Miksi laitat banaania täytekakkuun?
Kommentit (35)
Paljon parempi kuin ne kaikki kauheat kreemitäytteet. Marjasurvoskin ok.
Minä tykkään ja siksi laitan. Pistän sinne myös Piltti-mangohilloa ja ässämixejä, koska tykkään niistäkin. Ei ole pakko syödä, jossei joku tykkää. Jää mulle enemmän. :D
Minä tykkään. Seuraksi mansikoita ja kermaa, njam ;)
Kyllä meillä ainakin aina kaikki banaanipitoiset kakut kummasti tulee syötyä. Ehkä kaikki syövät vain kiltteyttään eivätkä kehtaa tunnustaa, että pahaa se on?
Perinteinen on just banaani ja mansikka jossain muodossa, parempaa ei olekaan.
Joku tykkää vaikka en itse erityisemmin välitä en tee kakkuja vain omien mieltymysten mukaisesti.
Kyllä tykkään, mutta meillä osa allergisia banaanille, niin en enää laita. Oikeestaan kaikki täytteet ovat hyviä, ainoastaan hilla on hyi kauhistus.
En laita..yök! Muutenkin pidän enemmän juustokakuista, suklaata esim...
Kyllä laitan ja aina meillä on kaikki kakut menneet viimeistä palaa myöten.
Banaania, mansikkaa, kermaa/vaniljakiisseliä. Hyvää on.
Nuo "nykyajan" kakut joissa on ällöjä yleensä liikaa liivatteelta maistuvia moussetäytteitä, ovat pahoja ja kuivia. Kaiken kruunaa paksu marsipaani/sokerimassakerros, hyi!!
Monissa juhlissa on tuollaisia kakkuja ollut ja ovat aina jääneet syömättä ja sitten emäntä onkin tuputtanut vieraiden matkaan sitä ällökakkua.
hyh, banaania ja jotain kaupan valmista mansikkahilloa. Onneksi nykyään osataan tehdä parempia kakkuja, en koskaan 90-luvulla syönyt kakkuja koska ne oli aina noita banaanimansikkakauheuksia.
Mä en leivo kakkuja, mutta banaanitäyte on yksi lemppareista. Oikeat hedelmät/marjat täytteenä on minusta parempia kuin hillot, kreemit sun muut.
huh, ne kamalat kreemihässäkät pilaa kyllä kakun kuin kakun (samoin kuin marsipaani). Mieluummin aitoja ja oikeita hedelmiä ja marjoja kuin noita kauheita lisäainepommeja.
Oi, se on ihanaa. Mansikka ja banaani yhdessä ja perinteinen täytekakku.
Nykyiset sokerimassalla kuorrutetut kakut on kamalia, hävettää aina jättää se kuori lautaselle, kun ei sitä voi syödä. Pakko ottaa mahdollisimman pieni palanen. Onhan ne kauniita, mutta pahoja.
Toinen ällö on sellainen digestivekeksipohjaan liivatteella tehty tuorejuustoklöntti, jonka pinnalla on samoin liivatteella tehty pilttisosekuorrutus.
Koska voin ja haluan. Kakkuja tosin leivon kerran sadassa vuodessa, ihan vain kaloripitoisuuden vuoksi.
Syötkö sä ap mun kakkujani, vai miksi se sinua liikuttaa?
Miksi en laittaisi?