Tuotteen palauttaminen Boozt.comiin
Olen palauttamassa boozt:iin sieltä ostamani tuotteen. En ole aiemmin palauttanut mitään nettikauppaan ja nettikeskustelujen perusteella jotkut eivät ole saaneet sieltä rahojaan takaisin. Osaisiko joku auttaa että varmasti menee oikein? Boozt:in ohjeissa sanotaan, että lähetyksen mukana saapunut palautustarra on kiinnitettävä paketin ulkopuolelle. Tarroja tuli tilauksen mukana kaksi, toisessa lukee return ja toisessa kuitti. Kiinnitänkö vain tuon return-tarran pakettiin vai molemmat? Eli mun pitää vain laittaa tuote samaan pussiin, missä se tuli ja palautuslomakkeen sinne sisälle, liimata tarra/ tarrat pussiin ja pyytää postista itselleni kuitti palautuksesta. Onko tässä kaikki mitä pitää tehdä? Kaikki tuotelaput on kiinni ja tuote käyttämätön eli sen puoleen ei pitäisi ainakaan olla palautuksen kanssa ongelmaa.
Kommentit (4)
Itsellä ollut vuosia sitten ongelmia palautuksen kanssa. Enää en muista miten palautus pitää tehdä, toivottavasti joku osaa vastata ja saat rahasi takaisin.
Hyvin toimii Boozt. Ei ole ikinä ollut mitään ongelmia palauttamisessa tai muussakaan.
Laitat vain sen return-tarran. Muista laittaa tuote sen omaan pussiin (siinä on sen koodi) ja täyttää palautuslomake, joka laitetaan lähetykseen mukaan. Olen tilannut ja palauttanut booztille monta kertaa, eikä mitään ongelmia ole ikinä ollut. Kannattaa tosin varalta säilyttää se postin kuitti tehdystä palautuksesta.