Olen kurkkuani myöten täynnä fitness-muijia, perseitä ja instagrammeja :(
Koko tämä ilmiö kertoo yleisestä sivistyksen ja moraalin rappiotilasta. Ihmiset ovat kadottaneet elämän tarkoituksen ja etsivät sitä mitä ihmeellisimmistä asioista. 2010-luku on todellakin perseiden vuosikymmen, ja perseen esittely on korvannut kirjallisuuden, koulutuksen ja sivistyksen tärkeät arvot. Ei mikään ihme, kun ihmiset makaavat kotona ja odottavat perustuloa. Totuus on, että nykyihminen taantuu älyllisesti kaiken aikaa. Ihmisen aivojen kehityksellä on tietty lasikatto, että tällaiset ilmiöt ovat tyypillisiä silloin, kun ihmisen tarpeet ohittavat luonnon kantokyvyn.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvitella että älykkyys ja fitness ovat toisensa poissulkevia asioita?
Se että se vain antaa, pinnalliset vibat ei riitä perusteluksi.Miksi hyvin älykäs ihminen keskittyisi hakeutumaan sellaiseen fyysieen kuntoon, jolle ei ole minkäänlaisia tereydellisiä perusteita? Kyllä totuus valitettavasti on, että yhteiskunnan sivistyneistö ei esittele persettään instagrammissa. Truth hurts.
Mitä tarkoitat? Ja esitätkö, että älykkäimmät ihmiset tekevät rationaalisimpia valintoja?
Koiransielu minussa sanoo Sinulle AP, että "vaihda paradigmaa"... 8-) Mutta että siis vakavammin:
Tiedätkös, sitä voi jättää nuo iltapäivälehdet lukematta, ja ostaa kotiinsa sen oman kuntokeskuksen. Olen itse tehnyt noin. Vartin treeni ennen kuin menee suihkuun tai saunaan, niin se on siinä. Ehtii treenata, mutta ehtii tehdä myös elämässä muutakin kuin treenata. Liikaa mitä tahansa vahingoittaa vähän aivoja ja ajattelukykyä. Satsaa vielä arkiliikuntaan esim. työmatka pyöräilyyn mikäli vain mahdollista, niin se hyvä ja pitkä ja kohtalaisen terve elämä on sitten siinä. Sen jälkeen voit keskittyä ihan muihin asioihin.
Ihmettelen tätä touhua ihan miehenäkin, tuntuu että tämä perseen herutus hype on karannut lapasesta.
Eniten ärsyttää se, että mulla on ollut samanlainen räystäsperse vuodesta 2000 kun naiselliset mittani saavutin. Riippuen treenin määrästä, pakaralihas ottaa vastetta heti ja siihen notkoselkä ja isot reidet ja kokoa pienempi yläkerta. Treenaan lihaskuntoa ja pyöräilen autoilun sijaan, en tee mitään spesiaalia kyykkyjä tai pakaratreeniä. Yläkertaan on omat , erilliset treeniohjelmat, koska siellä ei ole samanlaista vastetta esim. käsivarsissa.
Sai oikeasti ennen olla huoletta sen suhteen mitä päälleen laittaa mutta nykyisin jos pidän legginsejä tai tiukkoja vaatteita niin heti oletetaan, että aha heruttaa. Ostin sitten L koon jättipaitoja parit ja peitän paikat, koska suoraan sanottuna ärsyttää olla tahtomattaan osa jotain kollektiivista fetissiä. Perse syrjäytti tissit. Miksi?? Mitä seuraavaksi tulee, valtavat pohkeet? Paksut posket? No, saavatpahan isorintaiset naiset olla rauhassa muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kertoo ihmisten älykkyydestä, jos jatkuvasti on katselemassa näitä 'peppukuvia' ja häiriintyy niistä niin paljon, että pitää kirjoittaa palstoille.
Eipä itteeni ole haitanneet nämä peppukuvat, kun en niitä katsele.
Valitettavasti näihin persekuviin törmää väkisinkin, riippumatta älykkyydestä, jos lukee iltapäivälehtiä ym, nettijulkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä touhua ihan miehenäkin, tuntuu että tämä perseen herutus hype on karannut lapasesta.
No todellakin on!
Vierailija kirjoitti:
Fitness on syömishäiriö.
Taitaa olla jotakin muuta häiriötä myös.
Perseiden vuosikymmen. Totta totisesti.
Kyllä mä ainakin oon saanut omat some-syötteeni muokattua sen verran enemmän itseni näköisiksi, ettei perseherutuksia tai iltapaskan "uutisia" tule enää vastaan.