmaan satoja tilauskakkuja, enkä ikiä ole kuullut tuollaisista
Itse en ole koskaan pitänyt banaanista kakussa. Se on sellaista mössöä eikä maistu kovin hyvältä. Olen siis aina ihmetellyt, miksi banaani on niin yleinen täytekakuissa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, sen sijaan marjat ja mansikat tuppaa olemaan karseita klimppejä, jos pakasteesta. Tuoreena ok, pakasteena ei.
Riippuu vähän marjoista. Joskus syönyt kakkua jossa oli täytteenä tuoreita punaisia viinimarjoja. En ymmärrä viinimarjoja täytekakuissa.
Kreemit ja juustot kakuissa maistuu ihan peräreiän ympärykseltä.
Banaani täytekakun välissä on kyllä todella ankeaa. Mitäänsanomattoman makuista ja ruman näköistä. Hillot ja kreemit ovat liian makeita. Mansikoista, mustikoista, vadelmista tai persikoista tulee ihana raikas täyte kakkuun.
Parempaa kakkua ei olekaan kun mansikka banaani kakku
Laitan, banaanisiivuja, sitruuna-kermavaahtoa, mustaherukoita, punaherukoita (tai jotain muita marjoja) ja kinuskikuorrute. Paras!
En kyllä muista koska oon täytekakkua, saati banaanilla, tehnyt mutta jos laittaisin banaania laittaisin ihan nostalgian vuoksi. Muistoja ajalta jolloin asiat olivat yksinkertaisia ja vaivattomia, sillä mentiin mitä oli.
Ei sitä saakkaan laittaa!! Niinkuin ei tölkkimandariineja tai persikoitakaan! Inhon väristys.....
Nuo banaanikakut maistuu usein pelkästään siltä banaanilta, ja sitten vielä kermavaahto siihen päälle niin makuelämys on valmis. Ja ällöttää se kun banaanista tulee sellaista limaista mössöä kakussa. Mieluummin syön banaanin erikseen ja kakussa sitten vaikka marjoja.
Totta, mutta mieluummin silti jotain hyvän makuista eikä banaania.