Olen 38-vuotias, tein tänään jotain villiä
Olen sellainen aika kunnollinen nainen ja äiti, enkä koskaan tee mitään väärää tarkoituksella. Tänään tajusin olevani toivoton tapaus kunnollisuudessani ja Starbucksissa cappuccinoa ostaessani sanoin nimekseni jonkun muun kun omani. Aika villiä...
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten aina uus nimi kun saa kahvinsa eri maiden Starbuckeissa 😀 Mun nimeä ei ole kukaan vielä ikinä kirjoittanut oikein ulkomailla.
Sama. Siitä huolimatta, että luettelen sen kirjain kerrallaan. Sukunimi on ihan toivoton, sisältää ääkkösiä ja on täkäläisille ihan käsittämätön. Oon päätynyt esim pöytävarauksia tms tehdessä käyttämään miehen etunimeä. On sen verran kansainvälinen nimi, ettei tarvi tavata joka kerta, kunhan vain muistaa lausua englantilaisittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pientä, minä laitoin tänään aamiaisella leivän päälle ENSIN JUUSTON ja sitten lihaleikkeleen!!!! Onneksi söin aamiaista yksin ja kukaan ei huomannut. Toki korjasin järjestyksen ennenkuin söin leivän, joku raja minunkin kapinoinnissa. Mitähän tapahtuisi, jos joskus söisinkin sen leivän, pelkkä ajatus saa pään pyörälle.
Mikä järkyttävintä, tää on täysin totta, mulla menis järki, jos söisin leipää, missä juustosiivu on sen leikkeen alla.
Juuri näin, en suosittele nuoremmille, että kokeilevat tätä kotona ilman aikuisen valvontaa (eikä missään nimessä sitä syömistä). Minulla on jo enemmän ikää ja jonkunlaisia valmiuksia kokeilla tällaisia asiota.
16
Minäkin olin tosi raju tänään... asun viikot yksin ja ostin kaksi kahdeksan rullan vessapaperipakettia kerralla. Siis yhteensä 16 rullaa! OMG!
Tilasin sen cappuccinon nimellä Kaisa. Pidin nimen mielessä ja olin skarppina, kun sain sen. Ensi kerralla olen Lempi.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin ulkomailla nimekseni Mulkku :D
Mielestäni on todella hyvä, että annat nimen, joka kuvaa sinua parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin sen cappuccinon nimellä Kaisa. Pidin nimen mielessä ja olin skarppina, kun sain sen. Ensi kerralla olen Lempi.
Etupyllikki?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin tosi raju tänään... asun viikot yksin ja ostin kaksi kahdeksan rullan vessapaperipakettia kerralla. Siis yhteensä 16 rullaa! OMG!
Teet vessapaperista morsiuspuvun ja yllätät miehen?
Olin kerran ostamassa pussi lippua pussissa ja maksoin vitosen setelillä. Sit se pussi kuski kysy että: oisko pienenpää? No vastasin ihan poccana että: ei oo.
Vaikka oikeesti olikin pienenpiä mut halusin että jää hiluja että voin ostaa hot dokin bussi asemalta :----------DDDD