Onko kiinnostavaa naista ok lähestyä kuntosalilla?
Jos vaikka keskustelun avaukseksi kysyy jos hän tietää missä joku käsipaino tai muu esine on? :)
Kommentit (26)
Mietin iham samaa. Ulkomailla salit on iskupaikkoja, samoin ennen suomessa. Miten nykyään, kun naisia ei saa enää lähestyä missään. Kertokaa mammat.
Jos sun pitää kysyä lupaa, susta ei ole siihen
Riippuu vähän. Jos on ollut silmäpeliä niin ok, mua itseäni ainakin vaan ärsyttää nämä mikkihiiret jotka hakeutuvat kokoajan lähelle ja vääntävät tikusta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kysyminen on varmasti ok, koska se on neutraalia ja se nainen antaa ymmärtää, jos sillä kiinnostaa ja voitte sitten jatkaa, jos molemmilla kiinnostaa.
Mutta sellainen aggressivisempi iskeminen kuntosalilla on aika ikävää.
Sitä minäkin ajattelin, koska se tuntuu niin teennäiseltä ja jotenkin ''pakotetulta'' yrittää jotain tyyliin: ''Mä en tiennykkään että täällä käy tollasia kaunokaisia''.
-AP
Kuntosalillahan naisia kannattaa juuri lähestyä. Näkee heti senkin, millainen kroppa naisella on.
Et sä siihen mammojen lupaa tarvitse. Kaikki ei tykkää, kaikkien ei tarvii tykätä. Ei ne varmaan yöuniaan menetä sun takia.
Ajattele asiaa toisinpäin eli olisit hyvännäköinen ja treenattu mies, joka keskittyisi treeniinsä. Sitten aina salilla jostain vyöryisi ne jumppapallon näköiset naiset juttelemaan idioottimaisia avauksiaan, kuten "Käytsä usein täällä?"
Eli ei ole ok. Jos kuitenkin aiot lähestyä, niin tee se ennemmin vaikka salin kahviossa, ettet keskeytä hyvää treeniä ja flowta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän. Jos on ollut silmäpeliä niin ok, mua itseäni ainakin vaan ärsyttää nämä mikkihiiret jotka hakeutuvat kokoajan lähelle ja vääntävät tikusta asiaa.
Mutta se ärsytyshän ei johdu niistä miehistä, vaan siitä että sä olet kusipää.
Naiset käyvät kuntosalilla hoitaakseen kuntoaan. Siellä ei lähtökohtaisesti olla varauduttu iskemisyrityksiin. Hikisenä ollessaan ei tunne itseään mitenkään erityisen viehättäväksi. Voit saada pakit ihan senkin takia, vaikka toisessa ympyröissä sama nainen suhtautuisi lähestymiseesi hyvinkin myönteisesti.
Ei tietenkään voi. Jos edet mietit, että voisiko naista lähestyä niin et voi. Salilla naiselle jutteleminen on seksuaalista häirintää. Ainoat paikat, joissa voit lähestyä naista, on netissä tai ravintolassa.
Treenattu mies kirjoitti:
Ajattele asiaa toisinpäin eli olisit hyvännäköinen ja treenattu mies, joka keskittyisi treeniinsä. Sitten aina salilla jostain vyöryisi ne jumppapallon näköiset naiset juttelemaan idioottimaisia avauksiaan, kuten "Käytsä usein täällä?"
Eli ei ole ok. Jos kuitenkin aiot lähestyä, niin tee se ennemmin vaikka salin kahviossa, ettet keskeytä hyvää treeniä ja flowta.
No en minä ainakaan pistäisi pahaksi jos joku nainen lähestyisi minua. Ja viestisi implikoi sen että minäkin olisin huonossa kunnossa, mistä päättelet että olen ''jumppapallon näköinen?''
-AP
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään voi. Jos edet mietit, että voisiko naista lähestyä niin et voi. Salilla naiselle jutteleminen on seksuaalista häirintää. Ainoat paikat, joissa voit lähestyä naista, on netissä tai ravintolassa.
Kolmannen aallon feministit voisivat kokeilla saada huomiota epäkohdille esim. tekemällä joukkoitsemurhan.
Kunhan lähestyt kohteliaasti, etkä jää roikkumaan tai kiukuttelemaan jos kiinnostus jää yksipuolisesti. Henkilökohtaisesti en pidä iskuyrityksistä salilla.
"Hei gimma, missä täällä on noi käsipanot? Ups, eiku käsipainot. Ehehe, lääh, lääh...."
Treenattu mies kirjoitti:
A) Se toisia lähestyvä ihminen ei ole aina ruma
B) Keksipä itse mahtavia keskustelunavauksia. Kymmenen sekuntia aikaa, onnistuuko?
Riippuu tyylistä, millä sen tekee. Jos minusta nyt joku salilla käydessäni sattuisi kiinnostumaan, pitäisin kivana tyylinä sitä, että tulee ihan asiallisesti juttelemaan jotain ja jos innostun juttelemaan aktiivisesti takaisin, kysyisi jossain kohtaa keskustelua, olisinko kiinnostunut lähtemään kahville hänen kanssaan joku päivä tms. Tässä kohtaa voisin sitten kohteliaasti ilmaista olevani varattu tai sanoa kohteliaasti kiitos ei, jossei treffit muuten kiinnosta ja olen jutellut muuten vaan, tai sitten suostua, riippuen omasta elämäntilanteestani ja siitä, onko kyseinen mies sellainen, jonka kanssa treffeille tahtoisin lähteä.
Muista, että älä juttele kesken sarjan. Myös se miesten harrastama tapa että kysellään mahdollisuutta vuorotteluun turhan takia on tosi ärsyttävä. (Esim. älä aloita juttelua kysymällä voitko lainata naiselta käsipainoja, jos telineessä on ihan vastaavat vapaana. Tällainen on lähinnä urpoa.)
Huh, hyvä että käyn naisten kuntokeskuksessa.
Vierailija kirjoitti:
"Hei gimma, missä täällä on noi käsipanot? Ups, eiku käsipainot. Ehehe, lääh, lääh...."
Tai sitten ihan vaan
- Hei, tiiäkkö sää mahollisesti missä toi toinen 15-kilonen puntti on ku mä en löydä sitä?
- En kyl tiiä, joku on varmaan vieny sen
-Juu, mä oon uus asiakas täällä nii tää ympäristö on vähän uus.
-Vai niin.
-Noi ryhmäliikunnat kiinnostaa, ootko sää ikinä käyny niissä?
-Olen mää, toi yks (tunnin nimi) on ihan huippu! Kannattaa kokeilla.
-No, me nähään varmaan sitten siellä seuraavalla viikolla. Nimi on muuten *******, hauska tutustua.
-Mä olen ****
-No, mä meen tästä jatkamaan mun treeniä.
-AP
Tuollainen kysyminen on varmasti ok, koska se on neutraalia ja se nainen antaa ymmärtää, jos sillä kiinnostaa ja voitte sitten jatkaa, jos molemmilla kiinnostaa.
Mutta sellainen aggressivisempi iskeminen kuntosalilla on aika ikävää.