Miksi miehet eivät ymmärrä, miten nainen saadaan kiinnostumaan romanttisesti?
Koska kukaan ei ole koskaan kertonyt heille.
Yllättävän moni mies kuvittelee, että nainen kiinnostuu sitä kovemmin, mitä enemmän mies itse vakuuttelee omia tunteitaan, kehuu naista ja liehittelee tätä. Miehen intuitio sanoo, että kiinnostukseen vastataan kiinnostuksella. Asia ei kuitenkaan ole näin. Kiinnostus syntyy kiinnostavuudesta.
Kiinnostavuus on kaiken alku. Miehen tulee olla naisen silmissä romanttisesti kiinnostava. Jos hän ei ole, mikään määrä lirkuttelua ei auta. Itse asiassa lirkuttelu, omien tunteiden vakuuttelu ja tarvitsevuuden osoittaminen saattavat vähentää miehen kiinnostavuutta. Tuollainen käyttäytyminen vaikuttaa helposti takertuvalta. "Emme edes tunne kunnolla!"
Siksi kaikki deittineuvot, joissa fokus on kysymyksessä "Miten saan tuon tytön kiinnostumaan minusta?" ovat virheellisiä. Oikea kysymys on, miten jostakusta voi tulla romanttisesti kiinnostava niin, että naiset näkevät hänessä arvoa ja voivat ihastua häneen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Toki nainen ei pidä siitä jos ei-kiinnostava mies tunnustaa rakkauttaan. Miehetkään eivät pidä siitä jos ei-kiinnostava nainen katselee miestä kaipaavasti.
Olisit voinut sanoa asian lyhyemmin ja vähemmän provosti.
Tässä taas se intensiivinen nainen, en itse allerkirjoita tätä. Kyllä tietysti ihanat hauksit jotka halaa tiukasti ovat ihana asia, mutta ei se millä lähtee pikkuhousut jalasta. On seurustellut kaiken näköisten miesten kanssa, kaverit välillä nauravat näille minun valinnoille, mutta minuun iskee mies joka tunnustaa rakkauttaan ja tekee kaikkensa saadakseen minut. Ehkä vaan tavallaan pidän hirveästi siitä kun mies tulee ja on perinteinen mies. Niitä on harvassa joten ulkonäkö ei ole ykkös kriteeri. Mies ja nainen ei ajattele samoin. Miehet loogisempia naiset tunnteälyllisiä ja verbaalisia. Muista tämä, että nainen ei ajattele kuin sinä. Välitän omasta ulkonäöstäni mutta miehen suhteen ainut kriteeri on että sai olla kulmakarvat yhdessä mutta sekin meni rikki kun puolalaisen miehen tapasin ja hurmasi!
Lisään vielä, ehkä olen sitten vaan vähemmistä, ainakin alapeukkujen mukaan?
"Jos nostat jonkun jalustalle, heillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katsoa sinua alaspäin."
Siinä, että kertoo naiselle, mistä hänessä pitää, ei ole mitään pahaa. Se on tärkeä osa keskinäisen viehätyksen syntymistä. Tämä tulee kuitenkin siinä vaiheessa, kun naisesta voi jo lukea kiinnostuksen merkkejä, eikä toista kannata silloinkaan nostaa jalustalle vaan kohdella tasavertaisena ihmisenä, jolla on omat vahvuutensa ja puutteensa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi olla se liehittelijä ja tehdä sitä ja tätä että saa naisen kiinnostumaan romanttisesti?
Koska kukaan ei voi lopulta kontrolloida muiden tekemisiä, ei edes foorumilla valittamalla. Jokainen meistä voi vaikuttaa vain siihen, mitä itse teemme. Jos haluat jotakin, toimi sen mukaisesti, ja jos et halua, toimi sen mukaisesti.
Sanoisin että vilpittömästi on oma itsensä. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
mtj kirjoitti:
Sanoisin että vilpittömästi on oma itsensä. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
ei tosiaan kannata valehdella tai esittää erilaista ihmistä kuin on. Turha yrittää osoittaa olevansa urheilullinen, jos ei oikeasti ole. Siitä jää kiinni. Deittailu on kuitenkin sosiaalista vuorovaikutusta siinä missä mikä tahansa muukin, ja sitäkin koskevat tietyt periaatteet, joiden noudattaminen lisää onnistumisen todennäköisyyttä. Toisella ei ole mahdollisuutta nähdä, kuinka hyvä tyyppi olet, jos mokaat mahdollisuutesi jollakin täysin vältettävissä olevalla tavalla.
Miksi miehen pitäisi olla se liehittelijä ja tehdä sitä ja tätä että saa naisen kiinnostumaan romanttisesti?
Miksi naiset vaan makaa kuin hauki puskassa odotellen kuka elvistelee eniten soidinmenoillaan ja sitten valitsee parhaan?
Esim tinder ym: naiset odottaa tumput suorana että mies aloittaa keskustelun, naurattaa ja viihdyttää.
Jos haluatte tasa-arvoa niin alkakaa nyt helvetti olemaan aktiivisesti hommassa mukana, naurettavaa jalustalle nousua miten TEITÄ pitää sitä ja tätä, ettekä itse tee aloitteita ja ole kiinnostavia.
Typerää ja lapsellista nuo naisten pelileikit, jos sanoo suoraan että kiinnostaa niin "yhyy ahdistaa" ja jos leikkii etäistä mulkkua niin "mmm kiinnostuin ihanan mystinen mies"
kasvakaa aikuisiksi akat.