Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli saunaillasta vieläkin kännissä, vituttaa kun kinuaa pillua

Vierailija
04.09.2016 |

joka jumalan kerta sama juttu. Mikä neuvoksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole viikkoon saanu munaa vaik mies on ollut aivan selvinpäin :/

T. tyytymätön n21

Mä taas en oo saanu tasan viikkoon pimppiä, vaikka oon sinkku ja oon ollu viikon humalassa(eka fuksiviikko).

m21

Vierailija
22/24 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee miehellesi palvelus ja jätä hänet. Tyyppi ansaistsee selvästi parempaa, arvostavan ja rakastavan puolison. Sinä voit puolestasi jatkaa elämääsi yksin tai jonkun vastaavan frigidin kitivitun kanssa.

Ei ole poika tainnu viimeaikoina pillua saada:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah juu, ei ole tämä nainen pillua saanut mutta seksiä onneksi senkin edestä. Viimeksi perjantaina ennen miehen reissuunlähtöä ja pian taas, kunhan kotiutuu (oli kännissä tai ei). ;)

Miksi ihmeessä joku roikkuu parisuhteessa jonkun kanssa jota ei halua? Miten ajatus seksistä rakastamansa ihmisen kanssa voi olla noin vastenmielinen? Miksi joku vetää herneen nenään siksi että oma puoliso haluaa häntä? Ei voi vaan ymmärtää.

Vierailija
24/24 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah juu, ei ole tämä nainen pillua saanut mutta seksiä onneksi senkin edestä. Viimeksi perjantaina ennen miehen reissuunlähtöä ja pian taas, kunhan kotiutuu (oli kännissä tai ei). ;)

Miksi ihmeessä joku roikkuu parisuhteessa jonkun kanssa jota ei halua? Miten ajatus seksistä rakastamansa ihmisen kanssa voi olla noin vastenmielinen? Miksi joku vetää herneen nenään siksi että oma puoliso haluaa häntä? Ei voi vaan ymmärtää.

Jotain häiriötä on päässä niillä pigottajilla, hirveesti estoja. Eihän siinä voi mitenkään nauttia elämästä, kun ei ole elämäniloa itsellä, syyttelevät siitä vielä omaa puolisoa.

Aivan kamalia ihmisiä täynnä vihaa ja katkeruutta. Niin surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi