Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Fashion Nova -verkkokaupasta?

Vierailija
03.09.2016 |

Oletteko koskaan tilanneet vaatteita tuolta? Kurvikkaita malleja ainaki on nii saattas vaatteet tällaselle hieman runsaammalle tytölle mahtua.

www.fashionnova.com

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiva (:kiitos 👍

Vierailija
82/130 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö osoitteen muutosta sitten tehdä kun paketti on suomessa/ siellä jossain rahdin tai postin varastossa? Tai ylipäätään kun se Suomeen on tullut? Kumpaan pitää olla Postiin vai rahtiyrityksee yhteydessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut youtubesta fashion nova haul -videoita ja niiden sekä tämän ketjun kommenttien perusteella en ostaisi. Ilmeisesti on enempi sääntö kuin poikkeus, että osa vaatteista on luokattoman huonolaatuisia/ei vastaa väriltä tai materiaalilta kuvaa/ei koon tai leikkauksen puolesta istu.

Olen nyt pari kertaa saanut Nellystä järkyttävän huonolaatuista vaatetta heidän omalta NLY brändiltään ja sekin tilaaminen on loppunut siihen. Toki joskus on tullut ihan kivojakin vaatteita, mutta ärsyttää ostaa kun ei yhtään tiedä mitä saa. Tuollaista vaatetta, jonka materiaali on niin ohutta että kaikki kuultaa läpi ja ommelten viimeistelyt on miten sattuu on mahdollista myydä vain verkkokaupassa, koska jos näkisi livenä ennen ostopäätöstä jäisi kauppaan.

Vierailija
84/130 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on aivan totta! Ja ehkä parempi mennä ihan ostoskeskukseen ostamaan, taitaa tämä olla eka ja viimeinen kerta kun tilaan varsinkin eu ulkopuolelta!. Hirveetä sählinkiä ollut tässä. Ja monella muullakin tutullani ku ekaa kertaa tilannut.

Vierailija
85/130 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös osa ulkomailta saapuvista paketeista ohjautuu valittuun noutopisteeseen, mutta eivät. Kaikki. Tähän vaikuttaa verkkokaupan käyttämä toimitustapa.  Näin lukee postin sivuilla. Niin jos siinä on tuo noutopiste suoraan osoitteena ja mun osoite toisena niin eiks se meinaa että toimituspaikka on mun noutopiste? Ja jos se ei sinne. Mee. Nii sitte pitäs tulla kotii kun on mun osoite siinä myös tiedoissa?

Posti express, kun lähettäjä on toimittanut lähetyksen postille kuljetettavaksi.. Eli miten voin laittaa paketin postille? Silloin kun se on suomessa? Vai liittyykö tämä mitenkään siihen mitenkään😅

Eli kun laitoin tämän r kioskin/postin  osoitteen tilauksen shipping tietoon ja oman kotiositteen puhelinnumeron, postinumeron diipadaapa ja omapostissa on oma noutopiste päällä eli tämä r-kioskin osoite/postin  ja puhelinnumerot  yms niin hyvällä tsäkällä se paketti tulee postiin ja ylipäätänsä minulle?.. Entä sitten jos se tulee rahdin kautta pitääkö rahdin kanssa sitten jotenkin sopia tuoko kotiin vai ja onko se suomeksi vai pitääkö käyttää huonoa englantia jos osoite onkin väärä? 

Vierailija
86/130 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun kaikki kaverit ja tutut sanoo että jos siinä on mun kotioiste +posti/ärrä osoitteen lisäksi niin se kyllä pitäs tulla kotiin? 🤩 Koska jos siinä olisi pelkkä ärrän osoite niin ei välttis tulisi mutta kun siinä on lisäksi kotiosoitteeni nii pitäisi kotiin tulla? 🤔 Koska kun se Suomeen tulee ja ne osoitteet tarkistetaan että mihin ne menee niin kyllä postin pitäis osaa tajuta että kotiosoite on siinä ja tämä ärrän/postin osoite eli noutopiste, koska toimituspaikkahan meinaa sitä että paikka mihin haluat sen ja siinä on kotiosoite sekä postin osoite niin osaa suoraan laittaa postiin tai kotiin (: eikös se Näin mene.

Vierailija
87/130 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei posti osaa kotiinkuljetettaessa soittaa edes asunnon summeria, vaan merkitsee paketin lähetysseurannan tietoihin ”vastaanottajaa ei tavoitettu” tmv. Niin en tiedä millä todennäköisyydellä tuo tulee hoitumaan hyvin. No, toivotaan parasta!

Vierailija
88/130 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa no onneks ei oo summeria talossa 😅 no maanantaina kyselen sitten eri tahoilta että mihin se tulee ja onko se nyt niiiin haitaksi jos siinä on postin/ärrän osoite, kun kuitenkin siinä on myös kotiosoitteeni toisena osoitteena.

Vierailija
89/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki miten se on laitettu menemään se tilaus ja tilitä lähtenyt summa yms ja näkyy kaikissa tracking jutuissa kyllä missä se liikkuu yms

Your order is on the way

Track your shipment to see the delivery status.

TRACK MY ORDER

Shipping address

Seija Puustinen

Härkätie, 3, 1770, Turku (eli tää on se ärrän osoite missä on posti)

Kukkatie6a2, 1770,Turku TÄÄ KOTIOSOITE

Turku, 1770

Finland

Billing address

Seija Puustinen

Kukkatie 6a2 1770, Turku

Turku, 1770

Finland

Niin eiköhän Suomen päässä osata katsoa että tuo eka tuossa on se posti, R-kioski, noutopiste

Ja tuo toinen ihan se oma kotiosoite

Koska paketissa lukee Seija Puustinen Härkätie 3 Turku, yritetään pakettia ja/tai saapumisilmoitusta toimittaa Härkätie 3.ssa asuvalle Seija Puustiselle. Postilla ei ole palkkalistoillaan selvännäkijöitä tahi hallussaan kristallipalloa, josta osataan lukea sinun ajatukset eli se, että Seija Puustinen on tilannut Härkätie 3.ssa sijaitsevalle R-kioskille paketin - itsehän kerroit jättäneesi R-kioskin kokonaan mainitsematta osoitetiedoissa. Etkö myös aiemmin kertonut Härkätie 3.ssa, R-kioskin talossa, sijaitsevan liiketilojen lisäksi asuinhuoneistoja? Tämä lisää varmasti hämminkiä Postin päässä.

Postipisteeseen saapuneita paketteja säilytetään pari viikkoa, jonka jälkeen ne palautuvat lähettäjälle. Eli jos kuvitellaan, että Posti osaisi pakettisi R-kioskille toimittaa, vaikket ole maininnut R-kioskia osoitteessa, siitä lähtisi saapumisilmoitus Härkätie 3 -osoitteeseen. Kirjeen saapumisessa menee muutama päivä, mutta jos osoitteesta Härkätie 3 ei löydy Seija Puustista, se palautuu Postille osoiteselvitystä varten. Tässä voi mennä taas useampi päivä. Menee siis hilkulle ehditäänkö osoiteselvitystä tehdä ja saapumisilmoituksen edelleenohjausta maistraatilta saadun Seija Puustisen kotiosoitteeseen tehdä ennen kuin paketti jo lähtee palautumaan lähettäjälle.

Jäämme jännityksellä seuraamaan saako tämä kyselijä pakettiaan.

Vierailija
90/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö osoitteen muutosta sitten tehdä kun paketti on suomessa/ siellä jossain rahdin tai postin varastossa? Tai ylipäätään kun se Suomeen on tullut? Kumpaan pitää olla Postiin vai rahtiyrityksee yhteydessä?

Postilla on palvelu, jolla ainakin Suomesta lähetyksen tehnyt taho voi jälkikäteen muuttaa vastaanottajan osoitetta (lisätietoja https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/lomakkeet/palvelumuutos.html). Maksaa vähän alle 20e. Vastaanottaja ei voi osoitetta muuttaa. Eli sun pitäis saada Fashion Nova tekemään ja maksamaan tuo muutos - not gonna happen.

Voithan tietysti soittaa Postin palvelunumeroon +358 600 94320 (1,84 e/min) ja kysyä vielä sieltä onko mitään muuta tehtävissä, epäilen kyllä että ei.

Vierailija
91/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi vieköö taitaa paketti tulla kuule kotii ihan normaalisti vaikka siinä on postin/ärrän osoite +oma kotiosoite.. Oottepa te muka nii kaikki tietäväisii ku väitätte että ei tuu muka perille.. Ihme sakkii täälläkin (:

Vierailija
92/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi vieköö taitaa paketti tulla kuule kotii ihan normaalisti vaikka siinä on postin/ärrän osoite +oma kotiosoite.. Oottepa te muka nii kaikki tietäväisii ku väitätte että ei tuu muka perille.. Ihme sakkii täälläkin (:

> kysyy neuvoa

> saa neuvoja

> haukkuu neuvojia kaikkitietäviks

> ok

Vierailija
93/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl tääl jotkut osaa antaa neuvoo mut ne ketkä väitti että eise tuu perille muka nii taitaa teijä postis olla jtn vikaa:D mut kiitos niille ketkä neuvo! Ja niille ketkä sano että ei tuu perille nii ehkö kannata miettii sanooko tollasii juttui

Vierailija
94/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa sanottiin että kyllä pitäisi tulla perille koska ihan postin ja oma osoite tiedossa eli osoitteet ok, riippuu vain ups tai dhl:stä miten he hoitavat homman ellei paketti mene suoraa postiin

Vierailija
95/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä näköjään huomaa että kaikki ei oikein itekkään taida ymmärtää että ärrän osoitteen voi laittaa siihen jos koti osoite on myös.. Esim sinä joka laitoit kommentin että "kuka "piip" laittaa ärrän osoitteen" niin et taida tietää että joissain paikoissa on ärrän yhteydessä posti eli se se on ihan sma minkä osoitteen laitat siihen shipping juttuun niiku tämä kyseinen tyyppi oli kysynyt täällä neuvoa että onkse oikein, ja kyllä näköjään oli ja hyvä niin. Täällä ehkä jotkut muut tarvitset paremman tietämyksen.

Vierailija
96/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk99 kirjoitti:

Entäs kun toimituspaikkaan tuli ehkä virhe😅eli laitoin tämän kyseisen r kioskin osoitteen pelkästään. Eli laitoin pelkän osoitteen en tälleen miten sen kai kuuluisi laittaa.

"R-kioski plääplää 3, 1230 kankaapää" tuo oli esimerkki. Eli siis laitoin vaan "riihitie 3,1230 Kankaanpää" <- - - esimerkki miten laitoin.

Eli tuleeko paketti ollenkaan r kioskille vaikka se osoite on siinä ja postitoimipaikka, kunta ja osoitteennumero

Myös siihen laitoin kaksi kertaa oman osoitteen ja puh. Nro eli mihin se tulee? Ja tuleeko sitten ollenkaan ilmoitusta mihin se on tuotu kun siinä samassa rakennuksessa on myös kerrostaloja👀..

Toivottavasti ymmärsi edes joku ja osaa neuvoa

Sanot itsekin tässä aloituksessasi, että teit virheen. Hait täältä mielenrauhaa toivoen, että joku sanois, ettei oma kämmisi tule aiheuttamaan sekaannusta ja paketti löytää kyllä perille, mutta kun yksikään vastaus ei tätä mielenrauhaa tarjonnut, tämä ei ole sinulle mieleen. Ymmärrän, että haluat pakettisi ja toivon kyllä, että saisit sen, mut nyt näyttää vähän huonolta.

Vierailija
97/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi että taisi tulla virhe eli EHKÄ eihän sanonut suoraan että olisi tehnyt virheen mutta kysyi täältä neuvoa ei tossa ole mitään pahaa.. Jos hän onkin kysynyt tullilta ja Postilta että osoitteet on ok niin ne on eise oo virhe jos laittaa ärrän osoitteen koska siellä on myös posti

Vierailija
98/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis itse kyllä sain varmistuksen että osoitteeni mitä laitoin shipping tietoihin oli ok eli olin tehnyt saman jutun että laitoin postin osoitteen, ei kuulemma haittaa mitenkään toimitusta koska siellä kuitenkin on kaikki posti nro, puh. Nro millä saa tietää osoitteeni jos sen tarvitsee, näin mulle sanottiin(: eli ei mitään hätää enää, en tiedä ketä tässä tarkoitetaan mutta ainakin minä sain tietoni varmaksi että tulee postiin tai kotiin, näin tullista ja postista te sanottiin ja tänääki myös tuli samainen tieto.

Vierailija
99/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no siis itse kyllä sain varmistuksen että osoitteeni mitä laitoin shipping tietoihin oli ok eli olin tehnyt saman jutun että laitoin postin osoitteen, ei kuulemma haittaa mitenkään toimitusta koska siellä kuitenkin on kaikki posti nro, puh. Nro millä saa tietää osoitteeni jos sen tarvitsee, näin mulle sanottiin(: eli ei mitään hätää enää, en tiedä ketä tässä tarkoitetaan mutta ainakin minä sain tietoni varmaksi että tulee postiin tai kotiin, näin tullista ja postista te sanottiin ja tänääki myös tuli samainen tieto.

Tässä tarkoitetaan sinua, joka kirjoittelet tänne nimimerkeillä Kiia01, Kk99, Jj99, Pinsku jne. Uskon, et oot yksi ja sama henkilö, joka tänne tykittää kysymystä kysymyksen perään samoine kirjoitusvirheineen :D

Puhelinnumerolla ne ei tee mitään, kukaan ei sulle ala soittelemaan et hei täällä ois sun paketti. Joku lähettifirma voikin soitella, muttei Posti.

Vierailija
100/130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla asiassa hyvinkin väärässä, kuka kirjoittaa ja mitä🤣🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme