Vauva oli siskollani yön yli hoidossa, palautui huutavana ja ohimossa
selkeä alkava mustelma/ruhje. Sisko sanoi että vauva oli todella vaivalloinen ja hän ei saanut nukuttua oikeestaan yhtään. Vauva 7kk ja siskolla ei vauvoista kokemusta ennestään mutta kovasti halusi vauvan yökylään. Kun vauva tuli kotiin, itki tosiaan kovasti alkuun mutta sen jälkeen on vaan nukkunut ja kerran oksentanut. Onko ok vai pitäiskö viedä lääkäriin?
Kommentit (54)
Et ole tosissasi. Tällaisilla asioilla ei pelleillä ja provoja väännetä.
ööö.. ruhje päässä, on oksentanut ja nukkunut... hmmm... Heräiskö sulla ap minkäänlaisia ajatuksia siitä mitä on tapahtunut, ja mitä sun pitäs tehdä?
Nyt lääkäriin LOMPS
No kysyt onko jotain sattunut vauvalle?!
Nyt kuulustelet siskoa, mistä tuo ruhje tuli?Oksentelu ei ole hyvä merkki. Veisin päivystykseen, oikeasti. Vaikuttaa tahallaselta satuttamiselta!!!
Vierailija kirjoitti:
ööö.. ruhje päässä, on oksentanut ja nukkunut... hmmm... Heräiskö sulla ap minkäänlaisia ajatuksia siitä mitä on tapahtunut, ja mitä sun pitäs tehdä?
Nyt lääkäriin LOMPS
Siis mitä on tapahtunut? En oikeasti tiedä.
Tajunnan taso laskenut. AP, menet päivystykseen!!!
Siskon mukaan mustelma tuli kun vauva konttasi ja löi päänsä lipaston kulmaan. Se on ihan uskottavaa. On myös kova huutamaan. Oksentanut ei oo aiemmin. Kai mä sit vien lääkäriin.. ap
Joo, ei kannata provoilla tällaisella, poliisi voi kiinnostua vuavan pahoinpitelystä.
Turpaan turpaan verta lattialle
Lisää viinaa ja pöydän alle
Pöydän alle
Pöydän alle
Vierailija kirjoitti:
Siskon mukaan mustelma tuli kun vauva konttasi ja löi päänsä lipaston kulmaan. Se on ihan uskottavaa. On myös kova huutamaan. Oksentanut ei oo aiemmin. Kai mä sit vien lääkäriin.. ap
VIET, ehdottomasti, oireet ovat hälyttäviä. Tajunnan taso ei ole kuten pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Nettivinkattu.
Hyvä, kiitos! Olisin itsekin vinkannut jos joku muu ei olisi jo tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vähän rivakammin.
Miksi annoit kokemattomalle siskolle vauvan hoitoon? Onko pudonnut esim sängyltä, hoitopöydältä?
Jos on provo niin en ymmärrä, minkälaisella ihmisellä tarve keksiä tälläistä? Surullista.
Kannattaa ne vauvat hoitaa ihan itse. Itse en ottaisi edes kenenkään vauvaa hoitoon ettei tule syytteitä, sillä siitä pääsee, kun ei hoida.
Heititkö ap typerän trollin? Tajuatko että tällaisilla asioilla ei voi pelleillä, rajansa kaikella.
Herranjumala lääkäriin ja sassiin. Etkä anna sen nyt nukkua. Voi hemmetti näitä ihmisiä.