Palstapsykologit, diagnosoikaa huono käytökseni!
Heitin juuri lautasen seinään koska mieheni oli tehnyt pahaa ruokaa. Ihmettelen itsekin syvästi omaa käytöstäni, kuin olisin taas teini-iässä. Tiedän syvällä sisimmissäni etten koskaan kehtaisi noin tehdä mutta nyt tein ja olen muutenkin ollut lähiaikoina harvinaisen suorasanainen, jopa ilkeä, ja ärtyisä. Lapsetkin ärsyttää niin että olen vakavasti pohtinut kotoa karkaamista. Mikä minua vaivaa, neuvoja ja järkipuhetta kaipaan!! N28
Kommentit (24)
Puhu myös miehesi kanssa. Tämä on koko perheen ongelma.
Minkälainen tossu miehesi on kun tuollaista alkaa sietää ja päästää lastensa lähelle? Hae nyt hyvä ihminen apua heti. Ties mitä vielä teet ollessasi lasten kanssa yksinäsi. Ei siihen tarvitse kuin yksi lapsen märinä, niin viskaat lapsen seinään. Hae apua.
Impulssikontrollin puutteen heikentyminen syystä x, pms, masennus ym.
älä odota sinne, vaan soita heti huomenna itsellesi oma aika terveyskeskuslääkärille. Ei siis neuvolaan, vaan terveyskeskukseen, sieltä saat lähtteen sitten psykiatriseen arviointiin.
Et sinä voi alkaa lapsen kuullen tilittää vointiasi, se on kamalaa kuunneltavaa lapselle. Ja alat tosiaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä itkeä/siistiä kertomustasi.
8