Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen parisuhde, mutta intohimo puuttuu.

Vierailija
04.09.2016 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta kolme vuotta. Olemme kumpikin alle kolmekymppisiä, joten voisi kuvitella että seksielämä kuuluisi nyt olla kiihkeimmillään. Toisin kuitenkin on.

En tunne ollenkaan haluja poikaystävääni kohtaan. Suudelmat ja kosketukset eivät saa minussa juuri minkäänlaisia tunteita aikaan. Seksiä meillä oli alussa melko usein. Tällä hetkellä hädin tuskin kerran kuukaudessa. Ollaan puhuttu siitä mistä kumpikin tykkää, kokeiltu erilaisia seksileluja jne. Mutta kun ei niin ei. Yleensä harrastan hänen kanssaan seksiä pelkästä velvollisuuden tunteesta.

Poikaystäväni on muuten lähes tulkoon täydellinen: huomaavainen, lempeä, tekee kotitöitä, komea, luotettava, on kiinnostunut samoista asioista kuin minä ja hänellä on hyvä koulutus. Jaamme täysin samanlaisen arvomaailman ja emme riitele oikeastaan koskaan. Hän on paras ystäväni.

Tästä huolimatta ongelmana on, että välillämme ei ole minkäänlaista seksuaalista jännitettä. Jonkun aikaa jaksoin vakuutella itselleni että kaikki järjestyy kun vain rakastamme toisiamme. Lopulta tulin siihen tulokseen, että pelkkä rakkaus ei yksinkertaisesti riitä. Haluan enemmän, tarvitsen enemmän.

Ero on käynyt mielessä, mutta en haluaisi luovuttaa niin helpolla. Kaikki muut asiat suhteessa kun ovat mitä parhaimmin.

Onko kohtalotovereita?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

Vierailija
2/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on homo tai lesbo? Odottaa kaapista tulemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä jätät sen sian ja menet jännämiehen luota hakemaan sitä intohimoa ja rikkinäisen sydämen.

Vierailija
4/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän te voitte hyvillä mielin tehdä muutaman lapsen putkeen, kun seksiä ei jo valmiiksi ole.

Vierailija
5/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihä se sit ole täydellinen suhde. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
6/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä on homo tai lesbo? Odottaa kaapista tulemista.

Ihan kuule pesunkestäviä heteroja ollaan molemmat. Eikä tässä siitä ole kyse, ettenkö haluaisi seksiä ollenkaan. Kyllä mulla haluja on, paljonkin. Poikaystävä ei vain sytytä. Ap 

Vierailija
7/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttääkö muut miehet?

Vierailija
8/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta kolme vuotta. Olemme kumpikin alle kolmekymppisiä, joten voisi kuvitella että seksielämä kuuluisi nyt olla kiihkeimmillään. Toisin kuitenkin on.

En tunne ollenkaan haluja poikaystävääni kohtaan. Suudelmat ja kosketukset eivät saa minussa juuri minkäänlaisia tunteita aikaan. Seksiä meillä oli alussa melko usein. Tällä hetkellä hädin tuskin kerran kuukaudessa. Ollaan puhuttu siitä mistä kumpikin tykkää, kokeiltu erilaisia seksileluja jne. Mutta kun ei niin ei. Yleensä harrastan hänen kanssaan seksiä pelkästä velvollisuuden tunteesta.

Poikaystäväni on muuten lähes tulkoon täydellinen: huomaavainen, lempeä, tekee kotitöitä, komea, luotettava, on kiinnostunut samoista asioista kuin minä ja hänellä on hyvä koulutus. Jaamme täysin samanlaisen arvomaailman ja emme riitele oikeastaan koskaan. Hän on paras ystäväni.

Tästä huolimatta ongelmana on, että välillämme ei ole minkäänlaista seksuaalista jännitettä. Jonkun aikaa jaksoin vakuutella itselleni että kaikki järjestyy kun vain rakastamme toisiamme. Lopulta tulin siihen tulokseen, että pelkkä rakkaus ei yksinkertaisesti riitä. Haluan enemmän, tarvitsen enemmän.

Ero on käynyt mielessä, mutta en haluaisi luovuttaa niin helpolla. Kaikki muut asiat suhteessa kun ovat mitä parhaimmin.

Onko kohtalotovereita?

Vittu teille horoille ei riitä mikään, AINA te HALUATTE jotain lisää!!!!!!!!

Ei riitä MIKÄÄN!!

Vierailija
9/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sytyttääkö muut miehet?

Kuten tuossa edellä sanoin, seksihaluja kyllä on. Vaikka muille jakaa. Ap 

Vierailija
10/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä halua enemmän, koska sinulla on jo kaikki. Täydellisistä miehistä puuttuu aina särmä. Seksuaalisesti haluttavilla miehillä on jotain vikoja. Ne ottaa alkoa vähän liikaa, ne ei siivoa, ne haukkuu välillä, keksi itse joku isohko miinus tai pari. Plussapuolena ne on sitten ihanan seksikkäitä.

Vierailija
11/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehessä on sitten epäseksikästä? Siis millaisia miehiä kohtaan tunnet seksuaalista kiinnostusta?

Vierailija
12/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita n***ssa silmät kiinni ja ajattele joka toinen kerta Englantia ja joka toinen kerta jotain himottavaa miestä. Vaikka n***tte tunnin joka päivä niin se on vain nelisen % suhteesta. Koeta tämä kestää kun kaikki muu on hyvin. Kun aika kuluu, rupeaa oma mies toivottavasti taas kiinnostamaan myös silleen. Tunteita tulee ja menee.

<3:lla naisinsinööri pitkässä liitossa

Vierailija
13/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se naisten ongelma, etteivät monesti kykene kiihottumaan tavallisesta epävarmasta miehestä, vaan tuntevat vetoa vain itsevarmoihin miehekkäisiin miehiin. No kaikki miehet nyt eivät vaan voi olla sellaisia.

Vierailija
14/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä vika siinä poikaystävässä on? Ei ole riittävän miehekäs? Haluaa liikaa miellyttää sua?

Vierailija
15/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, täällä aikalailla sama tilanne; intohimo on kadonnut täysin. Seurustelua kahdeksan vuotta takana.

Muuten mies on aivan ihana ja rakastan häntä.

Pahemman tilanteesta tekee se, että olen aina välillä törmännyt baarissa "eksääni" ja meidän välinen sähkö ja kipinöinti ei ole kadonnut minnekään, päinvastoin.

Pettänyt en silti ole enkä petä.

Vierailija
16/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis liian täydellinen, nössö, joka ei saa hormoneja hyrräämään. Meinasitko jatkaa vielä pitkäänkin tuossa hedelmättömässä suhteessa? Etsi räyhäkämpi mies!

Vierailija
17/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä intohimoa edes voisi olla, jos kerran kuussa harrastatte seksiä. Tuohan on ihan kämppistouhua. Miten luulet, että pitkäikäisessä parisuhteessa säilyy joku alkuhuuman intohimo? Ei mitenkään. Elikkäs siis sitä pitää herätellä. Googlettele ohjeita, kuinka saada intohimo takaisin. Tuo on aivan normaali tunne pitkässä parisuhteessa ja kenen kanssa tahansa parisuhdetta pitää vaalia. Ei se vaihtamalla parane tai sitten pitää vaihtaa aina kerran vuodessa tms.

Alkakaa tehdä romanttisia juttuja ja pukeutua seksikkäämmin. Antakaa toisen valita hyvännäköiset vaatteet. Urheilkaa yhdessä (se välittää yhtä adrenaliinin muotoa, joka kasvattaa intohimoa). Etköhän sä jotain keksi.

Vierailija
18/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehes ns. nössykkä sängyssä? Ite seukkasin joskus nuorena ihanan tyypin kanssa, joka oli myös mun "bestis". En vaan tuntenut muuta, kuin sisaruksellista rakkautta häntä kohtaan. Nyt 10 vuotta eron jälkeen vieläkin tullaan toimeen ja nauretaan vatsa kippurassa samoille jutuille, mutta ei sitä seksuaalista kemiaa oo vieläkään ilmestynyt välillemme, ainakaan mun puolesta. 

Tykkään, että mies on intohimoinen sängyssä ja ilmaisee himonsa mua kohtaan. Haluan, että mies on enemmän dominoiva ja aloitteellinen, kuin minä. Tää ex-poikaystävä oli tavatessamme ensinnäkin neitsyt. No ei se mitään, kyllä me saatiin seksi aloitettua. Mutta nihkeetä se aina oli. En koskaan kokenut itseäni halutuksi. Erotessa poikkis kyllä sitten vihdoin ja viimein osoitti välittämisensä hysteerisillä puhelinsoitoilla ja itkemällä mun perään pitkin kyliä.

Olen vieläkin sitä mieltä, että tää poikkis on ollut mun paras poilaystävä ja eniten yhteensopivin, mutta eihän siinä oo mitään järkeä, jos ei tunne seksuaalista innokkuutta toista kohtaan. Silloin se on ystävyyttä, ei romanttista miehen ja naisen välistä rakkautta. Mä rakastan seksiä silloin kun se on sellaista mistä pidän. En ikinä haluaisi luopua siitä. En ikinä haluaisi naimisiin tietäen, etten tuu ikinä enää kokemaan kiihkoa ja seksuaalista täyttymystä toisen ihmisen kanssa. Voi tietenkin olla, etten ikinä löydä miestä vierelleni, joka täyttää myös nämä seksikriteerit, mutta sitten se vain on niin.

Vierailija
19/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että se sun mies vähän hakkaa sua, nii alkaa tulla intohimoa. Pahat pojat kun sytyttää naisen. 

Exäkin sanoi, etä rakastui muhun kun suutuin hänelle.  Surullista. 

Vierailija
20/35 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ihmiset ovat niin yksinkertaisia että kuvittelevat heti jonkun henkilön olevan kaappihomo/lesbo jos ei tunne vetoa joitakin vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan? Miten ihmeessä se heidän päässään kääntyy samaksi asiaksi kuin että ei tunne minkäänlaista vetoa ketään vastakkaista sukupuolta olevaa henkilöä kohtaan? Siis voi jumalauta, tällainenkin asia täytyy selittää aikuisille ihmisille ja aloittajankin joutua jankkaamaan samaa asiaa useaankin eri otteeseen. Olenko minäkin lesbo jos en kiihotu kaikista vastaantulevista miehistä? Kyllä ymmärrän aloittajaa täysin, itsekään en voisi olla suhteessa miehen kanssa johon en tunne palavaa intohimoa ja jonka kanssa minulla ei kipinöi makuuhuoneen puolella. Minä kun olen vahvasti seksuaalinen ihminen, joten edellytyksenä suhteelle on se että haluan miestä todella paljon myös fyysisesti, se ainoastaan ei tietenkään riitä mutta ilman sitä ei suhde toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme