Kokemuksia Fashion Nova -verkkokaupasta?
Oletteko koskaan tilanneet vaatteita tuolta? Kurvikkaita malleja ainaki on nii saattas vaatteet tällaselle hieman runsaammalle tytölle mahtua.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan onnistunut tilaamaan syyskuun jälkeen ilman, että paketti olisi jumahtanut Lontooseen Global Freight Systemsille ja joutumatta maksamaan heille duty/tax feen?
Saitko tilaustasi koskaan perille?
Minulla sama tilanne. Tilaus jumittaa GFS:llä. Kolmesti aiemmin olen tilannut tuolta ja aina maksanut ALVit vain Suomeen. Ihme homma.
no voi perkele, tässä harkitsin sieltä tilaamista mutta näitten kommenttien perusteella en taidakkaan uskaltaa...?? kauheen monella vaan ongelmia tilausten kanssa?
perkeleen fashionnova kirjoitti:
no voi perkele, tässä harkitsin sieltä tilaamista mutta näitten kommenttien perusteella en taidakkaan uskaltaa...?? kauheen monella vaan ongelmia tilausten kanssa?
Minulla on tulossa tilaus sieltä. ei mitään ongelmaa koskaan ollut ja monesti tilannut sieltä.
Osa vaatteista näyttää kivoilta kuvissa, mutta arvostelujen ja youtube videoiden perusteella laatu voi kaiketi olla mitä sattuu? Itse en ole tilannut enkä ole tilaamassa, koska en halua ostaa huonolaatuisia vaatteita. Tilasin muutaman kerran Nellystä heidän oman merkin NLY vaatteita ja osa niistä lähti samantien takaisin. Kankaat olivat ihan käsittämän ohutta keinokuituhaperoa, josta näkyi läpi, viimeistelty huonosti, saumoja ja lankoja repsotti eikä edes ollut mitenkään halpaa.
Jokainenhan saa ostaa mitä haluaa, mutta nettikaupoista on sattumankauppaa millaista laatua saa. Pahimmillaan paketit matkaa ympäri maailman, jumittuu tulleihin ja puhumattakaan siitä millaisissa olosuhteissa ja missäpäin maailmaa vaatteet on tehty.
Kaks kertaa tilannu fashion novalta. Toinen kerta meni ongelmitta. Toista vähän kalliimpaa tilausta en koskaan saanut itselleni, seurantakoodit oli mitä sattui ja asiakaspalvelu mitä hirveintä. Tosiaan ei saa rahoja ollenkaa takas vaan jos hyvittää ni saa lahjakortin jolla voi kadottaa tilauksen tai ei saada tilausta ollenkaan perille.
En suosittele kenellekään...
Paketti oli seurannan mukaan Suomessa, mutta epäilen että ei todellisuudessa ollut. Ei koskaan saapunut perille. Asiakaspalvelusta ei saanut mitään tietoa. Lahjakorttia tarjosivat hyvitykseksi. Onneksi sain rahat pankilta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan onnistunut tilaamaan syyskuun jälkeen ilman, että paketti olisi jumahtanut Lontooseen Global Freight Systemsille ja joutumatta maksamaan heille duty/tax feen?
Minulla sama tilanne. Tilaus jumittaa GFS:llä. Kolmesti aiemmin olen tilannut tuolta ja aina maksanut ALVit vain Suomeen. Ihme homma.
Mulla sama tilanne nyt! Kaks kertaa oon tilannu ongelmitta, mut nyt on kans tuolla GFS:llä jumissa. Miten toimitte, että saitte pakettinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain maksamalla GFS.lle vaaditut tullit. Ilmeisesti muu ei auta.
Tilasin ensimmäistä kertaa Fashion Novasta. Osaan sujuvasti englantia sinänsä ei ongelmia, mutta en ole saanut mitään vahvistusta sähköpostiin ei tracking number joten en voi seurata paketin kulkua. Oli aika vaikea saada viesti perille asiakaspalvelussa ja heidän vastausaika on asiakaspalvelussa 24-48 päivää, kun kiinalaisilla on pari tuntia ja asia on selvitetty. Onko muille käynyt niin ettei tule mitään sähköpostia tai vahvistusta, että on todella maksanut tuotteet? Nyt sit ajattelen, että 200e meni kuin tuhka tuuleen enkä koskaan saakkaan pakettia...