Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko epätoivoinen jos nyt laitan miehelle viestin??

Vierailija
03.09.2016 |

Taustaa: parin kuukauden tapailu takana, viimeksi olimme yhteydessä maanantaina. Laitoin hänelle viimeisimmäksi viestin, johon hän ei enää vastannut. Viesti ei sisältänyt kysymystä tms, eli sinänsä ok. Jäin kuitenkin odottamaan milloin mies ottaa yhteyttä oma-aloitteisesti, koska tunnen olleeni se aktiivisempi meistä viime aikoina.

Nyt mies on pitänyt täyttä hiljaiseloa yli neljä päivää. Olenko luuseri jos otan yhteyttä, vai annanko koko äijän olla?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että yhteydenpitoa ei ole ilman sun aktiivisuutta, joten unohtaisin hänet suosiolla. Ikävä juttu.

Vierailija
2/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita viestiä. Jos hän vielä ottaa yhteyttä niin mieti haluatko itse olla vielä yhteyksissä. Jos mies ei ole kiinnostunut, et saa häntä kiinnostumaan sillä, että laitat nyt viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laittaisi viestiä. Olen itse ollut useamman kerran tuossa samassa tilanteessa, ja joka ikinen kerta miehen useamman päivän hiljaiselo on ennakoinut tämän mielenkiinnon lopahtamista. Oma nyrkkisääntöni onkin nykyään, että jos mies on kiinnostunut, hän kyllä ottaa yhteyttä. Usko pois.

Vierailija
4/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita viestiä ainakaan viikonloppuna. Sillä on jotain muuta tekemistä ja ajatelkoon, että niin on sullakin.

Vierailija
5/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tulee 15 vastausta jossa sanotaan että älä laita, ja laitat kuitenkin.

Jos mies olisi kiinnostunut sinua tapaamaan, olisi a) vastannut viestiisi ja b) ehdottanut treffejä.

Vierailija
6/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that into you. Aina, jos miehen kiinnostusta tarvitsee arvuutella, on vastaus näin yksinkertainen.

Vierailija
7/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies laittaa viestin, jos on kiinnostunut, mutta nainen ei laita viestiä, kun on kiinnostunut?

Vierailija
8/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei mitään oikeaa asiaa hänelle ole tai et häntä halua nähdä, niin älä viestittele. Muussa tapauksessa älä odottele vain sormi perseessä kaiken tulevan kuin Manulle illallinen. 

Vierailija
9/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei mitään oikeaa asiaa hänelle ole tai et häntä halua nähdä, niin älä viestittele. Muussa tapauksessa älä odottele vain sormi perseessä kaiken tulevan kuin Manulle illallinen. 

Tässä skenaariossa mies jos joku odottaa kaiken tapahtuvan ilman omaa panosta.

Vierailija
11/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yritän vastustaa hinkua laittaa hänelle viestiä... olisiko edes ok ensi viikolla varovasti tiedustella missä mennään? Inhoan tätä pähkäilyä ja arvuuttelua. T. Ap

Vierailija
12/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen viestin laitoit sitten? Valitettavasti se on juurikin niin ettei häntä kiinnosta olla kanssasi. Olen saman kokenut joten tiedän tämän. Sen sijaan mieti haluatko olla yhteyksissä häneen. Itse pidän vieläkin yhteyttä säännöllisen epäsäännöllisesti erään miehen kanssa. Menin häneen rakastumaan, mutta häntä ei kiinnostanut. Olemme pitäneet kuitenkin nyt 3 vuotta yhteyttä ja tämä tilanne on aivan ok nykyään minulle. 

Vierailija
13/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en laittaisi viestiä. Olen itse ollut useamman kerran tuossa samassa tilanteessa, ja joka ikinen kerta miehen useamman päivän hiljaiselo on ennakoinut tämän mielenkiinnon lopahtamista. Oma nyrkkisääntöni onkin nykyään, että jos mies on kiinnostunut, hän kyllä ottaa yhteyttä. Usko pois.

Minun nyrkkisääntöni on:

Jos koukistaa sormensa tiukasti kiinni kämmenpohjaa vasten (peukalo ulkopuolelle) niin se on nyrkki.

Vierailija
14/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tiedämme vain sen, että asia häiritsee tavalla tai toisella AP:ta. Mies voi aivan hyvin olla saamaton nyhverö joka ei viitsi ottaa yhteyttä, mutta varmuudella tiedämme vain toisen osapuolen fiilikset. Ei sen pitäisi vuonna 2016 naiselle olla mikään häpeä, jos hän on aloitteellisempi. 

Vierailija
15/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ikinä kukaan päätyy parisuhteeseen asti, kun tuo viestittelykin on jo noin perkeleen vaikeaa? Olen suosiolla jättäytynyt pois koko leikistä, eikä kyllä yhtään houkuttele hypätä enää mukaan.

Vierailija
16/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti ja kysy että ei vissiin enää kiinnosta?

Vierailija
17/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti ja kysy että ei vissiin enää kiinnosta?

Ensimmäinen järkevä viesti tässä ketjussa. Uskomattoman turhaa ylianalysointia koko keskustelu täynnä. 

Vierailija
18/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset miehet vaan on vähän saamattomia nahjuksia joita "täytyy joskus vähän potkia perseelle" 

näin se vaan on , voivat silti olla ihan hyviä miehiä mutta vähän oma-alotteisuus puuttuu .

tee sinä se ratkaiseva liike .

go for it baby  !

Vierailija
19/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin kanssa samassa tilanteessa. En jaksa jäädä miettimään, joten laitoin viestin. Mutta ei niistä mitään tule, jos nainen on aloitteellinen. Tästä eteenpäin luotan vaan siihen, että mies kyllä ottaa yhteyttä jos sitä kiinnostaa.

Vierailija
20/54 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tiedämme vain sen, että asia häiritsee tavalla tai toisella AP:ta. Mies voi aivan hyvin olla saamaton nyhverö joka ei viitsi ottaa yhteyttä, mutta varmuudella tiedämme vain toisen osapuolen fiilikset. Ei sen pitäisi vuonna 2016 naiselle olla mikään häpeä, jos hän on aloitteellisempi. 

Nainen on ollut viimeaikoina aktiivisempi, laittoi viimeisimmän viestin, miehestä ei kuulu mitään jos ei viestittele perään.. Onko tässä jotain epäselvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi