Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisiköhän leikata hiukset lyhyemmiksi? Nyt peppuun saakka

Vierailija
04.09.2016 |

Ovat värjäämättömät ja melko paksut, hyvässä kunnossa kieltämättä. Mummot aina ihastelee :D Tyylini on vain melko tavallinen, mistä johtuen hiuksista tulee hieman lahkolaisviboja, varsinkin kun meikkaan minimaalisesti. Pitäisikö vain pätkäistä letti vaikka puoliselkään?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti usein nämä "hiusnaiset" ovat vaatimattoman näköisiä, ja tukka on ainoa huomiota herättävä asia ulkonäössä.

Tuota en tajua. Jos hiukset on ainoa huomiota herättävä asia, niin luulisi että sellaisia kannattaisi kannustaa pitämään pitkät hiukset. Itsellä hiukset ei vain kasva. Harmi.

Vierailija
42/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti usein nämä "hiusnaiset" ovat vaatimattoman näköisiä, ja tukka on ainoa huomiota herättävä asia ulkonäössä.

Tuota en tajua. Jos hiukset on ainoa huomiota herättävä asia, niin luulisi että sellaisia kannattaisi kannustaa pitämään pitkät hiukset. Itsellä hiukset ei vain kasva. Harmi.

Niinpä. Miksi poistaa se ainut erityinen asia omassa ulkonäössä? Minulle ei kävisi lyhyet hiukset lainkaan, kun kasvot aika pyöreät vaikka olenkin hoikka. Sen lisäksi hiuksissa on pyörteitä, varmaan sojottaisivat miten sattuu joka suuntaan lyhyenä, kun nytkin on vaikea saada ne kasvuvaiheessa olevat lyhyemmät hiukset pysymään kurissa :D

Pitkiin hiuksiin voi lisäksi tehdä jonkun nopean hätäkampauksen jos hiukset ei asetu mitenkään, laittaa vaikka kalanruotoletille tai lettinutturalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumathan ne on ja mielleyhtymät insestilessuista ja itsemurhakulteista.

Miten kukaan voi tehdä tällaisia yhtymiä mielessään? Minulle vaimoni on kaunis pitkissä hiuksissaan, myös lyhyissä, mutta erityisesti nykyisissä pitkissään. Ensimmäisenä ajattelen häntä. Ap:n hiukset ovat varmasti myös kauniit. M34

Vierailija
44/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ap:na malttaisi leikata. Noista vessakäynneistä tuli mieleen, kun mun yhdellä parikymppisellä kaverilla on tosi tuuheat hiukset peppuun asti ja kuulemma vessassa käydessään hän sitoo ne ylös jotenkin kiinni tai siirtää ne selkäpuolelta etupuolelle, ja paidan helmaan käärittynä ne ei valu pyttyyn. Kysyin kerran häneltä kun en ole nähnyt kellään sellaisia hiuksia kuin hänellä on. Hän on muutenkin semmoinen keijumainen. Mun mielestä se tukka on ihana ja jotenkin korostaa sitä hänen suloisuutta, vaikka sitä on varmasti välillä työlästäkin hoitaa. Kertoi että 6. luokalla se oli viimeksi lyhyenä.

Ihana! Toivottavasti oot muistanut sanoa ton sun keijukais ystävälle. Olis mulle päivän pelastus ja hymyilisin varmaan vielä unissanikin<3

Vierailija
45/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ap:na malttaisi leikata. Noista vessakäynneistä tuli mieleen, kun mun yhdellä parikymppisellä kaverilla on tosi tuuheat hiukset peppuun asti ja kuulemma vessassa käydessään hän sitoo ne ylös jotenkin kiinni tai siirtää ne selkäpuolelta etupuolelle, ja paidan helmaan käärittynä ne ei valu pyttyyn. Kysyin kerran häneltä kun en ole nähnyt kellään sellaisia hiuksia kuin hänellä on. Hän on muutenkin semmoinen keijumainen. Mun mielestä se tukka on ihana ja jotenkin korostaa sitä hänen suloisuutta, vaikka sitä on varmasti välillä työlästäkin hoitaa. Kertoi että 6. luokalla se oli viimeksi lyhyenä.

Ihana! Toivottavasti oot muistanut sanoa ton sun keijukais ystävälle. Olis mulle päivän pelastus ja hymyilisin varmaan vielä unissanikin<3

Olen sanonut ja hän ilahtui kovasti. Oli ollut huono päivä ja siinä halattiin ja vähän itkuakin tirautettiin ♥

Vierailija
46/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea mennä toista neuvomaan noinkin henkilökohtaisessa asiassa, varsinkin ilman kuvaa ei osaa sanoa edes mielipidettä siitä minkälainen tukkamalli sopisi aplle. Kuvauksen perusteella sanoisin älä leikkaa. Noin pitkät, paksut hiukset on suhteellisen harvinaiset, ja tällä en tarkoita sitä etteikö ohut tuulitukkakin olisi ihana. Yleensä pitkät hiukset on vaan kauniimmat, mutta poikkeuksiakin on.  

Vierailija
47/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoittele vaan latvoja, mutta anna olla pitkänä :)

Vierailija
48/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoittele vaan latvoja, mutta anna olla pitkänä :)

Mulla oli jokin aikaa sitten samoja ajatuksia kuin ap:lla. Päädyin tähän vaihtoehtoon.

Vierailija
49/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pitkistä hiuksista naisilla.

Vierailija
50/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ollut tosi pitkät hiukset tosi kauan voi olla isokin muutos lyhentää niitä edes vähän. Mä muistan kun multa leikattiin 10cm pois viime talvena, tulin tosi surulliseksi nähdessäni sen hiustukon kampaamon lattialla. Mikä oli ihan hassua koska ne on vaan hiuksia ja kasvaa takaisin.

Vierailija
51/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on ollut tosi pitkät hiukset tosi kauan voi olla isokin muutos lyhentää niitä edes vähän. Mä muistan kun multa leikattiin 10cm pois viime talvena, tulin tosi surulliseksi nähdessäni sen hiustukon kampaamon lattialla. Mikä oli ihan hassua koska ne on vaan hiuksia ja kasvaa takaisin.

Joo mitättömältä tuntuvat muutoksetkin tuntuu suurilta kun esim. yläasteelta asti pepun päällä olleet kutrit lyhenee vaikka vaan 10 sentillä. Mä muistan ihan samoja tuntemuksia kun mulla lyhennettiin. Ap:n ei minusta kannata tehdä ainakaan kovin isoa leikkausta kerralla. Peruukista mallin katseleminen oli joltakin hyvä idea täällä.

Vierailija
52/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälaiset ne hiukset on. Jos on huonokuntoiset, niin harvemmin ovat kauniit. Mutta jos on oikein hyväkuntoiset niin miksipä leikata? 

Mullakin on takapuoleen asti, mustat ja paksut hiukset. Kampaaja aina ihastelee kun on niin hyvässä kunnossa ja tasapaksut latvaan saakka. Olen puoleksi ulkomaalainen että ehkä se selittää sen. Musta värikin on hiuksissani ihan oma värini.

En kyllä tavoittele mitään huomiota näillä hiuksillani, oon aina tykännyt pitkistä hiuksista. Moni kehuu hiuksiani, mutta itse koen sen hieman ahdistava kun en osaa ottaa kehuja vastaan ja muutenkin olen luonteeltani sellainen, että haluan olla mahdollisimman "näkymätön".

Hiuksistani kyllä tykkään, mistään muustapa en sitten ulkonäössäni tykkääkään.

Jos itsestä tuntuu että haluat leikata, niin leikkaa. Mutta jos vähänkään epäröit, niin älä leikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi