Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin, jos minä vanhenen, mutta panokumppanini eivät?

Vierailija
04.09.2016 |

Viimeöinen kumppani oli 22-vuotias ja alle 50-kiloinen. Nautitaan tästä tilanteesta niin kauan kuin vuodet sen mahdollistavat.
M36

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

Et sä pappa ketään oo saanu vuosiin. Aika surullista kuvitella nyrkkikyllikkiä nuoreksi naiseksi.

Toisessa ketjussa itkit ja kitisit mgtow-miehistä, nyt hyökkäät minun kimppuuni. Olet varmasti miellyttävä henkilö IRL ja suosittu miesten keskuudessa. Ap

Vierailija
22/30 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mättää Ap? Miksi olet jumahtanut teini-ikään henkisesti?

Eroa ihmeessä jos tekee noin paljon vierasta mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Et sä pappa ketään oo saanu vuosiin. Aika surullista kuvitella nyrkkikyllikkiä nuoreksi naiseksi.

Toisessa ketjussa itkit ja kitisit mgtow-miehistä, nyt hyökkäät minun kimppuuni. Olet varmasti miellyttävä henkilö IRL ja suosittu miesten keskuudessa. Ap

Itkin ja kitisin, kun ihmettelin miksi mgtow-miehet vinkuvat naisista naisvaltaisella palstalla? :D mee ny vaari roskiin runkkaamaan.

Vierailija
24/30 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sun tarttisi tulla tänne kertomaan.Katkera vanha mies olet, et muu

Sinun kommenttisi kyllä huokuu katkeruutta aika paljon enemmän kuin aloitusviestini. :D Ap

Mieti nyt, mitä sä halusit kertoa tolla ja miksi muilla miehillä ei oo tarve tollaseen.Aika säälittävää.

Vierailija
25/30 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kommenttisi kyllä huokuu katkeruutta aika paljon enemmän kuin aloitusviestini. :D Ap

Mieti nyt, mitä sä halusit kertoa tolla ja miksi muilla miehillä ei oo tarve tollaseen.Aika säälittävää.

Halusin kertoa tilanteestani, josta olen kiitollinen. En tiedä onko muilla miehillä tarvetta ilonaiheistaan kertomiseen vai ei, mutta se ei tee minusta katkeraa, eihän? Lopun "säälittävää"-heittosi paljastikin sinun olevan jopa petikumppaneitani nuorempi tai ainakin epäkypsempi. Ap

Vierailija
26/30 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi väärin?

N40

Vierailija
27/30 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin kertoa tilanteestani, josta olen kiitollinen. En tiedä onko muilla miehillä tarvetta ilonaiheistaan kertomiseen vai ei, mutta se ei tee minusta katkeraa, eihän? Lopun "säälittävää"-heittosi paljastikin sinun olevan jopa petikumppaneitani nuorempi tai ainakin epäkypsempi. Ap

Ei sul mitää petikumppaneita oo. Tuskin sulla tuolla ikää ees seisoo enää.

Vierailija
28/30 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pankoot sen ikäisiä kun haluaa, täysi-ikäisiä nyt jos kuitenkin. En ymmärrä miten keneltäkään on pois toisten panemiset, ei minua ainakaan kiinnosta kuinka usein/ketä joku random ihminen panee.

N36

Vierailija
29/30 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ap tämän kerroit meille?

Vierailija
30/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mättää Ap? Miksi olet jumahtanut teini-ikään henkisesti?

Miksi niin oletat? Pitäisikö seksin harrastaminen lopettaa kun ikää tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän