Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia sinkkumiehiä on palstalla?

Vierailija
04.09.2016 |

Onko haku päällä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 cm, 2 metriä, 20 miljoonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen, haku tavallaan päällä.

Vierailija
4/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,5cm, 155cm, 1.55€

Vierailija
5/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi hyväksikäyttäjä. Panee humalaista eikä halua tavata uudelleen.

Vierailija
6/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä krapulainen sinkkumies. Haku on päällä, mikro myös. Lämmitän yön keittiön pöydällä lojuneita kebabinjämiä. Mennäänkö naimisiin vai naimaan, ap?

Vierailija
7/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä krapulainen sinkkumies. Haku on päällä, mikro myös. Lämmitän yön keittiön pöydällä lojuneita kebabinjämiä. Mennäänkö naimisiin vai naimaan, ap?

Ihan ku mä su-aamuna. Alotetaan naimisella. Ap

Vierailija
8/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haku päällä, mutta ei nyt jumalauta täältä!

Vierailija
9/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v, 178cm, urheilullinen ja erittäin hyvin toimeentuleva.

Haku päällä, mutta suurin osa selviä gold diggereitä...

Vierailija
10/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haku päällä, mutta ei nyt jumalauta täältä!

No hitto miksei? :)

Ap

Vierailija
11/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo :) mulle riittää ihan perusjamppa. Ap

Vierailija
12/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähtiin, että jännämies vie naiset ja kunnon miehet saa tyytyä runkkailuun.

Vierailija
13/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähtiin, että jännämies vie naiset ja kunnon miehet saa tyytyä runkkailuun.

Mitä sitten? Itse en edes haluaisi sen luokan naisia jotka pitävät jotain kalja-makea kelvollisena yhtään mihinkään :D En tiedä sinusta mutta itse en spurgu-piireissä liiku tahi niistä unelmoi.

Vierailija
14/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että jos ei ole gold digger, niin sitten ollaan heti haluamassa 3 lasta ja omakotitaloa.

Sinkuilla, lapsettomilla 25-40v naisilla sisäinenkello kajahtelee kuin Notre Dame tyynenä kesäpäivänä.

Vierailija
15/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomiehet panee ja itkijämiehet itkee. Ihan on oma valintasi kumpaan kastiin kuulut.

Vierailija
16/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että jos ei ole gold digger, niin sitten ollaan heti haluamassa 3 lasta ja omakotitaloa.

Sinkuilla, lapsettomilla 25-40v naisilla sisäinenkello kajahtelee kuin Notre Dame tyynenä kesäpäivänä.

Olen aivan älyttömän yllättynyt, että tuollainen suhtautuminen naisiin ja olet vielä sinkku! Miten ihmeessä tuollainen kultakimpale on vielä vapaana

Vierailija
17/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan älyttömän yllättynyt, että tuollainen suhtautuminen naisiin ja olet vielä sinkku! Miten ihmeessä tuollainen kultakimpale on vielä vapaana

Toki poikkeuksiakin on.

Tuo on vain karu totuus kokemuksista, joita olen viime aikoina kokenut. Ehkä vähän kärjistettynä av-palstan tyylin mukaan. :)

Vierailija
18/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24 profiilissani lukee näin

----

Miltä tuntuis olla lämpimän peiton alla, kun oma rakas kömpii sänkyyn, raottaa peittoa ja tulee viereen. Laittaa käden ympärille ja painautuu vasten. Suutelee kaulaa ja silittää rintaa... Niin, miltä se tuntuis? Ja sitten muistelet miten se meni tosielämässä: Peiton nosto, erektion tuntu pepulla ja mies kysyy "Ootko jo märkä?".

Parisuhteessa arvostan luottamusta, asioiden kokemista yhdessä ja läheisyyttä. Tasa-arvoa unohtamatta. Huumorintajun pitää kohdata ja tietysti henkilökohtaista Ben & Jerry's purnukkaa, irtokarkitkin omaan pussiin.

Minä: empatiakykyinen, rauhallinen, fiksu, reilu ja käyn lenkillä. Luovutan verta ja omistan kirjastokortin. "Osaan" leipoa ja olen kokeillut nyhtökauraa. Suosikkipelit Scrabble ja Trivial Pursuitti. Eikö olekin jännää! 

Ole oma itsesi.

----

t. minä

Vierailija
19/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua niitäkään. Lapset on jo tehty.

Vierailija
20/44 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoli24 profiilissani lukee näin

----

Miltä tuntuis olla lämpimän peiton alla, kun oma rakas kömpii sänkyyn, raottaa peittoa ja tulee viereen. Laittaa käden ympärille ja painautuu vasten. Suutelee kaulaa ja silittää rintaa... Niin, miltä se tuntuis? Ja sitten muistelet miten se meni tosielämässä: Peiton nosto, erektion tuntu pepulla ja mies kysyy "Ootko jo märkä?".

Parisuhteessa arvostan luottamusta, asioiden kokemista yhdessä ja läheisyyttä. Tasa-arvoa unohtamatta. Huumorintajun pitää kohdata ja tietysti henkilökohtaista Ben & Jerry's purnukkaa, irtokarkitkin omaan pussiin.

Minä: empatiakykyinen, rauhallinen, fiksu, reilu ja käyn lenkillä. Luovutan verta ja omistan kirjastokortin. "Osaan" leipoa ja olen kokeillut nyhtökauraa. Suosikkipelit Scrabble ja Trivial Pursuitti. Eikö olekin jännää! 

Ole oma itsesi.

----

t. minä

Kuulostaa hyvältä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi