Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehesi on möhlinyt tänään?

Vierailija
03.09.2016 |

Meillä aamiaisella leikkasi melonia, vaikka jääkaapissa oli jo valmiiksi leikattu meloni. Illalla oltiin menossa teatteriin, mutta mies oli ymmärtänyt väärin mikä teatteri oli kyseessä, joten olimme väärässä teatterissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla sain soiton töistä että hätätila ja tarvitaan lisää työntekijöitä. Ruokatauolla soitin miehelle ja kysyin voiko tehdä ruokaa niin että on valmiina kun tulen. Kyllä hän voi...

2h ennen lähtöäni laitoin viestin "pääsen lähtemään kolmen aikoihin. Menee sitten noin 30min että olen siellä:) Kaikki ainekset on valmiina jääkaapissa jos et jo huomannut! Haenko meille viiniä?"

Vastaa: "Hei hyvä idis!"

Kun tulen kotiin mies katsoo telkkaria. Ruokaa ei ole aloitettukaan. No onko koira käynyt lenkillä?... "Ainiin joo"

Vierailija
2/6 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhlinyt...Siirtää tavaran vaiheessa, tunni tauko oli juuri, kun mieheni hengaili. Samaan aikaan maalausurakan jälkeen pesin lattiat, siirsin tavarat ja ehdin tännekin vielä päivittää. Olen aivan kypsä. Anopin vikaan kasvattama on mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti eilen juomaan, kännissä huitelee kaverillaan vielä. Jäi yöksi ja jatkanut juomista..

Vierailija
4/6 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tiskannut sillä aikaa kun olin poissa vaikka niin oli sovittu.

Vierailija
5/6 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai on viikkosiivouspäivä... Mies nukkuu puoleen päivään kun minä hikihatussa siivoan. Kun vihdoin nousi ja totesin että kauhea hiki, pitää päästä suihkuun niin mies ihmetteli että mistä hiki (kuuli siis kun imuroin ja näki kun viikkasin ja silitin pyykkiä makuuhuoneessa)..

Vierailija
6/6 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit jo eilen saada aikaan miesvihaketjun, mutta eilen ei ottanut tulta alleen? Tänään uusi yritys?