Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuu hirveeltä kun mies jätti

Vierailija
04.09.2016 |

Vuosia ollaan oltu yhdessä. Yhtäkkiä se kaikki mitä meillä oli ei merkitsekään mitään. Kivempi oli pettää kuukausikaupalla ja rakentaa salassa uutta elämää.Löysin korun jossa kirjoitus tosirakkaus odottaa. Tuntuu kun se nainen olis halunnut loukata muo lisää antamalla tuollaisen korun ikäänkun mun ja mun mieheni suhde ei olis ollut todellista rakkautta koskaan. Rakastan edeleen miestäni ja tuntuu kaameelta viettää viikonloppuja yksin ja nyt lomalla. meidän piti olla kreikassa. jus nyt kun olen lomalla. te en viittinyt lähteä ja jättää meidän nuoria viikoksi. Kaikki asunto ja talousasiatkin ahdistaa. Mut sen lähtijällä on niin helppoa valmis koti jossa vaan kaksi aikuista. Aikuisten menot ja juhla viikonloput. Tuntuu et ite teen työn ja toinen ottaa rusinat pullasta. Kyllä on petetty olo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olis pitänyt tietää merkeistä, kyllähän se sulle koitti kertoa että suhde on pielessä. Et vaan uskonut niitä selviä puheita. Se on ihan sun syys ja niin edelleen. Näin siis jos AP olisi ollut mies. Naisissahan koskaan ei ole syytä, ainahan se miehen vika on.

Jos mies petetään ja jätetään, mies ei koskaan saa tuntea oloaan hirveäksi, aina pitää olla pää pystyssä, muuten naiset jyrää sen lopunkin itsetunnosta maantasalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme