Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisikö kukaan kanssani leffaan tänään?

Vierailija
03.09.2016 |

Olen yksinäinen. Vaikka lenkille jos elokuvat eivät kiinnosta.. :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvä tai edes hoikahko/hoikka perse? Muulla ei ole mitään väliä, jos olet edes suht. tervejärkinen.

Vierailija
2/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteäkin, mutta tänään en välttämättä oikein enää ehdi! Huomenna? Missäpäin asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksat lipun, popkornit ja mää saan valita leffan.

Vierailija
4/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominenkin käy vallan mainiosti. Asun Jyväskylässä. Hävettää myöntää, mutta olisin valmis jopa matkustamaan mukavan seuran takia.. :(

Vierailija
5/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Mutta kerro, missä päin Suomea olet?

Vierailija
6/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä mennä leffaan jonkun kanssa. Ei siellä voi länkyttää kun toiset yrittää katsoa leffaa.

Vierailija
7/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huominenkin käy vallan mainiosti. Asun Jyväskylässä. Hävettää myöntää, mutta olisin valmis jopa matkustamaan mukavan seuran takia.. :(

Niin olen ap siis

Vierailija
8/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just lenkiltä että se olis sitte se leffa. Käviskö se Hugh Grantin ja Meryl Streepin uusin?

Vierailija
9/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä mennä leffaan jonkun kanssa. Ei siellä voi länkyttää kun toiset yrittää katsoa leffaa.

Yksinäisyyden lisäksi olen ujo. Olisi mukavaa joskus edes sitä leffaa päästä katsomaan jonkun muun kuin pelkästään itseni kanssa. Ap

Vierailija
10/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, vaikka eihän se nyt tärkeintä ole, kunhan olet aikuinen nainen. Äkkiä mä Jyväskylään päräytän Lahden moottoritietä, kun asun motarin lähellä täällä etelä-päässä. T. M50

Vierailija
11/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v -ap

Vierailija
12/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun pk-seudulla. Muuten ei varmaan haittaisi matkustaa vaikka puoleen väliin vastaan sopivaan leffateatteri-kaupunkiin, mutta kun kotona odottaa vauva, niin en voi olla kovin montaa tuntia pois :( muuten kiva idea! Toivottavasti saat jostakin seuraa :)

3

Vierailija
13/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun pk-seudulla. Muuten ei varmaan haittaisi matkustaa vaikka puoleen väliin vastaan sopivaan leffateatteri-kaupunkiin, mutta kun kotona odottaa vauva, niin en voi olla kovin montaa tuntia pois :( muuten kiva idea! Toivottavasti saat jostakin seuraa :)

3

Korjaan, siis 2 olin!

Vierailija
14/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3

Toivottavasti :) Todella mukavaa viikonloppua sinulle! Ap

Vierailija
15/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka otsikossa tästä päivästä puhunkin niin mielelläni jos joku vain tahtoisi jossain käydä kanssa niin lähtisin huomenna tai vaikka ensi viikolla :) ap

Vierailija
16/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka otsikossa tästä päivästä puhunkin niin mielelläni jos joku vain tahtoisi jossain käydä kanssa niin lähtisin huomenna tai vaikka ensi viikolla :) ap

Kanssani*

Vierailija
17/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaipaan välillä tuollaista seuraa. Monta kertaa on tullut mietittyä, että mikähän mussa on vikana, koska en ikinä tee mitään asian eteen. En ole vielä keksinyt vastausta. Joskus tulee lähdettyä illalla esimerkiksi kävelylle vaikka pitäisi varmaan lähteä esimerkiksi baariin jos seuraa haluaisi. Mut yksinolo ei ilmeisesti ole niin perseestä, että tekisi jotain niin hullua.

Myös puhelimen tarkistan monta kertaa päivässä joskos jompi kumpi niistä kahdesta tuttavasta olisi laittanut viestiä. No eihän ne ole. Ja minä olen niin usein, että meidän keskustelut on välillä jopa vaivaannuttavia.

(Tavallisesti painan aina tässä kohtaa ctrl+a ja del mut jätetään tää lätinä tällä kertaa tänne.)

Vierailija
18/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Kuin myös sinulle!

2

Vierailija
19/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Kuin myös sinulle!

2

Vierailija
20/30 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kaipaan välillä tuollaista seuraa. Monta kertaa on tullut mietittyä, että mikähän mussa on vikana, koska en ikinä tee mitään asian eteen. En ole vielä keksinyt vastausta. Joskus tulee lähdettyä illalla esimerkiksi kävelylle vaikka pitäisi varmaan lähteä esimerkiksi baariin jos seuraa haluaisi. Mut yksinolo ei ilmeisesti ole niin perseestä, että tekisi jotain niin hullua.

Myös puhelimen tarkistan monta kertaa päivässä joskos jompi kumpi niistä kahdesta tuttavasta olisi laittanut viestiä. No eihän ne ole. Ja minä olen niin usein, että meidän keskustelut on välillä jopa vaivaannuttavia.

(Tavallisesti painan aina tässä kohtaa ctrl+a ja del mut jätetään tää lätinä tällä kertaa tänne.)

Minä en pidä alkoholista enkä baareista (ja sitten vielä se ujous niin kerhoihin tai muuhun harrastetoimintaan liittyminen on...no aikalailla poissa laskuista) Tiedän että vika on minussa kun en uskalla aloittaa keskusteluita, mutta kuinka aloittaa keskustelu jonkun kanssa jota ei tunne ilman että vaikuttaa sekopäältä? Tahtoisitko tutustua minuun? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi