Apua - miten olette saaneet syylät pois?
Minulla on syyliä sormien päissä kynsien ympärillä ja ne alkaavat haittaa jo työntekoani. Olen ostanut apteekista yhden lääkkeen ja niin kuin epäilin ei auttanut.
Kommentit (17)
Lapsen jalkapohjasta lähti ilmastointiteipillä. Kaikki muu kokeiltiin. Tuota teippiä vaan päälle, en muista montako päivää siinä meni.
Jäädyttämällä lähtee. Kysy lääkäriasemalta, mitä maksaa.
Siis millä lailla tuota teippiä? Onko tarkoitus, ettei sinne alle pääse ilmaa? Vai riittääkö palanen vaan siihen päälle?
Pistät syylään neulan, painat niin syvälle kuin uskallat. Sitten kuumennat neulan toista päätä sytkärillä muutaman sekunnin ajan. Varo kuitenkin, kipu tulee vähän jälkijunassa. Toista muutaman kerran päivässä. Ensin syylä tummuu ja vähän ajan päästä se lähtee pois ihosta kuin rupi.
Ja vannon, tämä toimii. Minulla oli sormissa useita syyliä ja kaikki lähti pois.
Jäädytyshoidolla, ei maksa maltaita yksityiselläkään
Mulla lähti kanssa teipillä. Käytin sitä laastarin tapaan, syylän päälle ja säännöllisesti vaihtaen.
Kuumensin kolvilla. Varovaisesti ja vähän kerrallaan, niin ei tullut vaurioita.
Syylend toimi hyvin. Ymmärrän kyllä, ettei kaikille toimi samat asiat.
... ja kun aikansa odottaa, syylät lähtevät itsestään. Pojan syylät eivät olleet moksiskaan SyylEndistä. Reilun vuoden kuluttua kaikki syylät hävisivät yhtäkkiä ihan itsestään.
Tyrtörelläni oli jalanpohjassa syhlä 3 vuotta. Ei merkkejö lähtemisestä. Käytettuin syylendiä pitkäön. Ei vaikutusta. Nyt sitten sen kauhoi yksityisellä kirurgi ja poltti pohjan laserilla. Se tappaa syylän 98 prosentin todennäköisyydellä kuulemma. Hinta oli kallis. Löhemmäs kolmesataa.
Mikään muu ei auttanut kuin lääkärin tekemä jäädytys. Kaiken muun kokeilin. Mullakin oli kynsien ympärillä suurin osa.
Riippuu millainen syylä. Molluskat kun oikein pääsee villiksi niin häviää vain ajan kanssa. Pahimpiin nilkoissa olleisiin on laitettu rakkolaastareita.
Varuskunnan lääkäri leikkasi niitä iltapuhteena. Itse ojentelin hänelle vapaalla kädelläni instrumentteja, koska hoitajat eivät olleet enää paikalla.
Wanhan kansan vinkillä, liidulla. Viikon kun jaksoin hinkata, lähti varpaista kolme ja sormista kaksi. Liidun varastin kahvilasta 😀