Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kurkkuani myöten täynnä fitness-muijia, perseitä ja instagrammeja :(

Vierailija
04.09.2016 |

Koko tämä ilmiö kertoo yleisestä sivistyksen ja moraalin rappiotilasta. Ihmiset ovat kadottaneet elämän tarkoituksen ja etsivät sitä mitä ihmeellisimmistä asioista. 2010-luku on todellakin perseiden vuosikymmen, ja perseen esittely on korvannut kirjallisuuden, koulutuksen ja sivistyksen tärkeät arvot. Ei mikään ihme, kun ihmiset makaavat kotona ja odottavat perustuloa. Totuus on, että nykyihminen taantuu älyllisesti kaiken aikaa. Ihmisen aivojen kehityksellä on tietty lasikatto, että tällaiset ilmiöt ovat tyypillisiä silloin, kun ihmisen tarpeet ohittavat luonnon kantokyvyn.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun niitä perseitä tulee joka tuutista! Mulla ei edes ole instaa.

Ihan mielenkiinnosta, mistä tuuteista teille näitä persekuvia sitten satelee? Mä en ole instassa, mutta jos olisin, niin tuskinpa seuraisin mitään perseenkuvatilejä. Facebookissa olen ollut vuosikaudet, mutta en muista, että sielläkään olisi toistaiseksi tullut yhtään perseenkuvaa vastaan. Ja jos jossain iltapäivälehdessä on otsikko tyyliin Sofia Ruusilan (tmv) upea takapuoli, en klikkaa sitä auki. Problem solved. 

Oma takapuoleni on aika kiva. Yhtään kuvaa en ole kyllä siitä vielä ottanut.

Vierailija
62/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kirjoitti:

perseiden vuosikymmen! todellakin! tekis mieli lähteä fb:sta mut kuulisinko sit enää kenestäkään mitään?

Perästä kuuluu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten toisten elämät voisi muhun vaikuttaa noin negatiivisesti.

Vierailija
64/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että ihmisistä valtaosa on umpityhmiä ja on aina ollut, mutta ennen muinoin se ei tullut niin selvästi esille, kun ei ollut tätä ystäväämme nettiä. Mihinkäs olisit pyllykuvias laittanut, maitolaiturin seinäänkö? Ei voinut myöskään hetken mielijohteesta kertoa kaikkia aivopieruja ja ilmaista jatkuvasti mitä mieltä mistäkin on, kun ei ollut facea. Ei voinut tiedottaa, että on käynyt jumpassa, uimassa, puolukassa, kutonut sukat tai mitä on parhaillaan syömässä ja missä ja kenen seurassa. Olis siinä olleet kaverit ja sukulaiset ja puolitutut ihmeissään, jos olis joka asiasta soittanut tai korttia postiin lykännyt :D.

Monet eivät edes ymmärrä, että esim. omat ja lasten kuvat leviää todella laajalle facessa, kun kaverit tykkäävät ja ne sitten näkyvät näiden kavereille myös. Monen tuntemattoman bikinikuvia, hääkuvia, vauvakuvia jne olen tänäkin kesänä facestani katsellut. Ihan sairasta.

Ei tarvitse myöskään kuin vilkaista iltapaskalehtien otsikot, niin saa hyvän kuvan nykyajasta; tärkeää on treenaaminen, silikonitissit, kuumat selfiet, kuinka paljon jollain ex-missillä on insta-seuraajia, kuka on eronnut, kuka kenenkin kanssa seurustelee. Herrajumala. Onko todella kyse aikuisista ihmisistä?

Vierailija
65/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä, että ihmisistä valtaosa on umpityhmiä ja on aina ollut, mutta ennen muinoin se ei tullut niin selvästi esille, kun ei ollut tätä ystäväämme nettiä. Mihinkäs olisit pyllykuvias laittanut, maitolaiturin seinäänkö? Ei voinut myöskään hetken mielijohteesta kertoa kaikkia aivopieruja ja ilmaista jatkuvasti mitä mieltä mistäkin on, kun ei ollut facea. Ei voinut tiedottaa, että on käynyt jumpassa, uimassa, puolukassa, kutonut sukat tai mitä on parhaillaan syömässä ja missä ja kenen seurassa. Olis siinä olleet kaverit ja sukulaiset ja puolitutut ihmeissään, jos olis joka asiasta soittanut tai korttia postiin lykännyt :D.

Monet eivät edes ymmärrä, että esim. omat ja lasten kuvat leviää todella laajalle facessa, kun kaverit tykkäävät ja ne sitten näkyvät näiden kavereille myös. Monen tuntemattoman bikinikuvia, hääkuvia, vauvakuvia jne olen tänäkin kesänä facestani katsellut. Ihan sairasta.

Ei tarvitse myöskään kuin vilkaista iltapaskalehtien otsikot, niin saa hyvän kuvan nykyajasta; tärkeää on treenaaminen, silikonitissit, kuumat selfiet, kuinka paljon jollain ex-missillä on insta-seuraajia, kuka on eronnut, kuka kenenkin kanssa seurustelee. Herrajumala. Onko todella kyse aikuisista ihmisistä?

Olin juu kirjoittamassa samaa tästä asiasta. Tyhmiä ihmisiä on ollut aina ja tulee olemaan. Roskalehdistö taas kaapii rahaa ruokkimalla tätä osaa kansasta. On olemassa myös ihan oikeita uutis-sivustoja, jotka tarjoavat sisältöä ilman klikkihuora-otsikoita.

Toisaalta nykyihmisellä on paljon tietoa helposti käytettävissään mitä ei ole aikaisemmin ollut. Kyse on vain siitä, että mikä asia sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
66/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa negatiivisia. Onko sillä nyt väliä onko se perse vai naama siellä instassa? Miksi miehet saa esittellä hauiksia, mutta nainen horoilee jos esittelee treenattua peppua?

Joo, voihan se olla runkkausmateriaalia. Mutta se niiden pervojen vika, ei naisten jos niihin pitää runkata ja ne pitää nähdä jotenkin eroottisina eikä vaan ruumiinosana.

Vierailija
67/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs mammoja pelottaa fitness niin helvetisti. Ja nimenomaan fitnessnaiset. Noh, sidukka auki ja suklaata käteen niin paha mieli menee taas ohitse. Ennen kuin peilinperkele taas triggeröi mamman huomaamaan sairaalloisen ylipainonsa, jälleen kerran. :D

Tämä. Juuri tämä on sitä helvetillistä tyhmyyskulttuuria. "Keskustelu" pyörii tällä tasolla. Syy on se, että tämän lajin puolustajat ovat enimmäkseen kouluttamattomia moukkia, joille huomiohuoraamisjulkisuus on ihmisen suurin saavutus. Jos olet hyvännäköinen, tottakai huoraat huomiosta. 

Harrastan liikuntaa kuudesta seitsemään päivään viikossa ja olen senmukaisessa kunnossa. Olen myös oikein hyvännäköinen. Minulla on pitkät, paksut hiukset ja tuuheat ripset. Niitä luullaan usein lisäkkeiksi, koska se on jo niin yleistä.

En kuitenkaan ikinä itse jakelisi itsestäni puolialastomia pyllistyskuvia, koska se on kuvottavaa ja jotenkin ihan käsittämätön ilmiö. 

Oltiin jo menossa tasa-arvokehityksessä hyvään suuntaan ja sitten tultiin tähän. Naiset jakavat vapaaehtoisesti ja ilmaiseksi itsestään kuvia, joissa näkee suunnilleen hanurista sisään. Vetävät ruskeaa maalia pintaan, silikonia ja vaikka mitä täytettä pinnan alle ja lisäkkeitä kaikkialle, minne saa. Sen jälkeen kiitokseksi riittääkin "panisin", ulkonäöstä, jossa on jäljellä enää tuskin mitään omaa saati mitään persoonaa. Hyi saakeli.

Ei mua pelota, tuo ei kiinnosta ketään sellaista, jota arvostan. Silti joudun kasvattamaan lapseni tähän maailmaan ja näihin joka puolelta työntyviin rotanpersekuviin. 

Vierailija
68/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin juuri instassa törmäämään yhteen sm-tason fitnesskisaajaan, jonka kuvavirrassa oli pyllyä poikineen. No, eipä siinä mitään, kuulunee lajiin tuo oman kropan ja sen päivittäisen kunnon esittely. Mutta sitten huomasin että tällä oli myös blogi, jonka uteliaisuudesta klikkasin auki. Ja voi kamala, miksi tästä piti tehdä myös blogi? Blogi oli täynnä niitä samoja kuvia, mutta ei se siinä kauheinta ollut vaan se kirjoittaminen. Kirjoitus oli täynnä virheitä, yhdyssanat meni hyvin harvoin oikein ja muutenkin kieli todella huonoa. Ja kyseessä ihan suomalainen yli kolmekymppinen ihminen. Onko joka asiasta pakko tehdä blogi, jos ei vaan osaa kirjoittaa? Ymmärrän fitneksen lajina, mutta en ymmärrä sitä ilmiönä, että kaikki pitää laittaa nettiin kuin huutaen: katsokaa mua! Tärkeintä kai kuitenkin olisi se varsinainen kilpailu? Vai onko muissa lajeissa tätä, että keihäänheittäjä pistää päivittäisen kuntonsa sekä blogiin että instaan?

Vierailija
69/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pylly kokenut melkoisen inflaation. Pyllystä tulee muuten kakkaa :(

Vierailija
70/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottepa negatiivisia. Onko sillä nyt väliä onko se perse vai naama siellä instassa? Miksi miehet saa esittellä hauiksia, mutta nainen horoilee jos esittelee treenattua peppua?

Joo, voihan se olla runkkausmateriaalia. Mutta se niiden pervojen vika, ei naisten jos niihin pitää runkata ja ne pitää nähdä jotenkin eroottisina eikä vaan ruumiinosana.

No kyllä mun täytyy sanoa, että yhtä tyhmänä pidän miestä, jonka insta on täynnä hauiskuvia kuin naista, jonka insta on täynnä omaa takapuolta. Ei ole sukupuolisidonnainen asia. On vaan naurettavaa että oman elämän pääosassa on vain oma vartalo: ja sen esitteleminen ihmisille.

Vierailija
71/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää perustaa facebookin tilalle buttbook.

Vierailija
72/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko tekopyhää tuomita fitnessmuijien herutuskuvat samalla kun keskivertomamma itse kävelee kaupungilla puolialastomana, ei sekään älykkyyden puolesta oikein puhu jos tuolle linjalle pitää lähteä.

Vierailija
73/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko sä yhtään, miten jotkut pissikset ottaa niistä "tyrkkykuvista" mallia, ensinnäkin tuollainen "perseily" viestii hyvin vahvasti narsismista, mutta se asia sitten.

Sitten asiaan, esim, tapaus Ramin Azimi ja raiskaus, sekä murhapoltto. Ei tainnut jäädä ihan "runkkumatskuksi" jonkun bimbon perseselfiet.

Ja vielä yksi juttu, mitä helvettiä näiden "perseilijöiden" vanhemmat oikeen ajattelee. 14-vuotiaat esittelemässä tissiä ja persettä netissä.

Oikea elämä ja normaali sosiaalinen kanssakäyminen on ulkona, todellisessa maailmassa, se ei ole mitään pumpulia ja hattaraa täynnä oleva virtuaalimaailman illuusio, niinkuin porilaisen tytön raiskaus ja murhapoltto todistaa.

HALOO vanhemmat, mitä vittua teidän päässä oikein liikkuu, tyhjää?

Vierailija
74/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa saa itse valita, keitä seuraa. Minä seuraan tilejä, joissa valokuvataan kirjoja ja annetaan niistä kirjoista arvioita. Lisäksi seuraan ruoanlaittoon ja puutarhanhoitoon sekä politiikkaan liittyviä tilejä. Niin, ja ystäviäni, mutta heidän harrastuksiinsa ei kuulu pyllistyskuvien julkaiseminen somessa.

Telkkarista seuraan esim. Hercule Poirotia ja ajankohtaisohjelmia sekä dokumentteja. Käyn leffateatterissa kerran kuussa ja teatterissa samoin. Eli vältyn pyllistelyltä ja juttasarjoilta myös telkkarin puolella ihan tekemällä valintoja.

Antaa toisten elää siinä pyllistys-, jutta- ja materian ihannoinnin kuplassa. Elävät ihan toista todellisuutta.

Vierailija
75/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa saa itse valita, keitä seuraa. Minä seuraan tilejä, joissa valokuvataan kirjoja ja annetaan niistä kirjoista arvioita. Lisäksi seuraan ruoanlaittoon ja puutarhanhoitoon sekä politiikkaan liittyviä tilejä. Niin, ja ystäviäni, mutta heidän harrastuksiinsa ei kuulu pyllistyskuvien julkaiseminen somessa.

Telkkarista seuraan esim. Hercule Poirotia ja ajankohtaisohjelmia sekä dokumentteja. Käyn leffateatterissa kerran kuussa ja teatterissa samoin. Eli vältyn pyllistelyltä ja juttasarjoilta myös telkkarin puolella ihan tekemällä valintoja.

Antaa toisten elää siinä pyllistys-, jutta- ja materian ihannoinnin kuplassa. Elävät ihan toista todellisuutta.

Voiko sitä edes sano todellisuudeksi? :D

Vierailija
76/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vilautat sivistyneesti sivukivestäsi juhlagaalassa punaisella matolla. Katso! Katso kuvat kuinka JonneGeorge vilautti sivukivestä.

Ja "testislip" -skandaali, oliko tarkoituksellista vai ei kun kaikki hauljahtaa esiin.

Vierailija
77/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Ei ole kokenut. Hyvien pyllyjen katseluun, koskettelusta puhumattakaan, ei kyllästy ikinä. Vaikkei tekisi mitään muuta.

Vierailija
78/90 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Ei ole kokenut. Hyvien pyllyjen katseluun, koskettelusta puhumattakaan, ei kyllästy ikinä. Vaikkei tekisi mitään muuta.

Ei tarviis kun yhden hyvän pyllyn ja pari tissiä, sellaiset mitä ei näy missään "perseentykkäys kuvissa"

Narsistiseen pyllyyn ei mitään kiinnostusta.

Vierailija
79/90 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se kertoo ihmisten älykkyydestä, jos jatkuvasti on katselemassa näitä 'peppukuvia' ja häiriintyy niistä niin paljon, että pitää kirjoittaa palstoille. 

Eipä itteeni ole haitanneet nämä peppukuvat, kun en niitä katsele. 

Samaa mieltä. Jos joku aihealue ei itseäni kiinnosta niin siihen on helppo ratkaisu: ei vapaaehtoisesti hakeudu kyseisen aihepiirin pariin. Esim. itseäni ei vois vähempää kiinnostaa "kaikille suomalaisille" niin rakas jääkiekko. Kokonaan siltä ei voi välttyä, mutta en ikinä tarkoituksella hae mitään mikä liittyy kiekkoiluun ja hyvin oon pärjännyt. Ja oikeasti fitness on pientä verrattuna siihen millä volyymilla tuota kiekkoa ja pelaajia tuutataan joka mediasta.

Vierailija
80/90 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että idiotismi leviää, kun suurin osa ei edes tajua ap:n pointtia. Ehdottavat, että "älä katso jos ahistaa". Juuh, muuten hyvä, mutta ap:ta ei ahista fitness yms. itsessään, vaan kansakunnan tyhmentyminen. Huomaa tämänkin ketjun vastauksista, että ap:n teoriassa taitaa olla perää.

Miten voi olla katsomatta, kun tuota törkyä työnnetään joka helvetin tuutista väkisin näkyville.

Fucking disgusting!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan