Tykkääkö miehet, jos naisella on leveä lantio?
Ja kapea vyötärö, sekä hartiat, suhteessa lantioon? Jos on leveä lantio, niin sitten se vain on, se ei kapene laihduttamalla, vaan kyse on ruumiinrakenteesta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on niin, että naisella on ainoa hyvä leveä lantio. Tätä kannattaa korostaa ja meidän, joilla on kapea lantio, pitää mennä luiden venytykseen muutamaksi vuodeksi. Koska miehet tykkäävät leveästä lantiosta. Vastaavasti jos on liian leveä rintakehä, pitää mennä leikkauttamaan kylkiluut pois. Koska jokaisen tulee olla sellainen kuin naisen prototyyppi miesten mielestä on.
Ap jos sulla on leveät leokaluut, niin ne pitää höylätä kapeammiksi, koska naisella kuuluu olla pieni leuka.
Noh, älä suotta kadehdi, vaan ole sinut ittes kanssa. Kyllä sustakin joku tykkää. Itsearvostustaan ei kantsii rakentaa ulkomuodon varaan, ainakaan pelkästään.
no tottakai tykkää, se on biologiaa.jos ei tykkää on umpihomo :)
Kyllä se vaan on niin, että leveä lantioiset naiset jyrää. Ja tätä on meidän pikkutyttöjen kehoissa olevien naisten vaikea sietää, mutta sille nyt ei mahda mitään. Lantioluita ei voi leventää, eikä hartialuita kaventaa.
Naiset aina sekoo, jos niitä vertaillaan toisiinsa. Jos tahdot saada naisen pois tolaltaan, niin vertaa sen ulkoisia avuja, johonkin toiseen naiseen, joka poikkee selvästi hänestä. Ja vertaa siten, että tää toinen nainen näyttää paremmalta. Naiset = heikompi sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina sekoo, jos niitä vertaillaan toisiinsa. Jos tahdot saada naisen pois tolaltaan, niin vertaa sen ulkoisia avuja, johonkin toiseen naiseen, joka poikkee selvästi hänestä. Ja vertaa siten, että tää toinen nainen näyttää paremmalta. Naiset = heikompi sukupuoli.
Öö, ei kaikki naiset nyt varmaan oo näin aivottomia.. Bimbot ja lissut ehkä.
Onhan niitä sellaisia tutkimuksiakin ollut, että kapea vyötärö suhteessa lantioon kielii korkeammasta aö:stä. Kyllähän jokainen mies haluaa varmaan älykkään äidin lapsilleen.
Mikäs se naisen tehtävä taas olikaan? Miellyttää miestä ulkonäöllään? Näin ainakin patriarkaalisessa, naista sortavassa kulttuurissa. Mites miehet, miten he miellyttävät naista ulkonäöillään?
P.S. Yksikään nainen ei voi sille mitään, minkälaiseen ruumiinrakenteeseen on syntynyt. Tai perinyt.
Mulla lantio 115cm ja vyötärö 73 cm ja miehet tykkää kyllä.
Itselläni lantio on 112 ja vyötärö 80, rinnanympärys 108. Olen x- tiimalasi, mittasuhteet ovat samat vaikka laihdun tai lihon. Lisänä muhkea takapuoli notkoselän takia ja muodokkaat reidet. Vartaloa ei saa oikein piiloon mitenkään, ja mielelläni olisin omppu jolla vatsan saa peittoon kaavun alle ja jalat ovat hoikat. Näytän nuoremmalta tämän vartalon takia sillä ikäiseni naiset ovat usein jo ommpuja (ikää 35 v).
Minusta eivät miehet ole olleet koskaan kiinnostuneita oikein muuten kuin seksiseurana, kun katson kuvia itsestäni n. 20 vuotiaana olin jo saman mallinen kuin nykyään eli huomattavan muodokas. Tämä takapuolibuumi tuli vasta kun olin jo yli 30 v, ja nykyäänkin kun tekee kyykkyjä tms takapuoli ja reidet tulevat helposti todella lihaksikkaiksi.
Sanoisin etteivät miehet noin ylipäätään välitä oikeasti muodokkaista naisista, ehkä vähän pelkäävät? Ylipaino on siis eri asia heillä löytyy vientiä. Yleensä kyllä hoikat, suoravartaloiset naiset ovat niitä joista miehet pitävät, näin ainakin Helsingissä. Ja kyllä he vastaavat omaakin kauneusihannettani, mielelläni poistaisin lantiolta ja rintakehästä senttejä vs vyötärö.
En enää vaivaa päätäni ulkonäöllä mutta ap vaikuttaa nuoremmalta joten ymmärrän jos miettii asiaa.
Tykkää, mutta mikään yksittäinen naisellinen piirre ei ole välttämättömyys vaan yksilöllinen vaihtelu on päinvastoin tarpeen.
Ääni leveälle erottuvalle lantiolle. Eikä iso pyllykään hattaa.
Mistä päättelet että mies pitäisi miesmäisestä naisesta?
Kaikille naisille löytyy valtava määrä ihailijoita. Turhaan vaivaat päätäsi tuollaisella. Nauti naiseuden eduista!
Itse oon hoikka, korkkareilla en ainakaan lyhyt ja kirsikkana vielä Pyllykäs. Ja kyllä miehet tykkää. Mun oma mies myös. Pienet tissitkään ei oo sillai haitannut.
Mulla on tiimalasi, sopusuhtainen kroppa ja kapea vyötärö. Treenaan, joten sopivasti löytyy lihaksiakin. Huomiota kyllä saa ihan kiitettävästi :P
Päärynä on ruman näköinen. Sopusuhtaisuus on kaunista.
Yks p:een hailee, jos on pantavan näköinen pylly.
Joissain eteläisemmissä kulttuureissa tuollainen vartalo on ihanne, mutta ei ehkä Suomessa, jossa suurin osa väestöstä on omenoita, ainakin vanhetessaan.