Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amikset, kai ymmärrätte, että korkeammin koulutetut

Vierailija
03.09.2016 |

ovat ihan vaan siksi niin vihaisia ja katkeria teille, että tällä hetkellä tilanne on se, että te olette tehneen paremman valinnan opiskellessanne hoitajiksi filosofian maisterin sijaan? Pistäähän se nyt sapettamaan ketä tahansa, että käytti monta vuotta elämästään yliopistotutkintoon ja opiskeli käytännössä työttömäksi. Nyt sitten ne "tyhmät amikset" ovatkin varakkaampia, eikä ole huolta työpaikoista, kun itse on ollut jo pitkään työttömänä. Kunhan olen pistänyt merkille näin työkkärin tiskin tältä puolen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurja. En tajunnutkaan saaneeni potkuja. No se selviää varmaan maanantaina, kun meen duunipaikalle. Tai siis entiselle duunipaikalle

T. FM (matematiikka ja tkt)

Vierailija
2/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kurja. En tajunnutkaan saaneeni potkuja. No se selviää varmaan maanantaina, kun meen duunipaikalle. Tai siis entiselle duunipaikalle

No, kerros nyt sitten, mikä on sinun syysi olla vihainen ja katkera viattomalle amikselle, jos et ole työtön? Ja jos et ole vihainen ja katkera viattomalle amikselle, miksi koit tarvetta kertoa, että olet FM, etkä ole työtön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerros nyt sitten, mikä on sinun syysi olla vihainen ja katkera viattomalle amikselle, jos et ole työtön? Ja jos et ole vihainen ja katkera viattomalle amikselle, miksi koit tarvetta kertoa, että olet FM, etkä ole työtön?

Koska rasva-amis vei mun lukioaikaisen ensi-ihastuksen

Vierailija
4/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen pitäisi luoda työpaikkoja. Mutta käsittääkseni työttömiä pidetään laiskoina kun eivät ota "työtä vastaan".

Aika moni 50+ on työtön ja heille ei ole käyttöä. Just yks 50+ pariskunta tutkii mahdollisuutta muuttaa ulkomaille kun ei ole varaa asua Suomessa!

Itse lähtisin ulkomaille töihin - lasten serkku opiskelee ulkomailla ja on erittäin tyytyväinen. Pojille ehdotan Ruotsia tai muita pohjoismaita sekä Englantia. Opiskelu ja työpaikaksi.

Tai sitten lyhyt opiskelu ja töihin siten, että 40+ on talous kunnossa jos töitä ei ole.

Eli ei mitään omakotitalovelkaa satoja tuhansia euroja. Kun kämppä maksettu niin sitten perusturva ok!

Vierailija
5/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 / 2015 - 7 / 2016 ainoastaan kahdessa ryhmässä työttömyys on vähentynyt:

Elämän koululaiset -4,7 %

Alin korkea-aste -1,6 %

Nousua vastaavasti:

Amikset 0,6 %

Ylempi kk 1,8 %

Alempi kk 3,0 %

Tutkija 4,9 %