Olenko epätoivoinen jos nyt laitan miehelle viestin??
Taustaa: parin kuukauden tapailu takana, viimeksi olimme yhteydessä maanantaina. Laitoin hänelle viimeisimmäksi viestin, johon hän ei enää vastannut. Viesti ei sisältänyt kysymystä tms, eli sinänsä ok. Jäin kuitenkin odottamaan milloin mies ottaa yhteyttä oma-aloitteisesti, koska tunnen olleeni se aktiivisempi meistä viime aikoina.
Nyt mies on pitänyt täyttä hiljaiseloa yli neljä päivää. Olenko luuseri jos otan yhteyttä, vai annanko koko äijän olla?
Kommentit (54)
Keskity positiivisiin tunteisiin. Kun seuraavan kerran tapaatte, kerro avoimesti, että sinun tekee mieli soitella useammin, ja kysy sopiiko se. Älä painosta tai moiti miestä. Tämä on tilaisuus kertoa, kuinka tärkeä hänestä on sinulle tullut.
Parin kuukauden tapailun jälkeen olisi jo aika selvittää, alatteko seurustella ja mitä se kummankin toiveissa tarkoittaa. Jos tapailu päättyy siihen, mitään vahinkoa ei tapahtunut, vaan tapailu teki tehtävänsä. Missään tapauksessa ei tarvitse enää näytellä välinpitämätöntä.
Jenni Vartiainen voisi olla ratkaisu.
Tuo oli kyllä ehkä hieman liioittelua, että vain minä olen ollut aktiivinen, näimme nimittäin miehen aloitteesta ihan pari päivää ennen tätä hiljaisuutta. Olenkin nyt yrittänyt pohtia, että olenko tehnyt jotain väärin viime kerralla, mutten kyllä keksi mitään. Kivaa meillä oli niin kuin aina. :/ t. Ap
Kuule, mua ärsyttäis tilanne kans ja näyttäis vastaajien mukaan siltä, että teitpä mitä vaan, olet jo miehen menettänyt. Joten ole suora ja laita viesti. Peli on todennäköisesti menetetty, mutta saatpahan mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies laittaa viestin, jos on kiinnostunut, mutta nainen ei laita viestiä, kun on kiinnostunut?
Mutta tässähän nainen on laittanut viestin. Logiikka?
Logiikka: kun mies ei vastannut, häntä ei kiinnosta.
Voi juttu. Laita se viesti. Ihminen se mieskin on. Sillee se asia selvinee. Mies saattanee olla yhtä ulkona suhteen kanssa ku ALoin. Toiseksee mies myös saattaa äärellä että nyt ku alku tuttavuuden tehty voi pitää vähän rennomin yhteyttä. Eli se siunaa jotain muuta onnessaa ja aattelee et sillä on nyt nainen johon se ottaa yhteyttä tiettynä päivänä. Ei miehet sillee ees välttämättä tajuu että hei, edellisestä viestistä on viis päivää. ..eli viesti sille ja ihan siihen kirjoja että mitäs kuuluu ku ei oo kuulunu...vähän leikkiä peliin. Elämä ei oo nii otsaryppystä
Kyllä olet epätoivoinen. Kiinnostunut mies ei hiljene. Siinä on turha selitellä toisen puolesta typeriä, se on vain fakta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet epätoivoinen. Kiinnostunut mies ei hiljene. Siinä on turha selitellä toisen puolesta typeriä, se on vain fakta.
Kokemuksen ääni puhuu.
Minkäikäinen ja missäpäin mies asuu?
Onko mies.niinkuin joku kolmekymppinen vai onko ap:kin nuori ja miehellä tarkoittaa jotain parikymppistä?
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen ja missäpäin mies asuu?
Onko mies.niinkuin joku kolmekymppinen vai onko ap:kin nuori ja miehellä tarkoittaa jotain parikymppistä?
Ollaan molemmat ikäluokkaa 25-30. T. Ap
Ap jos miehen kiinnostuksen taso lopulta selviää, kerro ihmeessä meillekin :)
Niin laitoitko sen viestin vai et? Mitä vastas?
Minä olen niin monta kertaa kuunnellut palstan neuvoa, että olen nyt kertakaikkiaan sekaisin. Miehen aloitteesta tekemät yhteydenpidot vähenivät ja parin viikon hiljaisuuden jälkeen laitoin itse viestin. Sen jälkeen ajattelin, että nyt unohdan tyypin, kun ei mitään kuulunut pitkään aikaan. Nyt parin viikon sisällä on kaksi kertaa itse ottanut yhteyttä ja oma-aloitteisesti kysynyt, tavataanko vielä. Pää on ihan sekaisin, kun täällä sanotaan, että kiinnostunut mies ottaa yhteyttä, mutta kuitenkin palstan mukaan minun olisi tämä mies pitänyt jo heivata silloin ensimmäisen hiljaisuuden jälkeen.
Parempi sekin kuin se että homma ei etene yhtään mihinkään. Tulee ainakin loppu tuolle jahkailulle.