Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaako teitä välillä tämä AV:n meininki?

Vierailija
04.09.2016 |

Siis tämä, että kun joku ihminen kysyy jotain tai avautuu jostain asiastaan, niin jopa suurin osa vastaajista on ihan helvetin kiukkuisia. Niin monelle on tärkeää näyttää, miten hän itse on niin ja niin paljon parempi ihminen ja aloittaja tyhmä/osaamaton/kykenemätön/saamaton/uusavuton/elämänhallinta hukassa. Kun alkaa seurata tätä kaavaa, ei voi muuta kuin nauraa (ja ehkä välillä itkeä). Miksi ihmiset ovat niin kireitä ja kiukkuisia? Miksi pitää yrittää polkea maahan toisia ihmisiä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä kovin vakavissaan voi ottaa.

No ei niin, mutta monet ottavat. Johonkin kevyeen viihteelliseen ketjuunkin tulee ihan hirveän tiukkapipoisia vastauksia tyyliin "mitä oikein haet takaa tällä avauksella". Miksi näin? Miksi tämä on joku ihmeellinen henkilökohtaisen paremmuuden temmellys- ja pönitysareena? Mehän keskustellaan täällä anonyymisti.

Ap

Meitä on moneen junaan. Jollekin tämä voi olla ainoa keskustelukontakti muihin ihmisiin, jos live-elämässä sosiaaliset taidot ei riitä ystävystymiseen. Ja eipä ne taidot silloin loistavat ole täälläkään. Jotkut toiset vaan on ärsyttäviä luonteeltaan.

Kyllä, näin se voi myös olla, mutta mä luulen, että monet ovat ihan hirveän ajattelemattomia: ei käsitetä, että heidän puolihuolimattomasti kirjoittama tyly kommenttinsa voi oikeasti loukata. Oma napanöyhtä on se lähin, muiden olemassaololle ei välttämättä tule suoneeksi kauheasti ajatuksia.

Ap

Vierailija
22/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihmiset on aivan yhtä kusipäitä tosielämässä.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet hauskat, huvittavat ja usein erittäin taitavat kirjoitukset naurattavat, joten pidän palstasta.

Varkausaloitukset, rasismi yms. kauhistuttavat, mutta ihmisiä on tietenkin monenlaisista perheistä. 

Kauhistuttaako sua sellainen lyttäävä vihamielisyys, joka on täällä hyvin tavallista?

Ap

Vierailija
24/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ihmiset on aivan yhtä kusipäitä tosielämässä.

Sinkkumies

Ohhoh, mulla on just päinvastainen kokemus. Onko sulla ystäväpiiriä tai läheisiä sukulaisia?

Ap

Vierailija
25/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä masentuu aika helposti. Tätä sietääkin vain pieninä annoksina, hyvänä päivänä. Jos tämän palstan ottaa tosissaan, niin menettää toivonsa ihmiskuntaan:)

Vierailija
26/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, täällä masentuu aika helposti. Tätä sietääkin vain pieninä annoksina, hyvänä päivänä. Jos tämän palstan ottaa tosissaan, niin menettää toivonsa ihmiskuntaan:)

Myönnän, että mulle on saattanut joskus käydä noin. Nyt mulla ei ole ollut aikaa käydä täällä, ja sen takia jotenkin tuo oman egon pönkittäminen nousee niin vahvasti esiin monista ketjuista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi