Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~NELIAPILAT~~huhuu...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ettei näkynyt, kuin tuo neliapiloiden pinoutumislista. Siis missä kaikki on??? Meilläkin on kyllä ollut kiirettä ja menoa viimeiset pari viikkoa. Nyt joudun keskeyttämään, tuli yllätysvieras. Palaillaan ja tulkaahan kertomaan kuulumisia.

T.Lalla

Vierailija
2/18 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua olenko jäänyt ainoaksi tänne neliapiloihin....Joudunko nyt jännäämään ihan yksinäni, on nimittäin jännät päivät. Menkat ovat kolmatta päivää myöhässä, mutta oireita ei minkäänlaista, joten en uskaltaisi vielä testatakkaan.

Tosi yritys oli tarkoitus aloittaa huhtikuussa ja nytköhän harjoittelusta olisi tärpännyt....Voi kun olisikin! Tää on niin piinaavaa, miten teillä muilla? Mulla ei ole menkat paljoa heitelleet, joten sen puoleen olisi lupaavaa. Yksi testi mulla tuolla kaapissa olisi ja sillähän tästä piinasta pääsisi hmmm. Pitäisiköhän uskaltaa.

Lalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Lalla testailit????

Meillä on ollut isukki torstaista asti kotona ja silloin ei oikeen malta koneelle tulla. Mutta nyt nukkukoon ja muksutkin katsoo Vili Vilperiä, joten livistin tänne koneelle. =)

Mulla otettiin ke kierukka pois, jippii!!! Lääkäri suositteli, kun kuuli miten se on oireillut. Eli ei sitten lopulta tarvinutkaan itse tehdä päätöstä. Nyt oikeesti vasta kunnolla tajuan, että kuinka paljon se vaivasikin, kaikkeen sitä tottuu 1½ vuodessa.

Vauvatouhuiluista ei silti ole tietoa. Molemmat ollaan vähän eipäs-juupas kannalla. Nytkin on harrasteltu ihan ilman mitään kumiukkoja, mutta saas nähdä miten sitten jatkossa. Eipä tässä kuitenkaan heti tärppipelkoa ole. Paljon kivempi kuitenkin näin, kun sen inhottavan kierukan kanssa. Ja eihän sitä koskaan tiedä, jos tästä jahkailusta jotain aikaiseksikin saataisiin. Eipä silti, hyvä näinkin. :) Hassusti mun kuumeilu hellitti nyt kun kierukka hävisi. Ei se mihinkään hävinnyt vaan kyllä se ajatus kutkuttelee tuolla takaraivossa. :)

Vierailija
4/18 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei se kuume mihinkään hävinnyt vaan kutkuttelee tuolla takaraivossa. Eikä se kierukka!!!! =)

Vierailija
5/18 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v kolmen murun äippä, isukki meillä on 29v. Pojat syntyneet -98 ja -99 sekä matami mimmi -03. Vantaalla asustellaan. Neljäs on ollut jo pitkään haaveissa ja jo tärppäsikin, mutta meni kesken rv12 (02/06). Kuumeilu painaa päälle, mutta pitäis malttaa odottaa kuulemma ne yhet menkat ennen uutta yrittämistä.

Tuosta kierukka asiasta tuli mieleen, että meillä tuo kolmonen sai alkunsa viikon sisällä kuparikierukan poistosta =)

Olen tuolla suurperhepinossa myöskin kyläillyt, mutta kyllä tämä neliapila kuulostaa kotoisammalta ja onnekkaammalta ;-)

Sunmom

Vierailija
6/18 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]Päivitin Neliapiloiden esittelypinon. Kurkistelkaa ja tarkistelkaa, onko tiedot oikein. Muutoksia voi laittaa sinne pinon loppuun. Yritän päivittään tarpeen mukaan.

Kyselenkin, olisiko joku teistä kiinnostunut päivittämään esittelypinoa?? Käyn aika vähän täällä nykyään.

Tervetuloa uudet Neliapilat! Porukkaan mahtuu mukaan :)

Paljon +++ onnea tarvitseville sekä onnekasta ja ihanaa tulevaa viikkoa kaikille :)

Pitäkään pino liikkeellä ja tulkaa kertomaan kuulumisianne :)

Vierailija
7/18 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kuitenkin tänään illalla kokeilla, ellei sitä ennen menkat ehdi alkaa. Kohta lähdetään mummolaan käymään. Kyllä tämä on piinaavaa, mut toisaalta ihanan jännää. En kyllä liikoja toiveita herättele, koska oireita ei ole minkäänlaista, mutta se plussa olisi ihana yllätys. Niin ja ne menkat nejättä päivää myöhässä;-)

Helmiinille: Minä ainakin olen aika tumpelo päivittäjäksi, toivottavasti täältä löytyisi joku jolta se kävisi leikisti.

Piipero: Minulta otettiin myös kierukka vuosi sitten pois, tai oikeasti se oli jo melkein pois. Oli jäänyt jo laitettaessa huonosti paikoilleen ja aiheutti mulle kamalia tuskia ja vuotoja. Sen poistamisen jälkeen ajattelin myös, että kuumeilu hellittää ja hellittikin, mutta vuoden vaihteessa se pyöritti meidän päät pahasti...ja tässä sitä ollaan jännäämässä. Tuo kuume vain on niin ihmeellinen asia, mulla ainakin krooninen ;-)

Mut nyt täytyy lähtä sinne mummolaan...ilmoitelkaa lisää itsestänne, palaillaan.

Lalla

Vierailija
8/18 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa sunmom...meniköhän taas ihan oikein. voi taivas miten voi heti sillään unohtaa, kun justiin sen tarkistin..

Lalla

Sitten illalla tulosta kehiin. Pakkohan se on tulla tiiraamaan, jos vaan tässä vielä ehtii iltasella.

Taisi tuo mies huolestua, kun tuli tuohon taakse tuumailemaan, että vai vauvakuume, kun tuon aiheen näki. =)

Tätä en onneksi kerennyt vielä äsken kirjottaa (nyt tuo ukkeli hävisi ruuan laittoon), että paras olla kertoilematta miehelle, että heti kierukan poiston jälkeen tärpännyt jollakulla. Huolestuu vielä enemmän... Tosin tämä oli hormonikierukka ja vuotokaan ei vielä ole kunnolla lakannut.

piipero

Vierailija
9/18 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi, että menkat ehtivät alkaa ennen testausta :-(

Vuoto alkoi runsaana kovien vatsakramppien kera sniif. No kyllä tämä tästä, liian helppoa se olisi ollutkin, jos näin äkkiä olisi tärpännyt. Eikun katse etenpäin kohti kevättä.

Tervetuloa sunmom, kiva kun tulee lisää uusia! Täällä on ollut nyt hiljaista, vaikka tuolla esittelypinossa on jo aika paljon. Koetetaan nyt keritä tänne useammin.

Lalla

Vierailija
10/18 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko heti kun kerkesin tulla kurkkamaan. Tosiaan nenu kohti kevättä ja uutta yritystä!!

piipero

Vierailija
11/18 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, viikonloppu taas ohi. Toisaalta jo odottelee sitä seuravaa...

Oli pikkasen kylmä täällä länsi-suomessa, niin ei tullut pahemmin ulkoiltua.

Kävi aamulla esikoisen kanssa hammaslääkärissä, ja rupesivat siellä puhumaan, että on niin ahdas alaleuka että pitäisi noita maitohampaita poistaa! Kyllä pisti pikkasen hirvittämään...on itseltänikin poistettu mutta ei nyt sentään maitohampaita. Poikakin on vasta 6v. No, käydään nyt ensin siellä röntgenissä.

Piipero

Meillä kävi keskimmäisen kanssa niin, että kierukka poistettiin kun se vaivasi ja jäin siltä kierrolta raskaaksi, eli ei ensimmäisiäkään kuukautisia tullut kierukan poiston jälkeen ;-)

Tänään olis tarkoitus kuopukselle vaihtaa isompi sänky. Nyt on sitten se pinnasänky aika taas ohi :-( surettaa.

Kyllä tämä kaikki menee liian nopeasti.

Viikon jatkoa!

Vierailija
12/18 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas monella käynyt heti tärppi kierukan poiston jälkeen. Jotenkin en oikeen osaa uskoa mihinkään pikaiseen tärppiin, kun meillä on kuitenkin muksuja yritetty useampi kierto ennenkuin on onnistanut. Muutenkin aika oudolta tuntui, kun heti kierukan poiston jälkeen (tai reilu vrk myöhemmin) aloin vuotaa kuin Niagara. Eikö hormonikierukan pitäisi hillitä limakalvon kasvua ja siksi isompia vuotoja ei yleensä tulekaan. ja miksi se vuoto alkoi melkein heti poiston jälkeen?

Tänään on taas ravattu kerhon ja kodin väliä. Nyt on keskimmäinen kerhossa ja neljältä pitäisi sitten hakea. Oon samalla yrittänyt siivoilla, kun taas meni loppuviikko laiskotellessa ja isommat siivoukset jäi tekemättä. Niinpä, hyppäisköhän tästä mopin varteen!!

Hyvää alkuviikkoa kaikille!!

piipero

Vierailija
13/18 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen harmin lisäksi nyt sitten minuun iski flunssakin graaz. Heräsin yöllä kamalaan jäsensärkyyn ja aamulla sitten jo yskittikin. Siis minuun on tämä tauti yrittänyt tulla jo melkein parisen kuukautta ja nyt sitten se kaatoi tämän tätin. On siitä eilisestä pettymyksestä se hyvä puoli, että nyt voin syödä hyvillä mielin noita roppeja. Täytyy aina kaikesta katsoa jotain positiivista.

Onneksi nuo lapsoset (kop kop kop) ovat vielä pysyneet terveinä, pikkuyskää lukuunottamatta. Täällä päin kun on aika huonoa saada tk:hon aikoja ja nuo yksityiset ovat taas yli 30 km päässä. Joskus tuntuu hassulta, kun asutaan ihan tk:n vieressä ja siellä on usein kaikki ajat jo menneet, niin sitten meidät ohjataan tuonne yli 30 km päähän.

Juu kevättä kohti mennään hyvää vauhtia. Keskiviikkona keskimmäinen (meidän prinsessa) täyttää 4v. Kamalan nopeasti tuo aika vaan menee, tuntuu ettei siitä ole kuin vähän aikaa, kuin hänkin oli vielä vauva sniif. Mutta toisaalta taas ihanaa, kun ovat jo noinkin isoja ja omatoimisia.

Joskus mietin, että loppuuko minulta tämä kuumeilu ikinä. Siis vaikka meille se neljäskin vielä suotaisiin, niin taaskohan pian olen haaveilemassa lisää. Pitäisi sit varmaan olla joku roppi tonne pääkoppaan, jottei se mieli enään sinne kääntyisi ;-) Kylläpä nyt taas pöljiä pähkäilen, taidan olla ihan lääketokkurassa;o)

Lalla

Vierailija
14/18 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lalla, toivottavasti pian tärppää vaikka nyt meni plussat ohi..*puhaltaa plussatuulia kuumeilijoille*

Tänään olin ekaa päivää töissä km:n jälkeen (olin viikon saikulla). Tosi ihania olivat kaikki työkaverit, paljon sain haleja ja " kiva kun pääsit jo töihin, ota ihan rennosti ja rauhassa" kommentteja. Eilen illalla kyllä jännitti kamalasti miten päivä menee, tirautin itkutkin miehelle :-(

Kotona ollaan juteltu, että uutta yritetään kunhan menkat on tullu.... pahoin pelkään et odottavan aika on pitkä..puuh..

Meillä esikoinen on jo ekalla ja niin itsenäistä ja isoa poikaa, hyvä ettei paidan napit pauku =) kakkonen on reipas eskarilainen ja myös hurjaa vauhtia itsenäistymässä. Onneksi on tuo neiti 3v joka vielä on " pieni" .

Taitaa minunkin kohdalla olla krooninen vauvakuume *nauraa ääneen* neljäs haaveissa ja loppua ei näy.. Josko sitä sais tuplat kerralla, mahtaisiko tuo helpottaa?? =)

Sunmom

Vierailija
15/18 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemisia Lallalle!!

Meillä oli tänään neuvolalääkäripäivä. Kaikki kolme tyttöä pääsivät yhtäaikaa lääkärintarkastukseen. Kyllä siellä sitten menikin aikaa... Pienin sai rokotuksen, mutta eipä tainnut edes huomata...ei ainakaan ilmekään muuttunut kun tutki jotain lelua. :)

Jotenkin oon pitänyt tuota meidän pientä vielä ihan vauvana ja nyt kolahti, kun terveydenhoitaja sanoi seuraavan kerran olevan 2-vuotiaana. Siis oikeesti puoli vuotta ja meidän vauveli on 2 -vuotias!! Ei sillä että sekään paljon olisi, mutta kun se vaan tuntuu vielä niiin vauvalta.

Jaahas, pitäisi varmaan lähtä lepäilemään, kun muksutkin on untenmailla.

kirjotelkaahan kuulumisia neliapilat!!

piipero

Vierailija
16/18 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki on??

Vierailija
17/18 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kuulumisia. Tänään on viuhdottu jumboa ympäri kun piti miehelle löytää vaatetta työmatkalle. Ja tuo meidän isukki ei ole mikään shoppailijatyyppi, varsinkaan kun vaatteista on kyse.. Argh.

No, hengissä selvittiin sekin reissu ja ilman isompia hermostuksia =)

suuri helpotus oli kyllä kun mummi otti kolmikon hoitoon kauppareissun ajaksi.

Flunssaa pukkaa nuorimmaiselle, mahdoton nuha ja alkava yskä. Toivottavasti ei mene korviin! Isoveljet tuntuu olevan kunnossa toistaiseksi, suut niillä on vaan kipeänä kun heiluttelevat hampaita.

Nyt täytyy kömpiä peiton alle, että jaksaa aamulla taas herätä työn touhuun. Öitä....Zzzzz...

Sunmom

Vierailija
18/18 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas ja edelleen kipeenä. Kävin eilen lääkärissä, kun kuumetta oli jo viidettä päivää ja yskää myös. Poskiontelotulehdushan siellä oli. Käytin samalla kuopustakin, kun yski koko toissayön.(yskinyt jo parisen viikkoa). Saatiin molemmat vielä kunnon yskäntropitkin, joten eiköhän tämä tästä...

Eilen illalla oli tosiaan veto pois, kun pitkin päivää aina iltaan asti meillä kävi prinsessan 4v. synttäri vieraita. Kyllä oli jaksamista kahvittelussa yms. multa lähti jo viimein äänikin. No prinsessa sai kuitenkin ihanat ikimuistoiset juhlat.

Tää kierto täytynee mennä noilla sukelluspuvuilla, kun on niin vahvat tropitkin. ...kuitenkin taas miettisin muuten, että miten ne vaikuttaisi vauvaan, jos tärppäisikin. Eihän mulla nyt vielä se aika olekkaan, mutta tuo lääkekuuri on niin pitkä, että kyllä sitä vielä elimistössä on otollisena ajankohtana. Mutta yrityssuunnitelmathan meillä olikin alkujaan vasta/jo huhtikuulle. Vaikka tauti nyt kiusaakin, niin ilosin mielin jaksan hyvää odotella ja vielä kun kevättä kohti mennään ;O))

Onkos neliapiloissa nyt ketään, jolla on piinaviikot/päivät menossa? Aurinkoisia plussasäteitä niill tarvitsijoille tuossa noin puhallan puuuh....++++++

Lalla