Millaisia sinkkumiehiä on palstalla?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, 178cm, urheilullinen ja erittäin hyvin toimeentuleva.
Haku päällä, mutta suurin osa selviä gold diggereitä...Mä en oo :) mulle riittää ihan perusjamppa. Ap
Lisään vielä, että jos ei ole gold digger, niin sitten ollaan heti haluamassa 3 lasta ja omakotitaloa.
Sinkuilla, lapsettomilla 25-40v naisilla sisäinenkello kajahtelee kuin Notre Dame tyynenä kesäpäivänä.En halua niitäkään. Lapset on jo tehty.
No millainen nainen olet? Kuvaile itseäsi. Mitä haluat loppuelämältä?
Paskoja eli sellaisia, jotka eivät halua maksaa naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi hyväksikäyttäjä. Panee humalaista eikä halua tavata uudelleen.
Näinhän sitä mammojen ja muiden yksinhuoltajien kanssa pitääkin tehdä.
Paskoja naisia täällä, kun eivät maksa miehelle treffeistä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät hae huaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi hyväksikäyttäjä. Panee humalaista eikä halua tavata uudelleen.
Näinhän sitä mammojen ja muiden yksinhuoltajien kanssa pitääkin tehdä.
Siks toisekseen, kuka haluaa humalaisnaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haku päällä, mutta suurin osa selviä gold diggereitä...Mä en oo :) mulle riittää ihan perusjamppa. Ap
Lisään vielä, että jos ei ole gold digger, niin sitten ollaan heti haluamassa 3 lasta ja omakotitaloa.
Sinkuilla, lapsettomilla 25-40v naisilla sisäinenkello kajahtelee kuin Notre Dame tyynenä kesäpäivänä.Olen aivan älyttömän yllättynyt, että tuollainen suhtautuminen naisiin ja olet vielä sinkku! Miten ihmeessä tuollainen kultakimpale on vielä vapaana
Realismi on naisten mielestä epätoivottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkuilla, lapsettomilla 25-40v naisilla sisäinenkello kajahtelee kuin Notre Dame tyynenä kesäpäivänä.En halua niitäkään. Lapset on jo tehty.
Oiskohan sulla jotain meiliosotetta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät hae huaraa.
Ja se valitettavasti karsii pois 99% maapallon naisväestöstä.
Kaljuja
Työttömiä
Rahattomia
Luottotietonsa menettäneitä ( 150000e perinnässä ) peukuttakaa 👍
Lyhyitä alle 170cm
Ylipainoisia
Pieni kullisia
Tässä kai ne kaikki tärkeimmät faktat tuli. Kiinnostuitko ? Lähdetään treffeille 😃 ?
35v, 172 cm, normaali paino, fiksu, herkkä, komea naama, rahaa pari euroa. Haku päällä, mutta kriteerit aika korkealla. Näillä korteilla ei sinänsä ole varaa siihen, mutta olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
35v, 172 cm, normaali paino, fiksu, herkkä, komea naama, rahaa pari euroa. Haku päällä, mutta kriteerit aika korkealla. Näillä korteilla ei sinänsä ole varaa siihen, mutta olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Millaset kriteerit,?
Aina töissä ja siksi netissä, 44 v., eronnut, asuu lasten kanssa, ei muuta sosiaalista elämää, ei harrastuksia, käynyt viimeksi treffeillä vuosia sitten, ei toivoa.
Ikä: 29
Pituus: noin 180
Paino: noin 70
Mielestäni olen keskivertoa hieman komeampi ja urheilen todella monipuolisesti, joten kroppakin on ihan kohtalainen, vaikka ei isoja lihaksia ole, enkä niitä edes tavoittele. Saan baareissa ihan hyvin huomiota, mutta näiden aktiivisten parin kuukauden aikana en kertaakaan naiselta, josta olisin ollut itse riittävän kiinnostunut. Kyllä, olen nirso. Nirsouttani vielä lisää se, että olen ujo lähestymään tuntemattomia ihmisiä, joten pienetkin virheet aiheuttavat helposti kiinostuksen lopahtamisen. Kun juttuun päästään, niin se ei sitten niin helposti lopukaan.
Akateeminen koulutus, mutta työtön. Mielenkiintoista työtä ei tunnu löytyvän, joten lähden ehkä opiskelemaan toisen tutkinnon. Työtön ei kuitenkaan tarkoita, että olen rahaton, koska osaan käyttää rahani järkevästi ja kuluni ovat pienet, joten pienistä tuistakin minulle jää rahaa säästöön.
Eronnut puoli vuotta sitten lähes kymmenen vuoden parisuhteesta. Haku päällä kyllä jos puhutaan seksiseurasta ja kavereista/muista uusista tuttavuuksista, mutta parisuhdetta en tällä hetkellä halua.
Harrastuksia on laidasta laitaan ja tykkään kokeilla uusia juttuja jatkuvasti. Ei siis ole mitään ykkösjuttua, jota harrastan intensiivisesti, vaan kiinnostuksen kohteet vaihtelevat fiiliksen mukaan. Turha lähteä luettelemaan, koska lista on kovin pitkä. Seuraa kaipaisin näihinkin harrastuksiin, koska vain harvoin saan ketään mukaani. Minulla ei ole juurikaan kavereita paikkakunnalla, jossa nykyään asun ja vanhatkin kaverit ovat pitkälti hajautuneet ympäriinsä. Olen ollut aina sellainen ihminen, jolla on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa tehdään aktiivisesti kaikkea. Nämä ystävät asuvat nyt muualla, eikä korvaavia ole löytynyt. Toki exäni kanssa tehtiin paljon, kun olimme vielä parisuhteessa, mutta luonnollisesti emme enää.
Tähän mennessä olen etsinyt seuraa vain baarista, mutta ajattelin kokeilla Tinderiä jos sieltä löytyisi vähän paremmin seuraa. Tykkäisin muutenkin aloittaa tutustumisen juttelemalla, enkä sillä, että nainen ilmestyy yhtäkkiä takavasemmalta ja suutelee minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaset kriteerit,?
Alle 30, yrittää päästä eteen päin elämässä, käy salilla, fiksu, söpö. Pelkään, että oma motivaatio panostaa itseeni pysyy nykyisellä, heikolla tasolla, jos olen jonkun kunnianhimottoman sohvaperunan kanssa. Olen todellakin elämässäni huomannut, että seura tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaset kriteerit,?
Alle 30, yrittää päästä eteen päin elämässä, käy salilla, fiksu, söpö. Pelkään, että oma motivaatio panostaa itseeni pysyy nykyisellä, heikolla tasolla, jos olen jonkun kunnianhimottoman sohvaperunan kanssa. Olen todellakin elämässäni huomannut, että seura tekee kaltaisekseen.
Mitä tarkoittaa elämässä eteenpäin pyrkiminen?
Ainakin yksi toivonsa menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teen meiliosoitteen ja laitan tänne, niin postissa on heti 100 feikkisähköpostia, jotka palstan peräkammarin Reinot lähettelee. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teen meiliosoitteen ja laitan tänne, niin postissa on heti 100 feikkisähköpostia, jotka palstan peräkammarin Reinot lähettelee. :(
Mahdotonta. Mammathan tietävät, että näissä topikeissa kaikki miesten kirjoittamat viestit tulevat yhdeltä henkilöltä.
Minut on kasvatettu kunnioittamaan ihmisten oikeutta yksityisyyteen. En ole tehnyt aloitteita enkä seurustellut.