Mielipiteesi tästä tatuoinnista?
Kommentit (55)
haluasin nähdä kenen ihossa kuva on.
Minusta aika hieno. Hyvä jos on ns ainoa tatska. Sen verran pliisu, että häviää, jos tulee muita rinnalle. Ehdotton ei rusketukselle.
Mun mielestä ruusut tatuoituna on vaan ihan hirveän rumia ja on hankala ymmärtää miksi niin moni haluaa niitä iholleen. Jos on pakko jotain kukkia saada tatuoitua niin esimerkiksi liljat on paljon paremman näköisiä. Itse en ottaisi mitään kukkia enkä tähtiä :D
Pelkät kukat olisi minun makuun kivemmät. En tykkää teksteistä enkä tuollasista koristesuikeroista. Mutta hyvin tehty ja hyvin sijoitettu.
Liian iso, aika tylsä aihe. No en pidä muutenkaan tatuoinneista, joten en varmaan ole oikea ihminen arvioimaan. Syntiä taitaa tatuoinnitkin olla.
Tatuoinnit ovat melkein aina persoonattomia ja rumia. Ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ikävä kyllä niin tässäkin. Tulee mieleen ne facessa jaettavat kuluneet mietelauseet - sillä erotuksella että tuo on jonkun nahassa kiinnu lopunelämää.
Vierailija kirjoitti:
ilkeät koulukiusaajat taas vauhdissa...
Jos itse pyytää kommentteja niin eiköhän rehellisyys ole sallittua?
Ensimmäinen ajatukseni tuon nähdessäni oli, että voi ei, joku tyttö taas mennyt pilaamaan ulkonäköään ihan turhalla wt-koristeella :( Sori, mutta näytit luultavasti paremmalta ennen tuota tatuointia. Muutaman vuoden päästä muutenkin puhdas tatuoimaton iho on trendikkäämpi.
On todella pinnallista arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
On todella pinnallista arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella.
Silloinkin kun ihminen itse pyytää arviota onaan nahkaansa tietoisesti piirrättämästään kuvasta?
Rehellisesti sanottuna ruma. Niinkuin ruusutatskat yleensäkin. Eli kuvan aihe on tylsä ja mitäänsanomaton, lisäksi tatuointi on aivan liian iso.
Tekstistä taas tykkään. I carry your heart - ihana. Varsinkin jos kyseessä on joku tietty rakas ihminen, tai muu koskettava tarina tekstin takana.
Lisäksi plussaa työn jäljestä, on ollut osaava kaveri asialla.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että kuvan on ottanut kork. 20 vuotias. Tai yli 50 vuotias.
Miksi sinusta 35- vuotias ei olisi voinut ottaa tuota kuvaa? Onko vartalon kuvaaminen kielletty jossain iässä?
Rakastan tuota E. E. Cummingsin runoa ja suunnittelin pitkään tatuointia juuri tuolla tekstillä (tai oikeastaan vaiheilin tämän ja erään toisen runon välillä). Totesin sitten, että runo on niin yleisesti käytössä tatuoinneissa, että en halua ihooni mitään tusinatavaraa. Jätin tekstit kokonaan pois ja otin hyvin yksinkertaisen kuvan, jonka itse suunnittelin ja jolla on minulle itselleni suuri merkitys ja se tatuointi on edelleenkin ainoa kuva, jota ihoani koristaa.
Kuvassa oleva tatuointi on kaunis ja hyvin tehty, mutta mielestäni aika yleinen. Vaikka pyrin kyllä olemaan "tuomitsematta" toisten tatuointeja, koska milloinkaan ei voi tietää, minkälainen tarina niiden kuvien takaa löytyy...
Liian sotkuinen