Vegaanista treffiruokaa?
Mulle tulee vieraaksi ensi viikolla yksi ihana nainen ja haluaisin tehdä häneen vaikutuksen. Hän ei syö mitään eläinperäisiä tuotteita. Itse olen sekasyöjä, joten nyt ollaan minulle vähän vieraalla alueella. Toki olen avoin ja innostunut uusista ruokakokeiluista ja olen kyllä muutenkin kaikkiruokainen.
Hakusessa siis maukkaita vegaaniruokareseptejä! Ollaan siis molemmat naisia ja ikähaarukka siinä 20-30v., mikäli näillä tiedoilla mitään merkitystä on.
Kiitos :)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kivoista resepteistä! Apua, en kyllä nyt tosiaan yhtään osaa päättää, mitä tekisin. Onneksi tässä on vielä muutama päivä aikaa. :) Jännittää!
Yksikään mies ei kirjoita tällä tavalla. Eli kyseessä on taas jonkun vegaanimamman tuputusketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kivoista resepteistä! Apua, en kyllä nyt tosiaan yhtään osaa päättää, mitä tekisin. Onneksi tässä on vielä muutama päivä aikaa. :) Jännittää!
Yksikään mies ei kirjoita tällä tavalla. Eli kyseessä on taas jonkun vegaanimamman tuputusketju.
Kukaan väittänyt ap:n olevan mies.
En ole mies. En ole vegaanimamma. En tuputa.
Olen tavallinen nainen, ihminen, joka haluaa tarjota treffeillä vegaanista ruokaa, koska toinen osapuoli siitä pitää. Ja minä myös, vaikka lihaakin syön.
Rauhaa ja hyvää sunnuntaita kaikille!
Ap
Nyt on oikea vegaanipropagandan vyöryn vuoro taas palstalla?