Olen 38-vuotias, tein tänään jotain villiä
Olen sellainen aika kunnollinen nainen ja äiti, enkä koskaan tee mitään väärää tarkoituksella. Tänään tajusin olevani toivoton tapaus kunnollisuudessani ja Starbucksissa cappuccinoa ostaessani sanoin nimekseni jonkun muun kun omani. Aika villiä...
Kommentit (28)
Siitä se lähtee :) Kerrohan, minkä nimen valehtelit? Voitais vähän laittaa analyysia tulemaan.
Oot tosi villi. Itse oon vaan haaveillut tuosta, leikitellyt ajatuksella, mutta en ole vielä uskaltanut toteuttaa. Ehkä jonain päivänä minäkin...
Ei kauheeta, miten sä kehtasit! Lapsethan tommoselta pitäis ottaa pois!
Juttu loppu varmaan niin, että kun kuuluttivat sun kahvin, et meinannut tajuta koska et muistanut uutta nimeäsi???
Huomenna menet sinne taas ja annat eri nimen. Teet niin joka päivä kunnes sut tunnetaan siellä.
Mä sanon ens kerralla Starbucksissa että tseienne. Seellä, hoolla ja yyllä.
Sanoin ulkomailla nimekseni Mulkku :D
Se on muuten aina uus nimi kun saa kahvinsa eri maiden Starbuckeissa 😀 Mun nimeä ei ole kukaan vielä ikinä kirjoittanut oikein ulkomailla.
Tuosta se sitten lähtee. Ennen kuin huomaatkaan, olet lähettämässä pakettia pakettiautomaatilla ja naputtelet sinne ihan sujuvasti saajan puhelinnumeron, vaikka vielä tänään olet sitä mieltä, että moiset masiinat on belsebuubin keksintöjä. Sen jälkeen käy tankkaamassa auton ekaa kertaa elämässäsi ja usko tai älä, ajat maantiellä huimaa 70 km/h nopeutta, vaikka ennen mopotkin ohittivat sinut.
Ei sitä aina osata Suomessakaan. Ilpo-nimisestä kaverista tuli Starbucksissa Iivo.
Me ollaan mieheni kanssa Starbucksissa aina Lyylikki ja Pärttyli.
Älä siihen isikseen liity, ethän?
Voisitko kuvitella jotain näin villiä? Tapaisimme ja menisimme jonnekin rauhallisempaan paikkaan, kääntäisit kauniit pakarasi minuun päin ja nojaisit edessäsi olevaan seinään pakarat hieman pystyssä ja selkä notkolla ja sanoisit, työnnä sisään ja ammu lasti pakaroilleni, voisitko edes kuvitella?
Tuo on pientä, minä laitoin tänään aamiaisella leivän päälle ENSIN JUUSTON ja sitten lihaleikkeleen!!!! Onneksi söin aamiaista yksin ja kukaan ei huomannut. Toki korjasin järjestyksen ennenkuin söin leivän, joku raja minunkin kapinoinnissa. Mitähän tapahtuisi, jos joskus söisinkin sen leivän, pelkkä ajatus saa pään pyörälle.
Tää oli jotenkin söpö kun odotin jotain kamalaa tunnustusta :D
Moicca. Jos haluat villiä seuraa ni ota yhteyttä.
Hei. Tässä yks Savusica. Olen jo pitkään ollut palstan käyttäjä ja paheksun tällaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pientä, minä laitoin tänään aamiaisella leivän päälle ENSIN JUUSTON ja sitten lihaleikkeleen!!!! Onneksi söin aamiaista yksin ja kukaan ei huomannut. Toki korjasin järjestyksen ennenkuin söin leivän, joku raja minunkin kapinoinnissa. Mitähän tapahtuisi, jos joskus söisinkin sen leivän, pelkkä ajatus saa pään pyörälle.
Mikä järkyttävintä, tää on täysin totta, mulla menis järki, jos söisin leipää, missä juustosiivu on sen leikkeen alla.
Vau, onnea tuosta repäisystä!
(Huom! Sarkasmi)